[VX ace] Sword Art Online

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

[VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » únor 17, 2013, 6:07 pm

Zdravím milí spolupracanti freeware rpg her.

Mé činy zde byly dlouho pod úrovní aktivity a tak vám představím svojí myšlenku, kterou jsem nedávno začal formovat. Myšlenku Fan anime RPG hry.

Ačkoliv název je malinko zavádějící jedná se o single player hru na příběhovým základě stejnojmeného anime.

Co by mohla hra nabídnout?
Lokace
Svět SAO je levitující hrad se 100 patry. Každé patro hlídá Boss.
Každé patro je skoro jeden malí svět a přesně tak to chci i já mít ve své hře.

Zatím existuje 7 pater bez vnitřních lokací - (Pouze "world" mapa)

Každé patro bych chtěl mít něčím unikátní, ale RPG VX Ace nemá zas tolik tillesetů takže musíte prominout, že se patro v budoucnu budou dosti podobat.

Hudba
Krásná origináloní hudba napsaná a nahráná pro anime Sword Art Online.
Prozatím existuje plných 42 skladeb + další tuny fan hudby.

Herní doba
Jak již jsem psal levitující hrad se skládá ze 100 pater plných hardcore dungeonů a expících lokací, měst, hlavních i vedlejších Questů. Po ještě delší době vývoje by mohla být herní doba podobně dlouho jako u jiných AAA rpg titulů jako je třeba TES (čili nedohratelné pomalu :D)

Bojový systém
Je již implementovanej ABS spolu s Pixel movemtem. Script není můj přesto však velmy krásný a pro svět SAO si neumím představit lepší.

Boje jsou plánovaný do Hardcore stylu, nepočítejte stím, že boj s bossem bude záležitost 5 minut. Nejraději bych měl obtížnost poražení bosse s nejlepším Equipem (takže skoro nedosažitelným) takových 10minut.

Single Player MMO
Styl hry jako by jste byly v MMO hře.
Smrt není konec hry ale ztráta skušeností, peněz a postupu v lokaci. Objevíte se v aktivovaném spawpointu a hrajeme dál. (Proto budou nepřátelé tak silní!)

Možnost uložení hry bude možno pouze v SAFE zoně, takže v hostincích či vlastních bytech zakoupených v jednotlivých městech.

Anime minulost
I když bude hra na základě anime, anime se stalo dávno před naší hrou. Tudíž každý fanoušek si hru bude moct vychutnat aniž by se křivil nad věcmi typu "Tohle ale bylo v anime jinak..."

Každý bude hrát svojí postavu, nikoliv postavu z anime. Přsto se vám však může stát, že ve hře tyto postavy potkáte, nebo gildy či vám náhodou mohou pomoct.

Důraz na eventy
Questy, postupy, příběh, logické minihry. Vše budu chtít eventově dotáhnout do dokonalosti a nebudu tolik sázet na okrasy jenž mi mohou dát scripty.

Prozatím jsou v plánu jen tři scripty (které již v projektu mám).
A to Sapphire Action System IV, který ke své funkčnosti vyžaduje i
Pixel move script, takže i chození po mapě není tolik omezené čtverečky :)
posledním zatím plánovaným je Input system pro možnosti snímání více kláves - (plánované pro ovládání miniher)

A již zmíněné logické minihry
Boj boj boj je přeci jen nuda a tak tyto minihry doufám pomůžou oživit hru

Systém schopnosti
Ve světě SAO není a nikdy nebyla žádná magie. A tudíž nebude ani zde. Ale nebojte se. Silní hráči dostávají unikátní dovednosti jenž vám při srdcervoucí bitce s bossem jistě přijdou v hod
=====================================================

Jak vydíte myšlenka je opravdu velká a krásná. Ale známe se že? :lol: :oops: :( Proto také jsme v inkubátoru.

Screeny map jsem uvažoval zd a dát, ale pak jsem si řekl, že z A by to byl spoiler a z B jsem línej je dělat a postovat :D. Takže je asi dodám až s první skušební verzí.

Přejte mi hodně zdaru chuti a štestí.

Ps: tento projekt se pokouším opravdu dodělat abych měl prezentaci pro firmy v Game Industry. A protože vněm chci být plnohodnotným zaměstnancem, studuji techniky vývoje her a tak i tato hra bude mít lepší tvůrčí úroveň.

Využím pomocné ulitky pro tvoření nelineárních dialogů, předmapovávání a jiné užitečné rady (plány postupu, vývojářský denník, deadliny). Alias volnočasová aktivita číslo 1!

S pozdravem váš Legition :) :yes:

Update 6.3.2013
Tak jsem vám nahrál první ukázku, není to ukázka hry, ale spíše mých postupů. Začínám ukázkou Custom skillů ACB, poté systémem miningu a zakončuji ukázkou naspawnování NPC do mapy.


Update 24.3.2013
Tak, zahálka je špatná věc a tak vám mohu nyní postnout test prvního bosse.
Jedná se však i zároveň o spoiler. Takže kdo se nechce kouknout ať se nedívá. Jedná se skutečně jen o boj s bossem.



Update 8.6.2013
Databáze se rozrostla o variace 15 různých druhů mečů

Update 25.6.2013
Databáze má kompletní základní zbraně a zbroje.
Vybalancování číel v porovnání mezi sebou a pořešena cena věcí.

Update 7.7.2013
Tak bylo stvořeno intro hry. Dozvídáme se tam, kde se vlastně svět SAO vzal po jeho ukončení.
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 122
Registrován: červenec 23, 2010, 11:38 pm
Bydliště: Českolipský kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od nostradam » únor 17, 2013, 6:12 pm

tak to ti přeju hodně štěstí SAO znám moc dobře dokonce jsem četl že příští rok výjde hra a taky že bude možná pokračovaní a jestli něco takovýho udělaj na ty virtuální helmy tak to bude hodně dobrý
V životě ma skoro každý z nás slzy smutku ale věřím že tito lidi stejně jako já by to radši vyměnily za slzy štěstí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » únor 17, 2013, 7:20 pm

Díky :)
Jo zapoměl jsem dodat, že doporučuju před jakoukoliv chtivostí vyskoušet si můj nápad řádně zhlédnout ono anime!
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od Pinsius » únor 17, 2013, 9:43 pm

Anime moc nesledujem, ale hra vyzerá velmi zaujímavo, zvedavý som hlavne na screeny+videá a samozrejme niečo hratelné, dúfam že ťa to motivuje dostatočne :)
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: září 15, 2012, 5:47 pm
Bydliště: Olomouc

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od CraZyWolf » únor 21, 2013, 11:56 am

Díky tobě jsem se začal dívat na SAO, zatím jsem u třetího dílu a musím říct že toho vůbec nelituju. SAO mě začalo bavit a tak už se nemůžu dočkat na hru. Mám jen jednu otázečku, to tam chceš vážně dělat všech 100 pater nebo to nějak zkrátíš? Good luck!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 122
Registrován: červenec 23, 2010, 11:38 pm
Bydliště: Českolipský kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od nostradam » únor 22, 2013, 3:43 pm

no snadný to určitě nebude navíc těch map no jo a do toho napojíš i alfheim
V životě ma skoro každý z nás slzy smutku ale věřím že tito lidi stejně jako já by to radši vyměnily za slzy štěstí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » únor 23, 2013, 3:40 am

Ne alfheim nemám v plánu zapojovat. Popravdě ono těch 100 pater stačí dost :D

A Ano skutečně chci udělat všech 100 pater. Ne sice najednou, ale postupem času jo.

Jinak k mému progresu, konečně jsem rozchodil systém spawnování npc. Do světa všude možně nakopíruju jeden event a při spuštění se náhodně vygeneruje npc (Grafika a jeho face do meesagů) a přiřadí k němu náhodný rozhovor z kolekce rozhovorů dané lokace.

Ačkolic je to systém eventový a commont eventový. 85% jsou scripty v eventech + 5% úpravy originálních scriptů. Výsledek však stojí za to, takže svět nebude prázdný a snad bude budit dojem skutečného živého mmo světa.

Váš zájem mě skutečně dosti motivuje a jsem za to strašně rád, ale i přesto vám nemohu zatím postnout žádné video ani screen, neboť není z čeho.

V minulých projektech jsem vždy ztroskotal na tom, že jsem neměl utvořenou formu a strašně rychle jsem chtěl vydat něco hratelného a tak jsem udělal dvě tři mapy, ty krásně o eventoval, ale pak jsem se znich příběhem posílal na další mapy. Ty jsem však neměl a nikdy jsem se už nedokopal k tomu abych je vytvořil. Takhle třeba skončil Markus (+ fakt,že do dnešního dne nemohu najít originální projekt mezi 20 - 30 různými zálohamy a jejich kopiemi :D)

Možná, pokud by byl velký zájem, mohu udělat test a naní nahrát jak vypadá to spawnování npc.

Momentálně teda teď pracuji na napách (mám 7 celopatrových pater typu "world"). Momentálně do prvního patra dělám jednotlivé lokace a to konkrétně jsem před chvílí dodělal mapu města začátků (bez eventů kromě přechodů nebo nějakých animačních např. dveře, kouř z komínu atd.)

K SAO, je to anime za všechny peníze. Každý hráč RPG se jistě brzy do světa SAO vžije, kdo ještě neviděl opravdu znovu doporučuji!
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: září 15, 2012, 5:47 pm
Bydliště: Olomouc

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od CraZyWolf » únor 23, 2013, 7:35 am

To spawnování by nebyl špatnej nápad. Dalo by to hrám od RPG Makeru novou dynamiku a variabilitu. Čím dál víc se těším :).

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 122
Registrován: červenec 23, 2010, 11:38 pm
Bydliště: Českolipský kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od nostradam » únor 23, 2013, 9:14 am

Nápodobně a zkouknout SAO doporučuju i já
V životě ma skoro každý z nás slzy smutku ale věřím že tito lidi stejně jako já by to radši vyměnily za slzy štěstí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 6, 2013, 12:37 pm

Tak jsem vám nahrál první ukázku, není to ukázka hry, ale spíše mých postupů. Začínám ukázkou Custom skillů ACB, poté systémem miningu a zakončuji ukázkou naspawnování NPC do mapy.
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 6, 2013, 4:45 pm

ehm... tak to spawnování neni přeci nic složitého,také to používám,i když v menší míře a i na jiné věci než jen npc... jinak se budu těšit na video přímo ze hry,tohle mi moc neukázalo,jen mě to utvrdilo,že to bude asi velké rozlohou,tak se těšim, zatim sem mi líbilo vše cos udělal ;) mimochodem jak to bude s grafikou? vše vlastní nebo něco spešl? :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 7, 2013, 10:17 am

Lehký? Tejden jsem se stím sral.

Mám jeden event který nkrát nakopíruju a ten event my vytvoří náhodné npc (náhodná grafika, face ve zprávě odpovídající náhodné grafice, a náhodný text zprávy)

Můžeš program spusti 2x a můžeš tam mít úplně jiná npc.

Ve videu je ukázan cod toho eventu a common eventů, všimni si, že půlka je dělaná scriptem :D
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 7, 2013, 1:49 pm

:D
jasné.
Tak beztak tam bude tolik náhod,kolik tam člověk dá možností :) ve scriptech to je těžší dělat,to je jasné :)
Jinak co s tou grafikou? :) defaultní?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 8, 2013, 12:35 am

Vzhledem k tomu, že do zprávy dáš portrét na tvrdo, tak to eventově je téměř nemožné. Mě se generuje npc z 32 různých možností (na další musím stáhnout grafiku) Rozhovory se určují podle lokace npc


Beze scriptů to nejde udělat
A pokud chceš tvrdit, že jo tak se obávám že jsi nepochopil o co jsem se snažil (a udělal)
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 8, 2013, 1:15 am

a generuje se ti npc na náhodném místě kdekoliv po mapě nebo tam,kde dáš ten prázdný event? protože pokud tam dáváš event,tak rozhodně tam nemusíš nic zadávat natvrdo ;) ale to je fuk ;) ptal sem se na tu grafiku a furt nic :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 8, 2013, 9:01 pm

Jak co s grafikou? Využívám různé zdroje interntu, defaultní + stažené

ps: pošli mi teda to co používáš ty, na to mrknu
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 9, 2013, 12:50 am

ok,tak nepoužívám nějaký komplexní systém,protože sem to zatím nepotřeboval a když to potřebuju,tak si to vždy udělám pro konkrétní projekt... každopádně nevim jak ti ukázat něco,co mám v nějakém nedokončeném projektu tak,aby bylo vidět že to skutečně dělá to,co má... tak sem pro tebe udělal ukázku,trvalo mi to asi půl hodinky.. sou tam 4 eventy,kterým se přiřazují náhodně chary a face ze 4 možností(možností i eventů může být x) a zároveň náhodný text,zastupující rozhovor... eventy se mění po změně lokace(či znovunahrání hry) a můžou a nemusí se objevit nebo se můžou objevit dva stejní(třeba v případě vojáků apod).... je to to,co to má dělat? :)
každopádně bych si rád ponechal nějaké know how,pokud je to něco,co každý nemá,alespoň než něco dodělám :D ale klidně ti to pošlu v exáči či video,což je ale zdlouhavý,jak chceš :) kontakt na tebe ale nemám :)

Edit:
Tak tady je videoukázka minutová,tak snad to stačí,je to všechno jen eventově dělaný,žádný script.. jsou tam 4 eventy(může jich být x) náhodně se buď objeví nebo neobjeví a přiřadí se jim náhodně char a face ze 4 možností(může být x) a mají náhodné rozhovory( dal sem tam jen 3 možnosti pro každý face,ale může být také x možností)...

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 10, 2013, 4:44 pm

Já chtěl vidět jak to máš udělané, bojím se, že udělat v tom 250 možností jako budu mít ja je skoro nemožné :D
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 10, 2013, 6:50 pm

jj :D tak nemožné to neni,ale to bych musel být masochista :D
script je určitě výhodnější pro více npc,dá se využít více věcí a některé věci se nemusí psát dvakrát a také se využije méně variablů... takže eventově je to asi jen pro méně npc.. i když nevim kde bych využil 250 náhodných npc na mapě :)
u těch eventů se musí využít počet variablů,kolik je náhodných npc na mapu pro rozlišení... takže pokud by bylo 20 map po 20 náhodných npc(celkově tedy 400 npc),tak musim použít 22 variablů,2 common eventy a pokud by byla změna i při změně lokace,tak 1 switch... dialogy se musí napsat tak jako tak... scriptem se dá hlavně snížit počet těch variablů a také asi záleží,jaké dialogy bude postava mít,jestli jen náhodný dialog či nějaké rozhovory,které se můžou měnit v závislosti na nějakých jiných věcech apod.. jinak v každém tom eventu který kopíruju,tak tam je v podstatě jen jeden variabl na rozlišení a pak dva odkazy na ty dva common eventy,jinak je ten event prázdný. v prvním common eventu je náhodné rozdělení faců a to,jestli se zobrazí npc nebo ne... a druhý common event obsahuje texty,které se přiřadí jednotlivým facům a náhodně se zobrazí z daných možností... to je vše,nic jiného tam není :) no a ten switch případně vše smaže a nanovo rozhodí...

EDIT:
A eventově je ještě jedna možnost, do každé mapy mimo zorné pole můžeš dát klidně 250 eventů a pak jednim variablem a jednim common eventem prostě překopíruješ náhodně :D ale to už by byl masakr :D :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 11, 2013, 8:55 pm

Spíše než 250 npc jsem myslel, mít na jedn npc (jeden event)a pro něj 250 různých možností pro vzhled, ke keždé možnosti existuje N náhodných hlášek které se nemění vzhledem, jen face v ní ano
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 11, 2013, 11:11 pm

Tak teď sem se do toho zamotal i já :D Jakej vzhled hlášek myslíš? chápu to tak,že máš 250 možností postav a ke každé postavě máš x hlášek... je to tak nebo to je jinak? Nebo máš hlášky pro x postav třeba.. ?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 13, 2013, 5:08 pm

Mám x hlášek nezávisle na to, která z 250 postav se vygeneruje
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 14, 2013, 12:11 am

legition píše:Mám x hlášek nezávisle na to, která z 250 postav se vygeneruje


a jak řešíš rozličná pohlaví nebo to máš neutrálně dělaný ty hlášky?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od legition » březen 14, 2013, 2:24 pm

podímnky :D Já mám samotnou správu ve scriptu
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [VX ace] Sword Art Online

Příspěvek od feryk » březen 14, 2013, 2:37 pm

ok,sem na to zvědavý,držim palce ať to doděláš :p
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Další

Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků