
- Kód: Vybrat vše
Crimson Memories, Dev. log.
***************************************
pozn. nutné vše pokládat v 16x16 režimu, řešení nepřátel (?)
v.0.3 (25.8.2015)
- přidán save and load
- přidán custom cz font (RMG2000)
- přidána sada kouzel
v.0.2 (07.6.2015)
- vytvořena AI pohybu nepřátel, odráží se i od sloupků
- přidán critical i evade (miss) pro hrdinu, možnost budoucích power upů
- controls defaultně nastavney pro šipky, (A, mezerník nebo Enter) pro útok, potvrzení (zachovám RM ovládání)
- klávesy S nebo Shift rezervovány pro sekundární útok
v.0.1 (30.5.2015)
- kódování pohybů, přidělení spritu k aktivnímu boxu 16x16
- přidán útok animace, běží teď separovaně od animace hrdiny
- přidána detekce překážek, zdí a jiných "obstaclů" 16x16
- detekční box hrdiny byl oříznu kvůli špatné průchodnosti kolem sloupů; vznikl tím malý bug: prolínání skrze objekty
známé bugy, nutná oprava
**************************************
1) první animace útoku je špatná, pokud se poprvé ve hře zaútočí při startovním direction. když se hrdiná otočí, tak se to fixne, ale blbne to jinak. Nutná oprava.
známé bugy malého rázu, možná i nemožná oprava
******************************************************************
1) hrdina občas prokoukne skrz pilíře, kvůli tomu, že podstavce jsou na stejném layeru jako překážka. *OPRAVENO*
Ahoj, takže si dovoluju představit hru Crimson Memories, která velmi naváže na první díl původní hry.
Rozlišení hry je 400x240, takže proti původním crimson memories je to wide screen. Hra bude obsahovat vlastní grafiku, jak to bude s hudbou se zatím neví, pokud to vydám jako freeware, tak zase seženu nějaký ripy. Pokud to bude dost kvalitní zkusím sehnat komposéra a pak to prodat. Věrní členové RPG2 fora budou moci hru získat zdarma v obou případech. Půjde o klasickou CM, takovou jakou ji znáte mixnutou o pár abilit z Forbidden Sagy. (např. Block šance, apod.)
Příběh (velmi obdovný prvnímu dílu), proč ? Protože hra běží na novém engine a tak tato verze CM nebude mít žádný podnázev nebo číslo.
Legenda praví, že existuje věž osudu, ve které
se nachází prastarý kouzelný strom a každých
225 let na něm začne růst květ.
Kdo květ získá a drží ho v dlaních, tak si může
přát jedno přání a to se vyplní. Ať je jakékoliv.
Dovede poskytnout ohromnou moc,
bohatství, dokonce prý přivést mrtvého zpět.
S title screenem jsem se natrápil, viz. pokusy title: na ty jsem levej, možná použiju ten klasickej CM Font.


Vyhrává :::
hlavní hrdinka, této hry (pro zvětšení ctrl + (+) ) :
attacks :



idles:



walking:



-------------- MOCKUP
