Jak dopadl Nightkeep? Blbě. Proč? Protože jsem si to nespočítal a dělat hru včetně original soundtracku není taková sranda jak se to z počátku celé zdálo.

Rozhodl jsem se Nightkeep projekt opustit a začít dělat low budgetovou hru, na které moje síly stačí (Na Nightkeep jsem nechal dost úspor, ale byl to můj první velký projekt, tak jsem se z toho poučil). Abych se moc nerozepisoval tak novou hru shrnu do bodů.
Hra má i demo na gamejoltu – https://gamejolt.com/games/armortale/405028.

– Obyčejná plošinovka inspirovaná NES hrami jako Lickle nebo Banana Prince
– Neobyčejná čarodějnice!
– Dvě neposedná liščátka
– Spoustu vran a racků!
– Spoustu cedulek zatlučených do země!
– 4 mystická brnění, které střídáte za letu (jako za běhu hry)
– Přes 10 unikátních lokací + detailní world mapka po které hrdina může cestovat
– Féroví bossové (navrženi tak, aby šly sejmout anižbyste utrpěli damage)
– Několik social media, kde můžete hru sledovat a nově zde na gamejoltu!
– Trailer na cestě… který se někde zatím zasekl
– Jo a taky se plánuje originální soundtrack. Jinak mrkněte i na https://gamejolt.com/games/armortale/405028
– Myslím i na speedrunnery, Hra obsahuje extra Swift Challenges

Pro víc obrázku se podívejte na gamejolt

Jinak vím, že mám strašně mrtvých projektů tady na foru taky v CTF. Ale kdo ty mrtvé projekty nemá, že
