(CTF) Nightkeep

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » květen 31, 2017, 1:43 am

Jak dopadl dobře? To jakože už to půjde do prodeje? :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 10, 2017, 2:49 pm

Půjde to nebo uter-nuda ?

((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 85
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » červenec 10, 2017, 10:47 pm

Hlavně ať je to správně přeložené. :P
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 11, 2017, 5:17 am

Na to já se ted neptám :? . Ted dělám českou verzi, anglickou hrát nebudeš nebo jo ?
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 85
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » červenec 11, 2017, 8:13 am

Viz youtube :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 12, 2017, 7:13 am

Tak děkuji všem za feedback, byla 50% účast fora :)
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 12, 2017, 8:52 am

Takže zatím jsem napáchal world-background :D feedback ? (ani ne tak na gramatiku, tak je ok) Spíš na ten příběh. (a jestli tam mam někde blbě , čárky tak možná rychle zmínit, at si to zopaknu). :D
------------------------------
PROLOG

Je to 734 let, kdy nevyšlo slunce.

Místo ranních paprsků zahalila měsíc krvavá clona a noc se protáhla o 48 hodin. Někteří lidé hlásali, že se jedná o konec světa a slunce si již odpracovalo svoje.

Vše začalo u dětí. Nově narozené děti, které přišly na svět během noci, tento úkaz poznamenal. Na první pohled malý lidský tvor, než se mu jeden podíval do očí. Nevinné oči v sobě takovou nevinnost neměly. Jedno oko bylo krvavé jako sám měsíc, který se nad ním vznášel.

Netrvalo dlouho, a běžní sedláci a tak zvaní kazatelé si věci vyložili po svém. Děti mohly za to, že slunce nevšlo. Napříč světem se tahle zpráva rozšířila rychleji, než by jeden čekal. Zoufalí lidé hledali viníka a našli ho.

Když měsíc konečně přestal svítit krvavou barvou, noc se začala vyjasňovat a ranní paprsky znovu zasáhly zem. Oceán to ráno vyplavil několik desítek dětských těl a v Alderanu se vykopalo spoustu hrobů, které pohltily celé rodiny. Dav ospravedlnil svoje jednání vyšší mocí a vznikla církev, Řád Slunce, která měla dohledat a zlikvidovat všechny přeživší děti, které měly jedno oko červené. Polo-lidi, tak se jim začalo říkat.

To, co se během té noci stalo se v dnešních kronikách označuje jako Kalamita.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 12, 2017, 11:08 am

Bych sem na R2 forum klidně nahral demo Nightkeepu CZ, předčasně pro nějakej ten feedback :D Ale mám pocit, že by to moc lidí nehrálo a zpětná vazba takřka nulová. :? Ale možná to přece bude statá za to ! Mně udělá radost, i když si to zahrajou jen 2-3 lidi. :tanec:
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 85
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » červenec 12, 2017, 3:40 pm

Určitě to sem dej ale jsou prázdniny, tak nečekej moc velkou aktivitu. :idea:

Nevím jestli by měli lidé vinit děti za zatmění, možná by je spíš měli vidět jako "poskrvněné" temnotou nebo jako trest bohů, kteří je prokleli. Pro tu událost určitě vymysli nějaký vlastní originální název.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 12, 2017, 4:01 pm

jo, možná ještě najít důvod, pak obvinit děti. Jo to bude lepší, trochu to přepíšu. Ale je to tak myšleno v podstatě, jen to musím líp upřesnit.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 14, 2017, 11:12 am

Hele, vůbec. Uvidíme, co z toho bude .D Já nikdy nemám celý příběh dopředu.

FS, BH, The last enyr, crimson memories. Nikdy jsem příběh neměl, prostě jsem jel nějaky sceny a vždycky jsem an to navazal další a v půlce hry jsem třeba kolikrát nevěděl, kdo je hlavní padouch ještě. To nějak jde samo. Budu to tady dělat stejně. Nějaky příběh dopředu na mě není. :tanec:

prolog hry do forbidden sagy jsem třeba vymýšlel až uplně ke konci hry, kdy mě chyběli tak 3 poslední bossové ve hře.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1328
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubice-ish

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Vivi » červenec 14, 2017, 9:11 pm

Tohle je můj první příspěvek asi za miliardu let. Přihlásil jsem se jen kvůli tomu, abych to napsal :

Na to, že jsou tady aktivní asi dva lidi mám k tobě obrovskej respekt, že na tom pořád děláš a že sem pravidelně přispíváš. Příběh je cajk. Hlavní je furt gameplay, tak se zaměř hlavně na to. Je to v tomhle stavu fajn, nicméně kdybys z klonu Castlevanie udělal klon Castlevanie s nějakým prvkem navíc (napadá mě nějakej speciální druh útoku, kterej by se zpřístupnil vždycky po dosažení nějakýho počtu hitů, po vzoru Shadow of Mordor), jen by to hře prospělo :)
Kdo ví proč, dokáže jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » červenec 15, 2017, 10:17 am

Progresově to bude něco jako Forbidden saga ale v plošinovce a v malym omezenym světem. Ale mám dost staro-novejch nápadů, takže to bude další rebelovina. Jen je tahle hra oproti předchozím ripoff RM, dost nákladná na cash. :?

Obrázek
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » srpen 5, 2017, 3:27 pm

Vždycky to rád otestuju. ;) Ale už jsem bohužel, pro mě bohudík, upgradoval na čtyřjádro, takže už nemůžu otestovat na starém kompu. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » srpen 5, 2017, 7:36 pm

Trvalo ti to dekádu, feryku. Ale tak máme teď podobné stroje. :tanec: To je rychlost, co ?
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » srpen 10, 2017, 12:53 pm

To jo, frčí to slušně, zatím nahazuju a stahuju potřebné prográmky. :-) Konečně budu dělat i nesekající se videa :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » srpen 16, 2017, 11:46 am

Tak, přes x verzí příběhů. Jsem se rozhodl zvolit velmi easy story. :-))) který pro plošinovku bude lepší než nějaka fantasmagorie. hudba je placeholder a nevim odkud pochází. X_X ale určitě ji dám hudebnikovi jako referenci, něco takového bude fajn pro intro.



novější verze zde, https://www.youtube.com/watch?v=e6HC8txYr00 upravil jsem font
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » srpen 19, 2017, 4:29 am

Je to dobrý, jen jsem nepochopil, proč na toho Nyrose zapomněli, respektive jak je to možný, vždyť furt byl ve svém sídle,ne?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » srpen 22, 2017, 11:36 am

Musí to být pochopitelnější a neměl bych tam tahat nesmysl., tak nová verze
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » srpen 27, 2017, 5:05 pm

Je to asi lepší, ale měl bych tři detaily ještě. :)

1) Místo věty ".... aby ho udrželi při životě... " bych použil něco jako " ... aby mu zajistili věčný život (nebo věčné mládí) " , protože to vypadá jako by byl nemocen a přitom o nemoci píšeš až potom.

2) Píšeš že nechal udělat mučírnu a popravoval... a pak najednou byl sám. přeci musel mít stráže, katy a sluhy.... kam zmizeli? nebo je taky popravil?? Takže já bych tam vložil větu něco na způsob: "ze strachu i jeho věrní utekli" nebo "postupně ho opustil celý dvůr" apod...

3) chybí ti asi "s" ve větě: " kraje se Sjednotily"
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » srpen 28, 2017, 11:09 am

Jo tak já to nějak ještě předělám :-))) až se k tomu vrátím. Každý detail je fajn,
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 467
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » srpen 29, 2017, 1:31 pm

Snad ti nepřidělávám moc práce navíc. :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://feryk.webnode.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 635
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » září 22, 2017, 11:38 pm

((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 85
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » září 24, 2017, 2:28 pm

Ten text má nějak rozmazané okraje a slova splývají dohromady. Indie gogo bude brzy?
Obrázek

Předchozí

Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník