Tak Krtku makal sem na tech scriptech mam AMS + dokaze vytvaret i vlastni okna s vlatnim vzorem, HUD a jestli chces mam tu i rozpracovanej ABS kterejch bych mohl dodelat.
Co jednotlive scripty umi:
AMS
- Vytvaret texty poradkach.
- Mazat texty po radkach nebo vsechny najednou.
- Vytvaret okna nezavisle na zakladnich s vlastnim vzorem
- Mazat jednotliva okna jako i vsechny najednou.
- Psat do oken i MIMO OKNA.
HUD:
- zobrazuje Zivot, Manu, EXP
- delal sem to pro projekt kde sem planoval i statusy jako poisoned, atd. To bych mohl dodelat.
- Automaticky updaty HUDU bez pozadovanych prikazu.
- NEPOTREBUJE tunu obrazku .)
- Muze se dodelat i HOTBAR, nekde mam ulozenej prototyp s funkcnima 2 tabama.
ABS:
- Jeho soucasti je script pro rozsireni snimani klaves na celou klavesnici.
- Rozsahla nadstaveni u zbrani: Dosah, Tvar v kterym utoci (Primo, 90° pred hracem, 180° pred hracem, 360° kolem hrace, atd), Vaha(pokud chces implementovat vahove omezeni), Cena, Min. a Max. DMG, Sance na crit., a muze se pridat mnoho dalsich funkci nadstavitelnych ze zakladniho menu databaze.
- Hudbary pro Enemies, zatim mam jen HP.
- Jednoduse nadstavitelni Enemy skrze commenty.
- Planuju pridat i deleni na skupiny, tedy enemy muzou bojovat i mezi sebou, treba vlci napadnou medveda a podobne...
- Dynamicka promena hostile na enemy a naopak, teda enemy se muze stat enemim az po rozhovoru atd...
======ABS JE JEN ROZDELANE!=======
+ sem chtel udelat i vlastni CMS, s zamerenim na hl. hrdinu, ale s moznosti developera prepnout na mod vic postav a to s neomezenym maximem (UPOZORNENI: Vic postav, vic lagu.) Take mnel byt soucasti i uplne jinej inventar hezky rozdelenej na jednotlivy policka jak sme zvykli z mnoha mmorpg a podobne. Skill system se muze klidne udelat na bazi D&D.
Hlavne mi napis jestli neco z toho chces, pripadne co a jak upravit. Pridavam ti i obrazek toho jak sem si predstavoval kompletni HUD ve hre.
A takhle sem ho spracoval (vlevo je videt i to jak muj AMS zobrazuje okna a jaky maly stverecek na to potrebuje).
A na zaver momentalni verze meho projektu, nechavam ji otevrenou, at se muzes podivat na jednotlive eventy (u veciny mecu pouzivam tvar utoku 90°pred hracem, tedy takove "V" kde hrac stoji v dolnim rohu a kouka nahoru)
http://205.196.121.56/0vawenhtrnxg/fbn55pt626s43x2/Only+a+game.rarEDIT:Napadlo mne jeste ze ti ukazu i font ktery sem si vytvoril tak, aby se mi jednoduse programoval, v podstate jakykoli pixelartovy font muze byt pouzit.
Tento font neni sice zadnej ultimatni ale je dobre citelnej a rozhodne neni rusivym elementem hrani.
Take sem zapomel spomenout ze muj AMS dokaze dany font zvecovat, zmensovat a mnenit farbu pomoci RGB rozhrani.
A kdybys mi rekl jak si predstavujes titulku mohl bych ti udelat neco takoveto, delal sem to kdysi pro svuj projekt TESky v RPG Makeru, ten kurzor mi i pomalu blikal.
Nasel sem projekt v kterym mam rozdelany HOTBAR a zobrazovani DMG a LVUPu.
Kdyz si projedes vsechny eventy v editoru zistis ktery ti dava tunu ruznejch veci. Po spusteni si je vem, nic se nezobrazi (to dela ten napravo od nej ze i zobrazi co ti da). Pak otevri inventar zmackni "A" (zatim jediny slot funkcni) a tim se ti dana vec na kterou si ukazoval equipla do hotbaru, po navratu z menu ji uvidis v hotbaru a uvidis i kolik ji mas, jeji pocet se automaticky updatuje kdyz si od toho typka vemes ty veci znovu, a taktez se updatuje po pouziti, pokud si tam das treba potion a nechas se od jinyho eventu co tam je zranit a pak jej pouzijes skutecne te i dohealuje a zmizne ti 1ks. Pokud do hotbaru equipujes nepouzitelnou vec, jako treba zalud kterej ti da tak po zmacknuti "A" na mape se ti nemine ani se nic nestane. Tohle by slo upravit treba ze ti to hnet v menu napise ze je nepouzitelny a nemuzes si ho tam equipnout nebo ti to na mape po pouziti udela naky negativni zvuk a muze to byt treba cernobili obrazek zobrazen. Vsechno de upravit jak jen chces.
http://205.196.123.37/6452rq7qe2lg/l4d01uwcsrkqvmt/kubo.exe