Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 19, 2012, 12:15 am

Mám tu krátkou video ukázku, každý jistě pozná, o jaký žánr se jedná.. mě by zajímalo, jestli by o takovou hru někdo stál a jestli v tom mám pokračovat a dodělat to. Upozorňuju, že je to jen ukázka, takže to neni dodělané ani graficky ani jinak.. :) Co vy na to?

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Pinsius » prosinec 19, 2012, 2:15 pm

Zatial som žiadny detektivny žáner na Rpg maker nehral, možno je to tým že sú to raritné projekty...

Video vyzerá ale dobre, hlavne to menu s indiciami a podobne vyzeralo super, dobrý nápad. Otázkou ale je , akým štýlom to budeš robiť, bojový systém si tam predstaviť neviem a možno ludia sa nechytajú aj zato, že tam chýba nejaká akcia...Ktorú samozrejme musíš niečim vykompenzovať aby si prichytil hráčov k hre. Takže vela štastia ;)
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 122
Registrován: červenec 23, 2010, 11:38 pm
Bydliště: Českolipský kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od nostradam » prosinec 19, 2012, 10:16 pm

mě se to libý má to cenu pokračovat jen do toho
V životě ma skoro každý z nás slzy smutku ale věřím že tito lidi stejně jako já by to radši vyměnily za slzy štěstí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 19, 2012, 10:46 pm

Lubo 586 píše:Zatial som žiadny detektivny žáner na Rpg maker nehral, možno je to tým že sú to raritné projekty...

Video vyzerá ale dobre, hlavne to menu s indiciami a podobne vyzeralo super, dobrý nápad. Otázkou ale je , akým štýlom to budeš robiť, bojový systém si tam predstaviť neviem a možno ludia sa nechytajú aj zato, že tam chýba nejaká akcia...Ktorú samozrejme musíš niečim vykompenzovať aby si prichytil hráčov k hre. Takže vela štastia ;)


Bojový systém tam samozřejmě nebude,ani systém úkolů,které by se někam zapisovali. Tvým úkolem je vyřešit případ a to jedině stylem hledání stop,náznaků,výslechem osob,řešením logických hádanek a plněním úkolů,které si ovšem musíš pamatovat,jediným vodítkem budou právě nalezené indicie a stopy,které ti budou sloužit jako vodítko k tomu,jak dál... samozřejmě že lidé ti mohou lhát a vodítka mohou být falešná či zavádějící... tvým úkolem je rozpoznat co je pravda a co ne a rozhodnutí o tom,kdo je vinen je na tobě. je jasné,že můžeš podezřívat úplně špatného člověka.. ale to se dozvíš až na konci hry :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Vivi » prosinec 21, 2012, 8:23 pm

Nice, tohle vypadá dobře.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 25, 2012, 8:24 pm

Díky ;) Jen nevim jak pojmenovat hlavního hrdinu :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: září 15, 2012, 5:47 pm
Bydliště: Olomouc

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od CraZyWolf » prosinec 26, 2012, 9:02 pm

Vypadá to fakt dobře, doufám že to dokončíš :).

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 29, 2012, 3:37 pm

Co takhle detektiv Klobouček? :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Poryg » prosinec 30, 2012, 12:35 am

To mi zní poněkud dětsky, takže koukej, ať tak taky vypadá! :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 30, 2012, 1:37 am

Tak mi poraď něco dospělého :P na jména sem antitalent :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Poryg » prosinec 30, 2012, 2:55 am

Detektiv Zhubmaster
Detektiv Vyřešpřípad
Detektiv Detektiv - :D
A mohl bych pokračovat :D

Samozřejmě jsem se snažil zdržovat jmen, které vymýšlím pro své hry... Protože jsou to jména a ne příjmení, no :D
Jinak... Možná něco použitelného by mohlo být třeba... Detektiv Norman - z Mafie
nebo detektiv Moron - první příjmení, které mi slina na jazyk přinesla
detektiv Alexander Falleander
Adrian Hadrian
David Goliáš
Marshall Sherman

Možná si z toho něco vybereš, ale je to vesměs pojaté z reálie, kromě některých individuí... a většinou z angličtiny.
detektiv Parrver
detektiv Melresk
detektiv Bazder
detektiv Hardemlaid (všechno bych používal jako jména, ale dají se použít i jako příjmení, naštěstí)
a jména + příjmení (pro mě něco nového)
detektiv Kolear Glerrvadur
detektiv Rilor Moklurd
detektiv Arxamlerd Pordom
a dál radši pokračovat nebudu :D Jinak tyto jména jsem nikde nepoužil, z fleku jsem je vymyslel. Něco, co jsem někdy použil, pokud tě to tedy zajímá :D
Ligen
Vedulbor
Lebr
Velibon
Fargarnember
Na víc si teď nevzpomenu

Tyto jména mají naštěstí jednu výhodu: Můžeš je kombinovat, zaměňovat jména a příjmení... (třeba se mi jeví jako jméno + příjmení třeba Morlurd Bazder) Mělo by být vesměs všechno univerzální, nebo aspoň se mi to tak jeví.

Snad jsem pomohl svým antitalentem :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Vivi » prosinec 30, 2012, 2:38 pm

Nebo si můžeš stáhnout soubor s jmény všeho co potřebuješ (jsou tam i města, pohoří apod.), ale budeš potřebovat něco, co otvírá .dbf.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » prosinec 30, 2012, 8:42 pm

Tak svět ve hře není reálný,je to zatím nepojmenovaný fiktivní svět... takže ani datovat to nemohu,budou tam prvky jak modernější,tak i staré... takový mix,no.. uvidíme... vzhledově vypadá jak Colombo, má kolegu jako Sherlock Holmes a metody jak Poirot :D takže to nějak střihnu a třeba z toho bude parodie na nějakého detektiva a Agathu Christie :D z toho vypadne nějakej Olda Kolmes a bude to :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Lukaaash » leden 7, 2013, 6:16 pm

Ukázka se mi velice líbí a fandím ti! :)
Pokud to myslíš vážně s tou parodií... Muselo by se tam předělat mnoho věcí, ale jestli se to vztahuje pouze na to jméno, tak fajn
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » leden 8, 2013, 6:32 pm

Tak co kdyby se jmenoval Koumes? to by šlo? :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Poryg » leden 10, 2013, 2:05 pm

Proč ne :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » leden 17, 2013, 11:35 pm

Až to bude v nějaké hratelné alfa verzi,nechtěl by to někdo testovat? :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Grim » leden 18, 2013, 11:43 am

Dobrovolně se hlásím.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » leden 19, 2013, 10:55 pm

Grim píše:Dobrovolně se hlásím.


ok,až budu mít něco hratelného,tak ti napíšu ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od Pinsius » leden 20, 2013, 12:24 pm

Taktiež bych rád testoval :)
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Záhada zamčeného pokoje[VXA]

Příspěvek od feryk » leden 23, 2013, 3:31 pm

Tak abych zatim shrnul dosavadní vývoj. Půjde tedy o detektivní hru malého rozsahu. Hlavní hrdina se bude jmenovat detektiv Koumes. Ve hře nebude žádný bojový systém, úkolem bude vyřešit případ a najít zločince a to jen za pomoci nalezení indicií,stop,důkazů a výslechu osob. K tomu bude nápomocna tabulka toho,co objevíte. Avšak lidé vám mohou lhát, motivy můžou být různé nebo jich může být více, nalezené stopy mohou být falešné a je jen na vás, po které stopě půjdete, můžete se zaměřit na jednoho nebo klidně na všechny osoby, nakonec bude jen na vás, koho odhalíte. Ale samozřejmě to může být špatně a hra tak bude mít tolik konců, kolik je podeřelých a jen jeden je ten pravý. Rozhovory budou variabilní a někdy bude záležet na tom,co uděláte a jak budete reagovat,aby ste se něco dozvěděli.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk


Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků