[C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 1, 2014, 8:59 pm

TY VOLEEE! VAU! SORCI SES BUH! Ta pomala mne dojala totalne k slzam tvl, to dam do titulku. S timhle je nekto i realne uvidi, takove ty zaverecne ukazky, jak kto dopadl a tak. Tohle je idealni skladba pro neco co konci, smutna a hezka zaroven. Tohle je uzasny, nadherny.

Co se toho loopu tyce, pro boj (jakykoliv) bych videl neco agresivnejsi, neco co de podobne jako tohle ale obcas tam je nejaky razny BUM nebo neco takove co se mozna nehodi do skladby ale udrzi te ve strehu, neco co by te snad dokazalo i vylekat. Tenhle song bych spis videl do neceho jako:

Hrac se vyda do jeskyne, at uz za jakymkoliv cilem a po dlouhem bloudeni v hlubinach a tak najednou se z hlubin zacnou ozivat bubny a tam najde ... (ne ze bych nemnel vymysleny co ale nechci spoilerovat ;) )

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Rebel » květen 1, 2014, 9:09 pm

Opravdu slušná hudba.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » květen 4, 2014, 6:53 pm

Jsem rád, že se líbí. Kam to ve hře dáš už je samozřejmě na tobě :)

EDIT: Mám nové smyčce!!! (teda zatím jen malou ukázku zvanou Monster staccatos, ale ten zvuk se mi tak líbí že jsem se hned porozhlédnul po celé knihovně) Je tam nasamplované legato, díky čemuž konečně budu moct vytvářet celkem realistické melodie na smyčce.

S tím staccatem jsem si zatím trochu pohrál a vzniklo tohle. Není to žádné mistrovské dílo, ale třeba se to tobě nebo někomu jinému bude někam hodit.

http://ulozto.cz/x86Li5t7/chant-mp3

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 4, 2014, 7:33 pm

Kdyby to tak od 25. vteřiny masivne gradovalo mohlo by z toho být epický intro. Který by bylo jen vhodný ve smyčce ale celá melodie by musela být o hodne delší, aspoň 3+ minuty.
A kdyby to bylo zase trošičku víc i s bubnama a takové agresivnejší bylo by to dokonalý pro bosse.
Tato smyčka rozhodne vykazuje obří potenciál. Jen tak dále Sorci :)

EDIT: Jinak já zatim pracuju na implementácii tlačidel, oken a zadávaní textú, etc.
Brzy přejdu do fázy kdy naplno implementuju své nové vykreslování mapy a pak už to pujde rychle. Pak už začnu dělat UI a Bojovej systém a začnu to tu plnit demama a podobne...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Vlaxa » květen 4, 2014, 7:40 pm

Tak hodně úspěchů :yes:
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 4, 2014, 7:43 pm

Děkujeme. :)
Doufám, že se nám na tom podaří i něco vydělat. Bylo by milí přividělat si tak zábavnou činností a navíc potešit spousty RPG fandů po celém svete. :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Vlaxa » květen 4, 2014, 7:44 pm

To určitě! Těším se na to.
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » květen 4, 2014, 7:48 pm

Můžu to zkusit upravit oběma způsoby, přidám bubny a trochu to zagresivním pro ten boss fight a taky na tom zkusím založit něco delšího kdybys to chtěl dát jako intro.

Každopádně kdyby se na tom něco dalo vydělat tak bych si samozřejmě nestěžoval :D Ale i kdyby ne, rád se na tom budu podílet.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 23, 2014, 11:08 pm

Jen se připomínkuju. Nebojte projekt nezanikl, dlouhá neaktivita souvisí s nedostatkem času a děláním nečeho hodne složitého. Malej sneak-peak pro chystanou velkou událost:
Obrázek


Schválne kolik z Vás uhodne co se děje? :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » květen 23, 2014, 11:11 pm

Tak z toho opravdu moc nepoznám... přešel jsi do 3D? :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » květen 23, 2014, 11:16 pm

Vypnuli elektřinu ? :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Neas » květen 23, 2014, 11:21 pm

vyadá to jako první testy s 3D grafikou :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 23, 2014, 11:35 pm

Sorc píše:Tak z toho opravdu moc nepoznám... přešel jsi do 3D? :)

Neas píše:vyadá to jako první testy s 3D grafikou :)


Musím Vás sklamat ale ne. Pořád je to 2D.

feryk píše:Vypnuli elektřinu ? :D


Je to tmavý protože je to jen prototyp a vzdálenost je představováná stmavováním jednotlivých pixelú až do 100% černé.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » květen 23, 2014, 11:50 pm

Tak nevím co si tím myslel, možná to špatně chápem. :) Tvoříš dungeon? Zrcadlový svět? Fakt netuším, z toho obrázku může být v podstatě cokoliv. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » květen 24, 2014, 2:00 pm

Ješte pár dní programování a počítaní vzorců a pak udělám par ukáźek, video ze Sorcovou hudbou a tak :) Už mám naplánováno co Vám ukážu a bude to zatím to nejepickejší co sem kdy ve svém živote udělal. Ostatne na těch vzorcích pracuju už několik let ale už sem toho věčinu vymyslel :) Už se teším až Vám ukážu jak to dopadlo. :)
Brzo na to vydám mapu světa, momentálne ješte rozplánovávám důležité oblasti.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červen 26, 2014, 5:30 pm

Mám další skladbu. Nevím, kde bys to mohl použít, ale tak nějak jsem to napsal když jsem přemýšlel o tom tvém systému kde může hráč klidně umřít a hra půjde dál, zemřelá postava bude pravděpodobně zapomenuta, proto ten název :) Taky jsem to chtěl dát na YT, ale nějak mi nefunguje GIMP takže pro to nemůžu udělat obrázek :D

http://ulozto.cz/x5ehSqUV/forgotten-heroes-mp3

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červen 26, 2014, 7:25 pm

Skladba je to skvělá. Hodně se mi líbí :)
Sem rád že si na mně nezapomněl. Já sem chtěl udělat tu video ukázku/překvápko.
želbohu mněli sme poslední mnesíc v práci poprask: oddělovala se nám firma (původne sme byli výskumný středisko jedný firmy, teď sme soběstačný), mněnil sem zameření, dostal sem na leto svýho prvního brigádníka a tak... Spusta vybavovaček a hovadin. Celkově vzato sem mněl minimum času na cokoliv, věčinou sem prostě spal jak sem byl utahaný :/
Cítim se provinile že sem to video zatím neudělal, ale aspoň sem nad ním rozmýšlal a teď už vím že by to asi bylo zbytečný. Proto sem si to nachystal jednodušeji a proste budu doufat že pochopíte co se vám pokusím říct.
Takže, jednoduše sem se snažil rozhodnout jak by mněla hra ve finále vypadat. Jestli bude 2D nebo 3D. Z jakého uhlu. Jaký to bude mít gameplay a tak. Navrhl sem nekolik modelú hry.

1) Isometrický
Můžete ho vidět v prvním postu, je to původní návrh výzoru jež mněl mít podobné ovládaní jako MOBA hry (lolko, dota, hon,...)
2) Přímý z hora, mírne z boku
Dokonale stejný jako RPGM, ale s tím že předmety (stromy, domy, balvany, rostliny, sudy atd.) by nebyli vázaný na tilemapu (nebyli by fixovány na štverečky jako u RPGM.
3) stejný jako 2
+ ovládaní styl MOBA hry
4) Platforma
Viz mario, terraria a jiné. Tuhle možnost sem dlouho nesvažoval. RPG by v platformě vypadalo proste divne. Nech bych dělal cokoliv tak by to proste stratilo epičnost.
5a) 3D
Základní 3D zobrazení, či už first nebo third person view.
5b) 2D transformováno do 3D
To ste tu už taky mohli vidět. Jde o 2D obrázky vykreslované tak že SIMULUJÍ 3D prostředí. Velice výhodné z hlediska jednoduché tvorby grafiky ale z pokusů sem došel k závěru že výpočetní síla bežného počítače nedosahuje ani desetinu potřebnou na výpočet nečeho tak složitého.
6) Na tohle sem opravdu hrdý
Když sem říkal, že sem platformu dlouho nezvažoval tak trochu sem lhal, ale jen trochu. Napadlo mně něco co nevím jestli někdo předemnou udělal. Vícevrstvou platformu, jemne víc z výšky (ne jen 90°uhel, ale výš) a s pohledem do dálky. Proste bych přidal chúzi i dopředu a dozadu ne jen do stran. K tomuhle sem si přichystal takový jednoduchý obrázek:

Obrázek

Je to příšerný a nrychlo udělaný ale de mi o to abyste pochopili koncept. Jak můžete vidět na obrázku, bude vidět víc vrstev platformy najednou, ale jakmile se hráč posune dopředu nabo dozadu, tak se pohnout vrstvy (hráč zůstane na obrazovce zhruba v stejným bodu). Vzdálenejší vrstvy se budou pohybovat, logicky, pomaleji a zároveň budou zamlženejší (nikto nevidí do nekonečna), taky budu moct simulovat i zaoblení země takže si myslím že celkově by to mohlo vypadat nádherne. Mám jen obavu jak to zvládnu z grafického hlediska :/ Velkou obavu... Je to náročný na grafiku (3D je náročnejší ale o moc ne). Ostatne každá dobrá RPG je náročná na vytvoření ve všech aspektech.

Tak se vyjádřite! Co si o tom myslíte? Který koncept by byl podle vás nejzajímavější? Který se hodí hodně k epickému vyprávění a k RPG celkově? Který z nich je zrealizovatelný 1 osobou? Myslíte si že je některý z nich vhodný ve všech aspektech? Který? Máte jiné nápady?

Prosím, diskutujte!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červen 26, 2014, 8:08 pm

já mám nejraději izometrické 2D. 3D by bylo supr, ale to by muselo být opravdu detailní a mít skvělé textury.
Jinak ten tvuj systém, jestli chápu dobře, tak pokud jdeš dozadu, tak ta nejbližší vrstva zmizí. Takové hry se dělávali dříve, když ještě 3D nebylo a nebo bylo velmi náročné na systém. Myslím, že už by bylo lepší mít rovnou 3D.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červen 26, 2014, 8:14 pm

Já jsem možná trochu old-school, ale izometrické zobrazení by mi plně vyhovovalo :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Rebel » červen 26, 2014, 9:11 pm

No vzhledem k tomu o co jde, by bylo asi lepší isometrické zobrazení.

btw. to menu vypadá dost solidně. :) kreslíš si i ty ikonky na spelly/útok předpokládám. Hezká práce.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červen 27, 2014, 5:33 am

Ok, myslím že ste mně presvečili abych zůstal u původního plánu. Budu muset předělat večinu kódu nejspíš, ale snád to bude stát za to. Aspoň grafika se bude dělat snadno, snad až na ty postavy :/ V tomto uhlu to je docela složitý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červen 28, 2014, 2:18 pm

Tak po troše snažení sem si udělal první náčrt postavy. Aspoň tý prvý postavy.
Tohle bude prosím pěkne postava známá jako "Zelený pirát". První meč Aeritha (to jméno ješte asi pozmením), boha větru. Jeden z nejvečích dobyvatelů a obávanej pirát.

Obrázek

A když už sem se tak rozjel udělám jich teď asi víc.... Ne vždy mám na to chuť.

A taky kdybyste moc chtěli mohl bych Vám vypsat pár útržků příběhu. Takové malé spoilery, jen útržky. Načrtl bych trochu co se děje ve světe, možná i něco z jeho historie. Ale pokud o spoilery nestojíte tak to ani psát nebudu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červen 28, 2014, 8:36 pm

Spoilery nepiš, ale něco o světě klidně můžeš. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červen 28, 2014, 11:37 pm

Tak tady je slíbenej další charakter. Jeden za zástupců klanu Khan'Edan. Nemrtvý druid-válečník starý přes 250 000 let. Tato rasa bude hrát jednu z nejdůležitejších úloh ve světe. Ne žádna zombie apokalypsa sa nechystá. Nejsou to žádní zabijáci lidí, nemnoží se zabíjením, vlastne se nemnoží vůbec a nejsou zlý. V podstate nikto neni černý ani bílý, pokud víte jak to myslím...

Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Rebel » červen 28, 2014, 11:49 pm

Vypadá to solidně - jak se chystáš ty postavy animovat ?
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

PředchozíDalší

Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník