Fall of Trelis

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: únor 24, 2012, 2:54 pm

Fall of Trelis

Příspěvek od Greg » únor 27, 2012, 6:17 pm

Tohle je jeden z mých větších projektů které mám v plánu dokončit. Můj projekt nese název "Fall of Trelis" což je v překladu "Pád Trelisu". Hráč by měl být prostý venkovský kluk a postupně se vyšvihne až do Elity ve hře jako to je skoro ve všech RPG hrách. Hra by měla být RPG/Fantasy ,protože jsou to moje nejoblíbenější žánry. O hře se mi zatím celkem špatně mluví protože ještě přesně nevím jak vše bude ,ale pár věcích mám na 101% jistých. Bojový systém chcu nechat normální protože zatím moc neumím s ABS a navíc je mi ten Normal Battle System celkem sympatický. Připravuji také takový zbožný systém že bude určitý rozsah bohů a když se hráč nakloní k jednomu tak samozřejmě budou úplně jiné dialogy , jiné chování NPC k hrdinovy a takové. Samozřejmě bude možnost být pobožný a tak můžete být takový neutrál. Dále budou 4 typy magie a to :
1) Svitky
Svitky můžete používat jako opravdový zelenáč a budete k nim potřebovat samozřejmě málo many ,ale to se zas projeví v síle kouzla.

2) Runová Magie
Ovládat runovou magii se naučíte při vstupu do kláštera mágů a zvolíte si buď to mágy vody nebo mágy ohně.
Opět budete potřebovat více many ,ale za mága to nebude těžké. Navíc runová magie bude hodně silná.

3) Krystalová Magie
Tento typ magie budete moci ovládat jako Nejvyšší mágové ohně nebo vody.

4) Prastará Magie
Nejsilnější magie kterou ve hře najdete. Narozdíl od ostatních nebudete potřebovat runy , krystaly , apd. aby jste ji mohli používat. Je to znalost prastarých kterou budete moci ovládnout jako Zástupce Ohně nebo Zástupce vody což je člověk nejvíce postavený.

Samozřejmě bude více frakcí a uskupení. Další info budu psát postupem času.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od JKlena » únor 27, 2012, 9:04 pm

Gothic? ;) Doufám že se dostaneš dál než já. Držím palce!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: únor 24, 2012, 2:54 pm

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Greg » únor 28, 2012, 3:44 pm

Je pravda že nějaké nápady čerpám ze slavnějších RPG i jako je Gothic. Zkoušel jsem si vygooglovat jestli existuje hra Fall of Trelis a neexistuje ,ale přesto ten Trelis bylo z mojí hlavy ale pak sem přišel na to že Trelis je v G3 takže trochu fail no :) . Jinak díky :) .

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: únor 24, 2012, 2:54 pm

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Greg » březen 2, 2012, 4:31 pm

Teď mi celkem vrtá hlavou jak udělat random funkci na zobrazování nepřátel. Mám na mysli že když hrdina půjde do lesa tak tam bude event s příšerou a na player contact připojím bitvu. To umím ,ale pro mě je horší udělat že když porazí příšeru tak zmizne a jak odejde z mapy tak tam znovu bude. Kdyby mi někdo pomohl byl bych vám moc vděčný.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Lukaaash » březen 2, 2012, 5:34 pm

Myslím, že by mělo fungovat to, když dáš na konec toho eventu "Erase event". Samozřejmě nesmíš mít nastaven switch s přepnutím na další stránku eventování (i když s tímhle si nejsem tak zcela jistý)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: únor 24, 2012, 2:54 pm

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Greg » březen 3, 2012, 8:13 pm

Lukaaash píše:Myslím, že by mělo fungovat to, když dáš na konec toho eventu "Erase event". Samozřejmě nesmíš mít nastaven switch s přepnutím na další stránku eventování (i když s tímhle si nejsem tak zcela jistý)

Já se na to ještě trochu podívám a na nějaký návody každopádně díky ;) .


ČTI ! ČTI ! ČTI !
Rozhodl jsem se projekt přesunout na RPG maker XP jelikož u Vx se mi totálně hnusí grafika a to nehorázně. Navíc ta nesouměrnost. V projektu sem neměl nic moc udělaného jen pár map kolem 20 takže žádná velká ztráta. Samozřejmě splním sliby které sem splnil jako magie atd ...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od legition » březen 14, 2012, 10:16 pm

Greg píše: V projektu sem neměl nic moc jen pár map kolem 20 takže žádná velká ztráta.

Lol moje první hra co jsem nenodělal jich měla si jen okolo 15 xD
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: únor 24, 2012, 2:54 pm

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Greg » březen 15, 2012, 6:50 pm

Já mapuju rychle ale musím přiznat že mé mapy stojí za prd

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od JKlena » březen 15, 2012, 7:29 pm

"Práce chvatná, málo platná." To je jasný.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Poryg » březen 15, 2012, 8:03 pm

S grafikou se můžeš vypiplat později.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Michalc » březen 15, 2012, 8:50 pm

Právě že když udělá mapy nejdřív, už se mu pak nebudou chtít předělávat. Podle mě by se mapy neměli podceňovat, protože jak se říká, "Kvalita je více než kvantita."... Pro mě rozhodně lepší krátká hra s deseti dobrými mapami, než delší s 30 kde to vypadá natahovaně, protože mapy jsou prázdné. Já taky nedokážu udělat moc dobré mapy, ale řekl bych, že když si s každou mapou dáš pořádnou práci, bude se ti to líbit víc a i na nás to bude působit lépe :D ...
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Fall of Trelis

Příspěvek od Poryg » březen 19, 2012, 12:23 am

To je sice pravda, ale zase... V současném projektu se už celkově asi tak 8 hodin čistého času (času, kdy jsem proseděl na RPG makeru) piplám s jednou mapou. A ono není divu, když je to mapa pro custom psopping :D

Ale normálně udělám tak za dvě hodiny dvě mapy a to ještě po grafické stránce, nevybavené eventy :D A to ještě aby to jakž takž vypadalo... Občas se mi to trochu zajídá, no :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(


Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků