Mé činy zde byly dlouho pod úrovní aktivity a tak vám představím svojí myšlenku, kterou jsem nedávno začal formovat. Myšlenku Fan anime RPG hry.
Ačkoliv název je malinko zavádějící jedná se o single player hru na příběhovým základě stejnojmeného anime.
Co by mohla hra nabídnout?
Lokace
Svět SAO je levitující hrad se 100 patry. Každé patro hlídá Boss.
Každé patro je skoro jeden malí svět a přesně tak to chci i já mít ve své hře.
Zatím existuje 7 pater bez vnitřních lokací - (Pouze "world" mapa)
Každé patro bych chtěl mít něčím unikátní, ale RPG VX Ace nemá zas tolik tillesetů takže musíte prominout, že se patro v budoucnu budou dosti podobat.
Hudba
Krásná origináloní hudba napsaná a nahráná pro anime Sword Art Online.
Prozatím existuje plných 42 skladeb + další tuny fan hudby.
Herní doba
Jak již jsem psal levitující hrad se skládá ze 100 pater plných hardcore dungeonů a expících lokací, měst, hlavních i vedlejších Questů. Po ještě delší době vývoje by mohla být herní doba podobně dlouho jako u jiných AAA rpg titulů jako je třeba TES (čili nedohratelné pomalu )
Bojový systém
Je již implementovanej ABS spolu s Pixel movemtem. Script není můj přesto však velmy krásný a pro svět SAO si neumím představit lepší.
Boje jsou plánovaný do Hardcore stylu, nepočítejte stím, že boj s bossem bude záležitost 5 minut. Nejraději bych měl obtížnost poražení bosse s nejlepším Equipem (takže skoro nedosažitelným) takových 10minut.
Single Player MMO
Styl hry jako by jste byly v MMO hře.
Smrt není konec hry ale ztráta skušeností, peněz a postupu v lokaci. Objevíte se v aktivovaném spawpointu a hrajeme dál. (Proto budou nepřátelé tak silní!)
Možnost uložení hry bude možno pouze v SAFE zoně, takže v hostincích či vlastních bytech zakoupených v jednotlivých městech.
Anime minulost
I když bude hra na základě anime, anime se stalo dávno před naší hrou. Tudíž každý fanoušek si hru bude moct vychutnat aniž by se křivil nad věcmi typu "Tohle ale bylo v anime jinak..."
Každý bude hrát svojí postavu, nikoliv postavu z anime. Přsto se vám však může stát, že ve hře tyto postavy potkáte, nebo gildy či vám náhodou mohou pomoct.
Důraz na eventy
Questy, postupy, příběh, logické minihry. Vše budu chtít eventově dotáhnout do dokonalosti a nebudu tolik sázet na okrasy jenž mi mohou dát scripty.
Prozatím jsou v plánu jen tři scripty (které již v projektu mám).
A to Sapphire Action System IV, který ke své funkčnosti vyžaduje i
Pixel move script, takže i chození po mapě není tolik omezené čtverečky
posledním zatím plánovaným je Input system pro možnosti snímání více kláves - (plánované pro ovládání miniher)
A již zmíněné logické minihry
Boj boj boj je přeci jen nuda a tak tyto minihry doufám pomůžou oživit hru
Systém schopnosti
Ve světě SAO není a nikdy nebyla žádná magie. A tudíž nebude ani zde. Ale nebojte se. Silní hráči dostávají unikátní dovednosti jenž vám při srdcervoucí bitce s bossem jistě přijdou v hod
=====================================================
Jak vydíte myšlenka je opravdu velká a krásná. Ale známe se že? Proto také jsme v inkubátoru.
Screeny map jsem uvažoval zd a dát, ale pak jsem si řekl, že z A by to byl spoiler a z B jsem línej je dělat a postovat . Takže je asi dodám až s první skušební verzí.
Přejte mi hodně zdaru chuti a štestí.
Ps: tento projekt se pokouším opravdu dodělat abych měl prezentaci pro firmy v Game Industry. A protože vněm chci být plnohodnotným zaměstnancem, studuji techniky vývoje her a tak i tato hra bude mít lepší tvůrčí úroveň.
Využím pomocné ulitky pro tvoření nelineárních dialogů, předmapovávání a jiné užitečné rady (plány postupu, vývojářský denník, deadliny). Alias volnočasová aktivita číslo 1!
S pozdravem váš Legition
Update 6.3.2013
Tak jsem vám nahrál první ukázku, není to ukázka hry, ale spíše mých postupů. Začínám ukázkou Custom skillů ACB, poté systémem miningu a zakončuji ukázkou naspawnování NPC do mapy.
Update 24.3.2013
Tak, zahálka je špatná věc a tak vám mohu nyní postnout test prvního bosse.
Jedná se však i zároveň o spoiler. Takže kdo se nechce kouknout ať se nedívá. Jedná se skutečně jen o boj s bossem.
Update 8.6.2013
Databáze se rozrostla o variace 15 různých druhů mečů
Update 25.6.2013
Databáze má kompletní základní zbraně a zbroje.
Vybalancování číel v porovnání mezi sebou a pořešena cena věcí.
Update 7.7.2013
Tak bylo stvořeno intro hry. Dozvídáme se tam, kde se vlastně svět SAO vzal po jeho ukončení.