Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 15, 2014, 2:19 pm

o jakou hru půjde? hádejte :)

Místnost osvětlovalo jen pár svíček a lehký vánek pohrávající si s plamínky, vytvářel na stěnách děsivě vypadající stíny.
Starý muž se zavrtěl na dřevěné stoličce, popadl dlouhou dýmku a napěchoval ji tabákem z loňské sklizně. Zbytkem svíčky si zapálil a vůbec mu nevadilo, že mu horký vosk stékal na nohy. Vrátil svíčku zpět na starý železný svícen, dlouze potáhl, přimhouřil oči a přerušil dlouhé ticho.


"Kde jsem to přestal? Jo, takže! Jak jsem už řekl, toho dne bylo deštivo, hrom burácel a obloha byla temná jak v poslední hodině tohoto světa. Gribald se krčil se svým psem pod zpola rozpadlým mostkem a čekal, až mu počasí dovolí pokračovat v cestě. Aniž by si toho všiml, znenadání se mu za zády objevil muž. Nebylo mu vidět do tváře, byl celý oděn do dlouhého hábitu a jen jeho oči zářili zpod kápě. Gribald se polekal, ale byl tak vyděšen, že se nemohl pohnout či promluvit. Podivný cizinec ho chytl za rameno, naklonil se blíž a chraplavým hlasem mu zašeptal do ucha:
"Musíš tu knihu zničit, rozumíš?! Její tajemství nesmí spatřit světlo světa. Já to nedokázal, mé hodiny jsou sečteny, ale tvá cesta vede tam, kde já jsem skončil, rozumíš? Jestli selžeš, pak se vrátím ze své smrti a tvé vnitřnosti ozdobí vchod Dolu krále Haralda."
Gribald stále šokován jen vyhrkl: "Cože?"
"Ty hloupý trpaslíku, není čas, je to tu! Ó mocný Afu, sžírá mě to uvnitř. Buď k nim milosrdný."
Naposledy promluvil a jeho smrdutý dech Gribald cítil ještě dlouho poté. Muž vyběhl z pod mostku a rozeběhl se k blízkému vodopádu, aby se vrhl dolů. Počasí se najednou sklidnilo a Gribald se běžel podívat, snad doufajíc, že onen muž bude potřebovat pomoc. Čekal tam, jestli vyplave, ale nikdo nevyplaval.
Ten den pokračoval v cestě, až došel do malé jeskyně ústící do velmi staré šachty, jenž by mohla vést do onoho starého dolu. Bájný důl, o němž všichni trpaslíci s takovou zálibou mluví a o němž se vypráví mnohé příběhy. A najednou tam byl, uvnitř, stál a koukal do hlubokých šachet, které byly lemovány schody, kam až oko v té tmě dohlédlo.
Dlouhé hodiny, možná i dny bloudil v temných zákoutích se svou lucernou a šel stále hlouběji, aniž by spatřil cokoliv neobvyklého, ba dokonce ani brouka či skalní krysu nezahlédl.
Až na samém dně, hluboko v dole, našel stará vrata a pomocí malé sekyrky se dostal dovnitř. Byla tam kruhová místnost s oltářem uprostřed, na němž byla položena kniha. Dlouho přemýšlel o tom, co mu neznámý muž řekl a snad uposlechl jeho rad. Nikdo dodnes neví, co je v té knize psáno, neb Gribalda s jeho věrným psem už nikdy nikdo neviděl. Možná zešílel, možná umřel hlady v dlouhých chodbách poté, co v zoufalství snědl svého psa nebo snad dokonce své končetiny ohryzal a možná... možná, živý nebo mrtvý, tam hluboko v dole Maradulu bloudí dodnes."

Muž potáhl z dýmky a pobaveně sledoval vyděšené tváře kolem sebe. Do místnosti vstoupil takový malý zavalitý trpaslík a když viděl otevřená ústa a vytřeštěné oči přítomných, tak hned spustil:
"Proč těm dětem zase vyprávíš takové strašidelné pohádky?! Tak jdeme drobotino a spát."
Děti s neochotou vstali a pomalu odešli.

Starý muž zůstal v místnosti sám a znovu potáhl. Rozvalil se na stoličce, zadíval se do svíčky a jen tak pro sebe prohodil:
"Však je to pravda, cítím, že se důl Maradul znovu probouzí k životu."
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 15, 2014, 10:28 pm

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od JKlena » říjen 16, 2014, 4:18 am

Tohle je poprvé po opravdu dlouhé době co mně nejaká hra opravdu zaujala. Lituju že si si vybral VX (tu grafiku absolutne nenávidím). Ale i tak bych si to rád zahrál až to půjde :) Musim se tě ale zeptat. Plánuješ tolkienovy trpsalíky? Nebo hodláš vybudovat naprosto jinou kulturu pro svoje trpaslíky? Jestli plánuješ nejakou jinou, jakou?
Řekni nám (nebo spíš mně x) ) neco o tom jestli budou uctívat bohy nebo paragony, případne jaký. Neco o jejich minulosti, jako národa. Možná nejakou tu legendu o stvoření? :) Sem opravdu zvědavej co si vymyslel :)

Držím palce! :) Hra o trpaslících, to tu už dlouho nebylo. :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 16, 2014, 8:37 pm

Tak to jsem opravdu rád, že to někoho zaujalo. ;) Co se týká grafiky, tak mám VXA, takže to dělám v tom. Pokud bych byl grafik, tak bych si to předělal, také se mi to moc nelíbí, ale musím zatím pracovat s tím, co mám, dokud nějakého grafika nenajdu. :P
Nevím jestli tě zklamu nebo potěším. Představu mám asi takovou, že hra bude kombinovaná a to hra na mapě, to bude ve stylu tahové strategie(objevování, zabírání území, ekonomika, výstavba, přesuny, obchodování atd.) a hra v podzemních prostorách, což bude real time dungeon v klasickém maker stylu, kde bude hrdina sám nebo se zvolenou družinou.(doly,podzemní města,jeskyně apod, plnění specifikých úkolů atd)
Co se týká trpaslíků samotných, tak plánuji čistě nebo převážně jen trpasličí svět, takže žádný svět s desítkama různých ras apod. čistě trpasličí svět. samozřejmě jednotlivé druhy trpaslíků se mezi sebou budou lišit a jestli ve světě bude ještě jiná rasa, tak to si zatím nechám pro sebe. ;)
Nechci se řídit nějakými zákony, ani něco kopírovat nebo zasazovat do již stvořeného světa, ale vzhled a chování trpaslíků, u těch nejběžnějších, bude tak jak je všeobecně známo i z Tolkiena. Budou se však vyskytovat i jiní, co žijí na povrchu a další, co žijí hluboko v podzemí a nevychází na světlo, ti budou spíše podobní mytologickým skřítkům a permoníkům.
Budou určitě vyznávat nějaké bohy, ale víra nebude to nejdůležitější a není vyloučeno, že budou uctívat nějakého svého předka. Obecně víra bude mít spíš blíže k severské mytologii. Pokud tě to zajímá víc, jejich minulost, stvoření apod. tak to budu jen rád, protože určitě budu postupně vypouštět střípky a alespoň někdo si to přečte. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od JKlena » říjen 17, 2014, 9:44 pm

Now i'm truly interested... o_O

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 18, 2014, 4:11 am

Takže screenshot ze strategické části tu už byl, tak přidávám screen z té druhé dungeon části.

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od JKlena » říjen 18, 2014, 6:43 am

HOLY MOLY! THAT FUCKING POTENTIAL! O_O

LET THE DWARVEN EMPIRE RISE!!!!!
FOR EMPEROR! FOR OUR BELOVED THAGRIMAR!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od Sorc » říjen 18, 2014, 10:32 am

Vypadá to naprosto skvěle! Moc se těším na další screeny, popřípadě videa :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 21, 2014, 1:29 am

Tak doufám, že tohle bude adekvátní. :P

Trpaslíci podle feryka
Trpaslíci, jak je známo, jsou na svou výšku velice silní a houževnatí. Díky jejich odvaze, statečnosti a vytrvalosti je málokdy něco zlomí.
Dokáží být hrdí až pyšní a protože si hájí úzkostlivě svou čest, není ke konfliktu nikdy daleko.
Pokud nenajdou přílišnou zálibu v jídle a pití, tak jsou z nich také velmi dobří válečníci. Ovládají řemesla a především vynikají v kovářství, hornictví a stavitelství. V horách těží drahé kameny, zlato, stříbro, železo a mithrill z kterého vyrábějí ty nejlepší zbraně. Zvládají kalení ocele i tavení skla.
Jako stavební materiál používají především kámen z něhož staví hrady a pod zemí budují obrovské síně a města, propojená tunely.
Jejich typickým znakem bývají dlouhé vousy a hlavní zbraní sekera a kvalitní brnění. Své mrtvé pohřbívají do skalních pohřebišť.
Rodové složení se skládá z klanů a družin. Všichni trpaslíci také ovládají výrobu svíček a olejových lamp.

Původ:
Podle pověstí byla zem na počátku věků jen obrovská koule tvrdého kamene, kterou stvořil bůh Thorgar pro své dva syny. Sifu a Afu, jenž dostali tuto
kouli, měli prokázat svou zručnost a zjistit, kdo z nich je zkušenější. Sifu tedy rozemlel kámen a vytvořil hlínu. Afu svou silou vyhloubil v hlíně údolí a stvořil hory. Sifu naplnil tato údolí vodou a stvořil mraky, aby voda mohla volně cirkulovat. Afu stvořil rostliny, které žijí z hlíny a vody. Sifu se nenechal zahanbit a stvořil zvířata pojídající tyto rostliny. Afu naoplátku stvořil masožravá zvířata. Sifu se rozčílil, ale už nevěděl, čím by bratra trumfnul a tak nakonec vytvořil malá zvířata, bytosti vzhledově podobné na Afua a dal jim touhu lovit a zabíjet. Afu přemýšlel, jak ho přelstít a tak dal bytostem rozum a nazval je trpaslíky. Sestoupil k nim na pevnou zem a naučil je základům řeči a řemesel. Trpaslíci k němu vzhlíželi a on se nechal uctívat jakožto jediný bůh stvořitel. Naučil trpaslíky těžit kámen a ti mu stavěli obrovské sochy. Avšak myslící bytosti mohl stvořit jedině Thorgar a tak si to prohrávající Sifu nenechal pro sebe. Thorgara tato věc rozlítila, ale rozhodl se, že dá trpaslíkům šanci. Vytvořil však ničivé přírodní živly a zakázal svým synům vměšovat se do jejich života. Po tisíc let se trpaslíkům dařilo, jejich populace rostla a města vzkvétala. Počasí se však horšilo a když byla zničena i celá úroda, začali se trpaslíci modlit ke svému bohu, ke svým sochám. Místo pomoci přišla zkáza. Obrovské sucho a požár. Oheň začal padat z nebes a trpaslíci se dali na útěk. Zem se otevřela a celá města pohltil ohnivý chřtán. Mnoho trpaslíků uteklo směrem k horám, kde je podloží pevnější.
Mezi všemi byl i Baldrun se svou družinou. Zatímco většina trpaslíků se urychleně schovávala do šachet a dolů, Baldrun se vydal na kopec ke staré štole. Na konci štoly prorazili chodbu do úzké jeskyní chodby, o které tušili, že by měla vést do hor. Mnoho měsíců pak procházeli podzemím, pili vodu stékající po skalních stěnách a jedli co se dalo. Jejich útrapy jsou zaznamenány ve staré knize Putování Baldruna a Gertrůdy a částečně ve svitkách šíleného Frigliho.
Doslova na konci svých sil objevil Baldrun skalní rozsedlinu a velkou síť jeskyních komplexů. Z náhorní plošiny mohl spatřit daleké okolí, které bylo až k úpatím hor zcela zaplavené. V ten okamžik věděl, že všichni ti, co se schovali dolů, jsou mrtví a těch přeživších je málo. V této beznadějné situaci se rozhodli zůstat zde a vybudovat si svůj domov pod zemí. Toho dne, kdy objevili tento jeskyní komplex, ustanovili nové datum. Započal první věk. Baldrun na tom místě vybudoval obrovské město Khazad-Ankor, největší jaké tehdy bylo. Vžil se však místní název Kankhor. Mnoho trpaslíků nepřežilo zkázu a těch pár si nakonec našlo cestu do tohoto města. Okolní hory dostali název Černé hory. Existovalo ještě několik menších enkláv, z kterými se podařilo postupně navázat kontakt. Baldrun se stal vůdcem všech a za jeho vlády žili trpaslíci v míru a trpaslická říše se rozrůstala. Po jeho smrti se říše rozdrobila na mnoho klanů. Trpaslíci věřili, že za zkázu mohli sami bohové, kteří se jich chtěli zbavit a tak přestali ještě za vlády Baldruna bohy uctívat a odmítali opustit podzemí, které jediné jim poskytlo ochranu. Mnoho hlavně těch mladších trpaslíků tomu ale nevěřilo a chtěli se vrátit opět na povrch a tak postupem času, jak voda opadávala, se část trpaslíků rozhodla sestoupit z hor do údolí a postupně začali osidlovat okolní kopce, pláně a lesy. Život obou skupin se na dlouhou dobu oddělil a nevraživost přetrvává v některých až dodnes.

Trpaslíci věří v posmrtný život i reinkarnaci vyvolených válečníků. Věří, že jejich mrtví sestupují do útrob hor, kde hodují a kde po boku svých předků kovají nezničitelné zbraně pro ty, co se jednoho dne vrátí.

Trpaslíci se dělí na tři známé druhy:
1) Podzemní trpaslíci, kteří si také říkají synové Baldruna.
Těchto trpaslíků je nejvíce. Dožívají se zhruba 200-250 let a jejich výška v dospělosti je zhruba 110-130cm.
Žijí převážně v podzemí a ven vycházejí hlavně za šera, kdy cestují či loví. Živí se zvěřinou a kozím masem. Jejich jídelníček doplňují ryby, jeskyní houby a skalní krysy. Ovládají zlaté a rudné doly. Jejich prioritou je kamenictví, hornictví a kovářství. Vyrábí všechny druhy zbraní a drahokamy. Jako zbraně používají kladivo, meč, sekeru, obouruční sekeru i meč a velmi kvalitní zbroj. Uctívají Baldruna zakladatele a další.

2) Povrchoví trpaslíci, též následovníci Thorgara.
Méně početná skupina trpaslíků, která se ale nejrychleji rozrůstá. Žijí z velké části na povrchu, díky čemuž mají velké možnosti rozvoje.
Dožívají se zhruba 200 let a jsou ze všech trpaslíků nejvyšší a to zhruba 120-150cm.
Živí se všemi druhy masa. Jejich jídelníček doplňuje chléb, sýr a jedlé bobule. Ovládají farmy, Vyrábí pivo a občas rybaří. Jsou to nejlepší lovci a průzkumníci na povrchu. Jako zbraně používají válečnou sekeru, meč, štít, oštěp, lehčí zbroj a někdy kuši.
Uctívají Thorgara.

3) Důlní trpaslíci, zvaní skřítci nebo též permoníci.
Skřítci jsou skoro mytologická stvoření a mnoho trpaslíků si myslí, že vůbec neexistují, zatímco jiní věří v jejich údajně tajemné schopnosti.
Faktem je, že jde o nejméně početnou skupinu trpaslíků, kteří žijí hluboko pod zemí a ven se dostávají jen opravdu zřídka.
Nikdo vlastně neví, kolik jich je a dle obecné teorie se rozmnožují jen velmi málo. Jejich výška v dospělosti je pouhých 50-90cm. Jejich věk je také obestřen tajemstvím a údajně žijí až 300 let. Jejich jídelníček tvoří jeskyní houby, skalní krysy, netopýři, hadi, červi, různé druhy obojživelníků, mech a řasy. Ovládají solné a uhelné doly. Jsou to nejlepší průzkumníci v podzemí a nejlepší hledači pokladů a pramenů. Ovládají rytectví a jejich šperky jsou velmi ceněné. Jako zbraň používají dýku, malý meč, bojový krumpáč, sekyrku a nosí lehčí zbroj. Původ těchto skřítků je také záhadou a podle jedné teorie to jsou potomci trpaslíků, kteří přežili zkázu světa a potopu hluboko v podzemí bez přístupu k povrchu a k ostatním. Jejich víra je neznámá.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od JKlena » říjen 21, 2014, 9:14 am

Mám jen velice málo výčitek. Menovite:
1.) Ty jména bohú bych udělal víc "trpaslíčí". Znejí mi tak trochu, moc lidsky. Ale to je jen osobní názor.
2.) Černé hory? To nedává žádný zmysl vzhledem k příběhu. Jedine že by si tam poznamenal že to byli vulkanické jeskyne tvořené převažne obsidiánem. Nebo tak neco...
3.) Další osobní výtka, jde jen o část textu která mi zní divne: "Uctívají Baldruna zakladatele a další.", další co? vůdce? Napiš tam aspoň další paragony!
4.) A skřítky bych viděl možná trochu víc "šílené" a "barbarské", přece jenom bych čekal že pokud se vůbec združují tak jen v malých skupinách a že budou minimálne trochu šílenejší než jakýkoliv normální trpaslík. A logicky by mneli mít přístup k těm nejlepším drahokamům. Otázkou by tu podle mne vystávalo, vědí vůbec ješte cenu nečeho takového? A i kdyby, komu by to asi prodávali? Sou legendou, tak jich asi moc trpaslíků nevidelo. Tak s kým by obchodovali že jo?

Rozhodne si načrtl velice zajímavý svět. Možná bych přidal i víc menších odelených skupin. Severský povrchový trpaslík určite nebude stejnej jako ten jižnej. Zatím co severní bych čekal že bude spíš "Tolkienův trpaslík" (město pod zemí ale vysoko, často krát s velkou bránou a přístupem na povrch. Dom mají kryté v podzemí ale v okolí své, obvykle hory, maji farmy a chodí hojne lovit a težit dřevo. Tím pádem i v jejich podzemních síníh se už dají videt stavby i z dřeva atp.) a u jižních bych čekal víc lidskou, a v zalesnených oblastích přímo až elfskou kulturu. Večí hbytost, spousta staveb čiste dřvených. Možná přímo i elfská kultura vyvynuta ze základů trpasliči. Což je často nadnášanej kontrast. Takisto bych si veděl velice dobře představit i "tuláky" a "obchodníky", který cestují všude možne, bez pevného domova. Cestují v kolonách a žijí ve velkých vozech. Jejich kultura je nejrozsáhlejší a ovlivnena všemi ostatními. A sou jakousi spojkou mezi ostatními typmi trpaslíků. Ti kteří šíří legendy a obchod.

Nevim co si o tom myslíš, sou to jen osobní postřehy a nápady :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 21, 2014, 2:18 pm

Sakra, sem odpověděl a místo odeslání mě to vykoplo.. :/ takže musim psát znovu:

1) Jména bohů jsou tak schválně, na počátku věků žádný trpasličí jazyk neexistoval, ten se vyvinul až poté, takže jména bohů nemůžou být trpaslická(leda by si je trpaslíci pozměnili podle svého, což se stát může)
2) Černé hory z několika důvodů. Za prvé jeden z původních klanů byl klan černovousáčů, za druhé během zkázy vše venku zničil oheň a skály opálil do černa, za třetí kvůli velkému počtu ztrát. Dnes už Černé hory černé nejsou, ale název byl zachován z úcty k předkům.
3) Další je tam schválně, neb říše je rozdrobena na mnoho klanů a né každý uctívá jen Baldruna. Nechtělo se mi to vypisovat a navíc někteří mohou mít i své vlastní "místní" bohy.
4) Ano, popsal si je skoro přesně a ano, jak jsem psal, jsou nejlepší hledači pokladů a vyrábí nejlepší šperky, takže logicky mají velmi často ty nejlepší a nejdražší drahokamy. Cenu samozřejmě vědí, jako každý trpaslík, mají i oni rádi bohatství, ale slouží jim především k obchodu. Legendou jsou spíše pro ty venkovní trpaslíky, s těmi se potkají zřídka. Obchodují převážně s těmi podzemními a pokud jsou viděni, tak po jednom nebo ve velmi malé skupině. Jakmile opadla voda, jedni kutali dolů a ti dolní nahoru, až došlo na první setkání, od těch dob obchodují, ale trvalo to tisíce let. Jestli se združují do větších skupin nikdo neví.

Samozřejmě je mnoho oddělených a vzdálených skupin a každá může být jiná. Uvědom si, že jsem popsal vznik a od té doby uplynulo mnoho tisíc let. Přesněji je právě třetí věk a jeden věk trpaslíků čítá deset tisíc roků. U těch venkovních hraje dřevo také svou roli, ale i oni nezapomínají na svou podzemní minulost. Elfové neexistují, takže bych je do toho netahal, ale nějaké prvky se tam objevit mohou, třeba to lovení, větší zručnost s kuší, výroba zbraní, větší vztah k lesům u těch venkovních apod. Bez obchodníků by to samozřejmě nešlo, cestují, ale většinou sami nebo v družinách a pěšky, v kolonách nežijí, je to pro trpaslíka moc snadný terč, mají raději ústraní, pokud spí.

Tak snad jsem odpověděl na vše. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od JKlena » říjen 21, 2014, 2:51 pm

Tvl, tohle bych rád jednou viděl jako knihu...
Zatím sem opravdu nadšen tím co si vymyslel :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 30, 2014, 12:36 am

Ve hře budou hlavní měnou zlaťáky.

Obchodovatelné komodity na trhu budou tyto:
Zlato, stříbro, drahokamy, šperky, železná ruda, mithrill, stavební kamenné bloky, dřevo, jídlo, pivo, chmel, svíčky a oleje.

Drahokamy, mithrill a stříbro se bude nacházet jen stěží.
Chmel, svíčky a oleje jsou vzácné komodity, které nepůjde vyrábět.

Zlaté doly produkují zlato, z kterého se vyrábí zlaťáky, šperky a další věci. Možný nález drahokamů.
Šperky se vyrábí ze zlata a drahokamů.
V rudném(železném) dole se těží železná ruda, z které se vyrábí zbraně, některé stavební prvky a další věci. Možný nález mithrillu.
Kamenolom nebo kamenná štola dává kamenné bloky, jež jsou základem všech staveb. Ve štolách je možný nález stříbra.
Dřevo se těží v lesích, zvýšit produkci lze postavením pily. Dřevo je použitelné na stavby, zbraně, nádoby nebo zátop.
Jídlo lze získat mnoha způsoby. Farmy, pole, lovci, rybáři atd.. přidávají jídlo.
Pivo se vyrábí v pivovaru ze vzácné kombinace chmele a kvašeného obilí.

Uhlí a sůl nepůjde obchodovat.

EDIT: Přidávám screen. Dodělal sem pravý info panel a nějaké drobnosti. Snažím se upravovat ten tileset pro své potřeby tak, abych mohl sestavit libovolnou mapu a vypadalo to líp. Potřeboval bych vědět dvě věci. Za prvé, jestli mapa nevypadá přeplácaně a za druhé, jestli ty úpravy tilesetu jdou tím správným směrem. :)
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od Sorc » říjen 30, 2014, 2:07 pm

Ani se neopovažuj tohle nedodělat :D Mapa je tak na hranici toho, kdy se v ní ještě dá bez problému orientovat, ale začíná vypadat lehce přeplácaně.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » říjen 30, 2014, 6:50 pm

Zkusím pak teda vzdálenosti mezi důležitýma bodama roztáhnout a vyplnit nějakou vatou nebo lesy apod., mohlo by to pomoct. :)

EDIT: Tak co tahle mapa, je to takhle přehlednější než to poslední ??
Obrázek


Jinak bych měl ještě jeden dotaz.
Co je pro vás lepší?
1) odkryté ale nezabrané území bude černobílé, zabrané území bude barevné.
2) odkryté ale nezabrané území bude barevné, každé zabrané políčko bude mít malou vlaječku.

Zabraným územím se myslí takové území, které je pod vaší vládou.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 665
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od Rebel » listopad 2, 2014, 10:55 am

Vypadá to fajn, rozhodně vyzkouším !
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » listopad 14, 2014, 8:37 pm

Jazyk půjde přepínat za běhu mezi češtinou a angličtinou, změní se i grafické popisky, jak je vidět v krátkém videu. Jinak mě zajímá, jestli oznamovací okna mám dělat nějak graficky(viz. ohlášení nového kola), normálně(oznámení o požáru) nebo nějakym obrázkem(vstup do podzemí). ?
A stále je tu nezodpovězená otázka, co je lepší?
1) odkryté ale nezabrané území bude černobílé, zabrané území bude barevné.
2) odkryté ale nezabrané území bude barevné, každé zabrané políčko bude mít malou vlaječku.
Zabraným územím se myslí takové území, které je pod vaší vládou.

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od Sorc » listopad 15, 2014, 9:26 am

Oznamovací okna s obrázky se mi moc líbí, ale mohlo by to být dost práce. To oznámení o požáru bylo takové jednoduché a přehledné i kdyby tam bylo víc informací, tak možná to nějak nakombinovat? U takových oznámení to prostě vypsat v běžném RM okně a k něčemu jinému přidat obrázky, třeba k těm různým místům jako byla ta jeskyně..

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » listopad 17, 2014, 4:07 am

Koldur se podrbal na hlavě, prohrábl své černé vousy, na které byl obzvláště pyšný a přemýšlel. Tato fáze ale trvala jen pár vteřin. Přemýšlení mu totiž moc nešlo a jelikož měl v hlavě stále jen vidinu dnešního ranního škopku piva v hostinci U mrtvého stromu, které bylo mimochodem velmi slušně kvašené, což se dalo poznat od neustálého hlazení jeho řádně pěstovaného pupku, raději se obrátil na Gnolina.
"Tak co, víš co to je?"
"A ty to nevíš?" odpověděl Gnolin.
"Ale jo, vim, teda asi, tušim, ale ty to taky víš, ne?" vyzvídal Koldur.
"Jo, jasně, to je jasný přece."
"No, tak co to je, schválně." hecoval ho.
"No, to bude to... víš přece ta... eh... symbol!?" pozvedl obočí Gnolin.
"Jo, no... no, přesně to sem si říkal taky, no." předstíral Koldur, že dávno ví co to je.
Nezaujatému pozorovateli by se celá situace mohla zdát lehce komická. Dva trpaslíci, i na svůj věk a původ docela malého vzrůstu, od hlavy k patě umazaní od hlíny, začouzení od sazí z olejové lampy a v potrhaných šatech, stáli uprostřed dlouhé podzemní chodby a zírali na zeď. Přesněji řečeno na malou, zaprášenou desku, která byla pevně usazená do stěny chodby. Oba nepatřili k těm chytřejším a tak tam ještě chvíli stáli.
"Co uděláme?" zeptal se Koldur.
Gnolin se rozhodl jednat a rukou sundaval notný nános prachu, ofukoval symbol na desce, až mu částečky prachu vlétli do očí. Když si promnul již tak dosti zkrvavené oči, zadíval se na desku a smutně se otočil na Koldura.
"Zase nic, to je teda kšeft, z toho moc zlaťáků nekouká, je to jen hodně starý symbol nějakého zdejšího klanu. Ale možná tu bude někde hrobka a v ní pár zlaťáků?" a v očích se mu zajiskřilo.
"A co přímo za tim?" prohodil Koldur a nedočkavě vzal malý krumpáč a frustrovaný dosavadním neúspěchem vzteky praštil do desky, až se rozlétla na několik kusů.
"Co blbneš?" polekal se Gnolin.
Koldur ale neposlouchal, upoutalo ho něco třpytivého na místě, kde byla ona deska se symbolem. Přišel blíž a kupodivu pod ní byla ještě jedna, mnohem starší, ale také mnohem lépe zdobená, z kvalitního leštěného kamene, osázená kamínky a s pozlaceným písmem.
"Hele, co to tam je za nápis?" zeptal se Koldur a pustil k nápisu Gnolina.
"To je nějaký divný písmo, skoro jak kdyby to psal ožralej starej Dufar" a oba se rozesmáli tak nahlas, až bylo slyšet vzdálenou ozvěnu.
"Tak co tam je?" netrpělivě přešlapoval Koldur.
"Je tu psáno.. vv.. valkr.. valkyria neira.. co to je?" podivil se Gnolin.
Koldur jen mávl rukou. "Nevim, ale jestli to je jméno, tak zní dost hrozně i pro trpaslici, jak pro nějakou smradlavou kytku" a rozesmál se tak, až se zapotácel a začal se dusit, načež mu odlétl knoflík od jeho kalhot.
"Sakra, muj knoflík, já věděl, že si nemám dávat tu dvojtou porci jehněčího." a šmátral rukama kolem sebe v rozbahněné půdě. Skoro hned ho našel za zády a vítězně ho zvedl.
"Hele Gnoline, mám ho! Gnoline?" trpaslík stál uprostřed chodby s knoflíkem nad hlavou a rozhlížel se na obě strany, ale Gnolin tam nestál, nikdo tam nebyl.
"Gnoline? Kde si? To neni sranda, já tu nechci bejt sám. Hm, no jen si di, alespoň zbyde víc zlaťáků pro mě. No tak, kecám. Gnoline!!"
Gnoliiineee... zněla ještě chvíli ozvěna v podzemním labyrintu chodeb, zatímco na zem dopadla Koldurova měděná lampa s olejem, který se rychle vzňal, aby po chvíli stejně rychle uhasínal a vše kolem, včetně třpytivé desky na zdi, se pomalu nořilo do neproniknutelné tmy a hluboko pod zemí se rozhostilo ticho.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » listopad 17, 2014, 11:42 pm

Nejnovější screenshot. Mostek přes šachtu v hlubokém dole u Argaranu.

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » listopad 24, 2014, 9:27 pm

Malá anketka. :)
1) Líbilo by se vám mít ve hře ještě jinou rasu kromě trpaslíků? Ano - Ne ?
2) Pokud ano, tak jakou? Lidi, čaroděje, obry, jiné?
3) Chcete mít ve hře draky? Ano - Ne ?

:)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od Sorc » listopad 24, 2014, 9:29 pm

Já bych to možná nechal čistě trpasličí. A občas nějaký drak by na škodu nebyl :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » listopad 25, 2014, 9:44 pm

Sem se trochu nudil. :D To kolečko se štítem je zjednodušený znak trpaslické říše. :)

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » leden 14, 2015, 4:46 pm

Pokud by chtěl někdo pomoct s překládáním do angličtiny, tak písněte. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 486
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Mysterious Book of Dwarven Mine [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 4, 2015, 5:18 pm

Takže přidávám nové video. Snažím se vytvořit si nějaký obecný základ svých systémů, který bych mohl používat ve všech hrách a nemusel to dělat pořád dokola. Ve videu používám meníčka co jsem si vytvořil pro TOW I, takže funkční okrádání, těžba apod.. ošetřeno na různý věci, mám tam klasické sbírání předmětů, kde můžu libovolně přidávat text, informační text, taktéž z TOW I a vytvořil jsem nová okna pro rozhovory, teď můžou být v libovolné výšce, zmenšil jsem obrázky, jméno postavy je samozřejmostí a okno rozhovoru se přizpůsobuje délce textu. můžu si libovolně hrát s barvama a kdykoliv přepínat do starého zobrazení. kdyžtak koukněte, zhodnoťe a napište taky, jestli je text čitelný, díky. ;)
Jinak si tvořim a sestavuju vlastní tileset do podzemí, takže co je ve videu, tak to je z mýho tilesetu.

https://www.youtube.com/watch?v=iO-gK9r_ZmQ
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Další

Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník