[RMXP] Prozatim bez názvu

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

[RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od JKlena » srpen 16, 2013, 2:19 am

Ahoj lidi!
Tak zas po milionu let sem mněl čas a chuť. A neco sem začal plodit, prozatimne hlavne systémy. Nevim ješte ani jiste co z toho bude ani jaký to bude mnet příběh, mám v hlavě spoustu příběhú promyslených do detailú které sem kdysi vymyslel a mohl bych je rozběhat. Já vím co si říkate, opět jeden nesmyslný projekt který stroskotá? Možná. Ovšem abych pravdu řekl předešlé projekty ani tak nestroskotaly jak sem je spíš odvrhl kvúli jejich jednoduchosti, nebo spíš nesmyslné složitosti. Dlouhé léta sem nevědel tolik co vím dneska a nevědel sem si rady ani s věcma jako SDK Script a podobne. Ale dneska sem celý den přemýšlel a plodil a za jediný den sem udělal plne funkční AMS [Advanced Massage System] (i když mám nápady na pár zajímavostí ješte) a HUD (styl TES her, kde HUD mizne pokud se chvili nemneni, ať se zbytečne už i tak malá obrazovka nezasírá zbytečnýma kravinama).
Už mám promyslené i systémy skillú i ABS a všechno včetne systémú které sem už vytvořil sou full Anti-Lag. Vytvořil sem si také obnovovací frekvence, kde múžu některé scripty obnovit třeba jen jednou za vteřinu, nebo 2x, 3x, 6x až 13x, nebo nechat defaultní update (s SDK 39x). Takže se nemusí všechno pořád načítávat 39x za vteřinu a šetří mi to spoustu problému.

Takže abych to zrekapituloval:
-Co zatim mám:
--AMS:
----Vypsání textu, v dané farbě, s okrajem nebo bez, s centrováním, s centrováním na event nebo hráče, s návazností na jiný text (kam přesunu první text, další pujde hnet za ním.
----Vymazání textu
----Změna barvy uprostřed textu (inspirováno Minecraften, příkaz &X kde X představuje číslo nebo jakýkoliv předdefinovaný znak který určí barvu)
----Nelagující update textu i při obnovování 39x za vteřinu při opravdu spoustě pořád se mněnících textů.
--Combo System:
----Snímaní kláves (múžu si vybrat třeba snímaní jen číslic, písmen nebo všeho, jak chci)
----Samotné combo, které si pamatá posledních 10 stlačených symbolů a následne z nich dokáže zisťovat kombinace, takže je tu podpora combo útoků
--HUD:
----HP bar mnění barvu podle % života, vychází z 1 obrázku a nezabírá tolik pameti, mnění svou velikost podle % života, zobrazuje momentální i maximální životy včetne precentuálních hodnot
----Plynulá změna velikosti HP baru, vždy o 1/4 momentálního rozdílů, podle mně skvostný efekt, viď. Demo

-Co ješte chci:
--AMS:
----Vlastní okna výběru možností.
----Text omezený do dané oblasti (zalamování textu)
--HUD:
----Dodělat manu a staminu (maličkost)
----Udělat Hotbar (už sem to zvládnul dřív, těď to bude už jen lepší :) )
----Udělat HUD pro každé NPC které má definované hodnoty života, many a staminy, taktéž nezobrazovat když neni třeba
--CMS:
----Vlastní inventář, status page, skill page, a všechno kolem toho
--ABS:
----Vysoká úroveň UI, včetně spolupráce spřítelených jednotek (Už vymysleno, jen to napsat)
----Magie, střely, kolize s mapou, AoE i po dopadu na neprůchodný block mapy, nadstavitelný damage spřáteleným jednotkám z AoE
----Různé tvary AoE, efekty, statusi (otrávení, zapálení, etc.) i pro NPC
----Update jen oblastí které si to vyžadují, aby se předešlo zbytečným lagům
----Synchronizované útoky nepřátel, jako i vykonávaní akcí i chystání nových jen v daných intervalech (napr. 3x sa vteřinu) opět aby se to zbytečne nelagovalo
--LvlUp System:
----založen na TES hrách, lvly podle skillů, kombinované s D&D skillama
----Nutnost nalezení učitele před učením nových skillů
--MAPY:
----Kompletně všechny mapy, NPC, nadstavování, testování, debugging (pokud po tuto část nedojdu a všechny ostatní budou hotové, pokusím se aspoň vydat co možná nejdetailnejší dokumentaci a scripty samotné)

Ukážka toho co už mám:
DEMO

Pro info ohledne Dema:
Postavy uprostřed různě ubírají a přidávají životy, pro skoušku HUDu.
Stlačením F2 zapnete "Debug Mode" kde pak můžete vidět kolik vteřin hra běží (počítají se jen na mapě), taktéž zde naleznete COMBO které sníma Písmena a mezerník ostatní ignoruje (zase jen pro test).


Prozatimne sem s projektem spokojený a na jeden den práce mi to příde dost jen mít tu chuť co mám teď aspoň dalšího půl roka ať to dodělám, ale to je ve hvězdách. Btw, kdyby byl zájem a chtělo se mi tak můžu udělat pár tutoriálů jak se takovéto systémy vytvářejí.
Na závěr ješte screen:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od Pinsius » srpen 16, 2013, 6:40 pm

Tak, vedel som že scripty sú zlatý dol pre XP maker ale toto je super . Hlavne tie combá ma zaujali ako si s tým poradiš. Ak to naozaj splniš a neopustiš od toho mohol by to byť super hit. Vela štastia , budem pozorne sledovať tento topic ;)
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od JKlena » srpen 16, 2013, 10:12 pm

Musím říct že sem uvažoval s combem o možnostech jako například skill sety pro dané zbrane, neco jako:
- Když má hráč obojručný meč zobrazí se mu například tyto 4 útoky (bylo by jich víc ale vkládali by se do "hotbaru") a z tychto skillů by se pak vytvářeli comba které by se hráč učil, jak i samotným lvlováním tak i od učitelú, dejme tomu že by hráč mnel tyto 4 útoky v hotbaru:
[Sek zleva] [Sek zprava] [Bodnutí] [Vykrytí]
tak například kdyby nejdřív seknul zprava, pak zleva a pak bodnul udělal by mnohem večí škody, pokud by tyto útoky následovali hnet po sobě a nebyli patřične vykrytý.
Každá zbraň by pak mnela různé útoky a sety comb, uvidím, je to jen nápad, dejte vedět co si myslíte.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od Vivi » srpen 16, 2013, 10:54 pm

Doufám že ti to tentokrát vyjde. Já už bych mohl taky konečně něco zplodit. :)
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od JKlena » srpen 16, 2013, 11:19 pm

žebychom to tu obnovili po sto letech? :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od Grim » říjen 27, 2013, 12:47 pm

Vypadá to nadějně. Taky uvažuji o REINKARNACI Grom Wars.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [RMXP] Prozatim bez názvu

Příspěvek od legition » únor 14, 2014, 12:19 am

No, moje vysoká je docela HC :-D Nějak nevím jestli budu tvořit, ale láká mě pořád tvorba scriptu pro mixování spellů :D :D (např že hráč má nějaké elementy, a jejich kombinováním tvoří spelly) takový pseudocombo systém
Obrázek


Obrázek


Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků