[C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červen 29, 2014, 12:13 am

8 směrů pohybu + animace pro skilly a animace pro crafting a collecting.
Celkem hodně práce ale jakmile si udělám první sekvenci animací zvyšek už půjde ladně :)

Btw, do prvního postu přidávám Lore Books (budu je tam házet postupně. Jedná se jen o malé spoilery, věci jako vznik světa, popis různých ras nebo důležitých historických momentů.

Malý seznam co Vám hodlám zepsat:
Kód: Vybrat vše
Khan'Edan
Světská kniha původu světa a magie
Imath
Syn Noci
Šupina
Pochod stracených
Ledová válka o Telath
První velké shromáždění světů
Druhé velké shromáždění světů
Přikovaný bůh
Vzestup a zánik První říše
Rhivové
Starší rasy
Dračí kosti


Myslím že tohle Vám pěkne načrtne svět a komplikovanost příběhu jež za ním stojí.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 4, 2014, 4:58 pm

Skoušel sem udělat nějaký inventář který by se víc hodil k pixelartový grafice hry.
Navrhl sem nekolik možností. Která se Vám zamlouvá nejvíc?
Případne nějaké připomínky jak by to mohlo být lepší?

PS: Přidal sem tam i ukázku myšky a popisového okna. Ale je to spíš jen návrh než finální koncept.

Obrázek



EDIT:
Do původního postu přidaná druhá Loor Book.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Rebel » červenec 4, 2014, 6:03 pm

je vidět, že ti ta grafika začíná jít dobře.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červenec 4, 2014, 7:49 pm

Mně se líbí číslo 3.
A ten křížek bych možná nechal čtvercový, nevím, každopádně pokud bych měl na tý liště Inventory nějaký spínač, tak bych změnil asi ten gradient, takhle to vypadá jako trochu zaoblený a pak tam je křížek, který je plochý.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 4, 2014, 11:23 pm

Tak sem sa s tým ešte trochu pohrál a vytvoril sem ešte inú verziu.

Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červenec 5, 2014, 12:44 am

Jo, to poslední vypadá dobře, jen do těch prázdných okýnek bych dal stín jako byl u tý verze číslo 3.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 5, 2014, 7:14 am

Ale ten odstín tam je:

Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 5, 2014, 12:26 pm

I will just leave this here....
Obrázek

Za 2 dni pixelartování x)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červenec 5, 2014, 3:45 pm

jo, ta levá lišta je perfektní. ;) Schválně jestli to chápu dobře. První je vše, druhý jsou zbraně, třetí brnění,čtvrtý ostatní věci a pátý zlato a drahokamy?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 5, 2014, 3:56 pm

Vše, zbrane, brnení, potky + rostliny a veci takové co boostí staty doplňují hpčka a tak, ostatní

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 15, 2014, 8:28 pm

V poslední době jsem si hrál s old-school zvuky a nějak mi přijde mnohem jednodušší takhle skládat něco do hry. Ani si nemyslím, že by se ti to mohlo hodit, ale kdyby náhodou (nebo kdyby se to hodilo někomu jinému), radši to sem dávám. Zní to skoro jako kdybych vykradl RTP hdbu z RPG makeru, ale vážně jsem to neudělal :D

http://ulozto.cz/xz6AzrBZ/adventure-theme-1-mp3

Řekni mi kdyžtak jestli bys byl pro old-school hudbu do některých lokací nebo jestli bys byl radši za realističtější zvuk, jako jsem skládal doteď.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 16, 2014, 5:01 am

Tak teď si mi dal pořádnej podnět na rozmyslení :/
Ono možná by old-school hudba sedela k temu pixelart stylu víc. I když orchestrální hudba jako taková je hezčí. Nevim říct co by byla lepší volba. Možná by se mohli vyjádřit ostatní?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 19, 2014, 1:30 am

Tak sem se teď v poslední době trochu vážneji bavil s kámoši i s kolegy v práci a vůbec všeobecne s každým koho sem potkal a dostal sem spoustu rad ale v podstate všichni mi řekli něco jako:
"Seš sám tak proč to přeháníš? Udělej to úplně pixelovaný, jednoduchý. Vždyť takových her, a úspěšných, je spousta. Tak proč bys to nemněl udělat tak i ty?"
No a pak tu byli rady udělat to na styl Realm of The Mad God, nebo to posunout jen o trochu dál a vylepšit to oproti Realmu jen trochu. Proste to dělat celý jednoduchý ale hezký.
Takže vzhledem k těmto podnětům sem skusil něco takovéto:
(přetáhnite si to na novou záložku, je to široký obrázek)
Obrázek

Je to celé jen pokus. Zistil sem že to neni zrovna nejtěžší pixelart. Ze všeho nejdíl zabere právě to obtahování černou. Ale myslim že právě to to dělá takovým, uhm... zajímavým, je myslím to slovo co hledám.
Tak se vyjádřite i vy, co si o tom myslíte? Bylo by to takhle lepší?


EDIT:


Tak sem ješte skoušel jak by pak mohli vypadat samotný blocky mapy. Tu je ukázka toho jak sem je postupne vylepšoval (aspoň si to myslím :D)
S tim že poslední 3 sou už jen test průhlednosti černých čár.
Obrázek
Osobne se mi nejvíc zamlouvá 4 a 5.

Vaše názory?

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od remind » červenec 19, 2014, 3:10 am

Mě osobně se asi nejvíc zamlouvá 3 a 4 líbí se mi ty výrazný černý čáry

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 19, 2014, 8:52 am

Nejlepší mi přijde 5, ale 4 by taky šlo použít. Souhlasím, že stačí jednodušší grafika, hlavně aby se to dobře hrálo :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 19, 2014, 12:49 pm

No musím říct že dělat tento styl je minimálne zábava jestli nic víc :)
Obrázek
Tohle trvalo asi 5 minut :) Proste nádhera :) Aspoň o jednu obrovskou starost míň :)
Teď uvažuju či bude lepší mít tu old school hudbu, ale nejspíš ano....

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 19, 2014, 1:43 pm

Určitě do nějakých dungeonů a podobně dám nějaké ty old-school prvky, ale některé epičtější melodie udělám normálně s orchestrem, to by mohla být dobrá kombinace :)

Už se nemůžu dočkat až bude nějaká hratelná verze.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 19, 2014, 2:22 pm

To bude chvíli trvat, jak víš RPG jako toto potřebuje spoustu animací už jen na 1 postavu a i pak musím to ješte naprogramovat a hodlám to dělat přes multithreading a pořádně to odladit pokaždý, než přistoupím k dalšímu kroku. Ale osobne se taky hodně těšim na multithreading. mezi časem dělám hodně na příběhu. Hlavně na jeho prohloubení. Možná by si mi s ním mohl pomoct? Jestli bys mněl zájem?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 19, 2014, 3:03 pm

Rozhodně rád pomůžu s příběhem, postavami, čímkoli. :) Určitě se z toho taky inspiruju pro nějakou další skladbu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od feryk » červenec 19, 2014, 11:57 pm

Jsem zvědavej, jak to bude vypadat v pohybu. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od legition » červenec 26, 2014, 7:35 am

V C#? Ooo to bude makačka. To znamená napsat si všechno kompletně sám. Tomu říkám kuráž. Jen si mě pobavil těmi řádky kterými to začalo. Protože, nemohu si pomoct ale ty řádky se generují samy když uděláš nový projekt ne? :-D No to je fuk. Držím ti palce, kdyby jsi měl nějaký problém něco napsat v C#. Ozvy se mi na skype (Legition) jako programátor z povolání bych ti mohl třeba pomoct ;)
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 26, 2014, 9:51 am

Jo ty řádky se generují sami a byli mysleny jako vtip který tady vlastne zatim kromě tebe nikto nepochopil :D Jinak pomoc nepotřebuju naučil sem se toho už dost na to abych to zvládnul sám :)
Spíš by se mi hodil grafik :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 28, 2014, 1:42 pm

Nějak je to s hudbou v poslední době špatný, vůbec nejsem schopnej nic vytvořit :( Mám takový nápad na main theme, ale asi by to chtělo prodloužit a třeba před to dát něco mírnějšího aby to pak mohlo vygradovat. Třeba se mi s tím povede něco udělat, ale vážně nevím :( A nebo se ti to ani nebude líbit, každopádně tady to je a řekni, co si o tom myslíš.

http://ulozto.cz/x8BmwtAq/seeker-theme-mp3

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od JKlena » červenec 28, 2014, 8:14 pm

Si děláš kozy Sorci? Si z tebe někto v poslední době utahoval a tak ti kleslo ego že si myslíš že si neschopnej nebo co? Tohle bych už ani negradoval. Tohle mi připomína Gothicy, Skyrim, Oblivion, Morrowind, všechny ty tuctový main themes, tohle je boží! Zatím to nejlepší co si kdy vůbec složil. Podle mně je to extrémní pecka! To si neumíš představit jak žasnu *_* Mně svítí očka jako dvě žárovky vole. Tohle je super extrémne epický ! Nejlepší co sem si kdy na main theme mohl přát! :O Musim ti k tomuhle udělat nějaký hezký obrázek a tohle jde na YouTube! S tím počítej!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [C# XNA] Seeker of Truth (pracovní název)

Příspěvek od Sorc » červenec 28, 2014, 9:51 pm

Ego mi nekleslo, to bych musel nějaký mít :D Můj problém asi je že o tom vím víc než bych chtěl, když to skládám, a tak mi přijdou některé věci mnohem horší než jsou. Ono to třeba nezní špatně, ale vím, že to nemá žádnou zapamatovatelnou melodii a taky že bych takovýhle skladeb mohl složit minimálně desítky. Celej ten epickej pocit tam je ze čtyř akordů, který se používaj uplně všude a už mi to přijde trochu jako zoufalství když je někde použiju :D Taky jde o to, že tam hraje víc nástrojů než obvykle, sotva mi to zvládal PC, ale jinak vím, že na tom není nic zajímavýho. Ikdyž je zase pravda, že přesně takhle to dělaj všichni, kdo skládají epickou hudbu, aspoň v některejch skladbách.

To jsem se zase rozepsal, omg :D Každopádně jestli to chceš použít, bránit ti samozřejmě nebudu.

PředchozíDalší

Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků