[Unity, C#] Dice of War

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

[Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » prosinec 22, 2014, 9:52 pm

Opět po dlouhé době začínám něco tvořit :) Tentokrát jsem přešel do třetího rozměru s pomocí Unity.

Dice of War má být multiplayerová hra pro dva hráče, něco mezi karetní hrou jako je třeba Hearthstone a mezi hrou s miniaturami. Jednotlivé miniatury jsou kostky a hráči jimi hází na hrací plochu. Podle toho, jak kostka dopadne, má k dispozici různé dovednosti. Například pěšák, který má v pravé ruce meč a v levé štít může útočit, pokud spadne pravou stranou nahoru, nebo se může bránit, pokud spadne levou stranou nahoru.

Hra je dost o náhodě, ale hody kostkami z velké části můžete ovlivnit sami a všechna náhodná čísla jsou generována pomocí simulace fyziky. Na hře dělám asi třetím dnem, většina je pro mě úplně nová, jako připojování po internetu, nový UI systém v Unity 4.6, atd.

Zatím mám hotové připojení hráčů k sobě, střídání tahů a házení kostkami. Mám přibližné rozvržení menu. Z části funguje editor armády, kde se automaticky načtou všechny kostky ve hře a hráč si vybírá, které chce v bitvě používat.

Plánuji co nejdřív dodělat editor armád, přidat možnost ukládání vytvořených armád a pak se vrhnu na systém, který bude řešit používání abilit jednotlivých kostek. Potom chci vytvořit několik jednoduchých kostek a hra by mohla být (doufám) celkem hratelná :)

Časem bych rád přidal náhodný výběr soupeře (zatím jsou vidět založené hry), dokonce myslím, že vím, jak na to, ale teď to není priorita. Taky bych rád přidal možnost kupovat nové kostky za body získané za výhry, ale vzhledem k tomu, že data se ukládají lokálně, to možná nepůjde zabezpečit proti podvádění.

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od feryk » prosinec 22, 2014, 10:09 pm

Držim palce. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od JKlena » prosinec 22, 2014, 10:29 pm

Zajímavý koncept Sorci :) Doufám že si ti bude darit :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Rebel » prosinec 22, 2014, 11:21 pm

Takovéhle malé věci můžou vést k větším :) tak zábavu při testování unity.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » prosinec 24, 2014, 6:37 pm

Dodělal jsem editor armády (skoro, chybí panel s infem o kostkách), funguje i uložení a načtení armády (ikdyž zatím jen jeden slot). Hodně dlouho jsem se zabýval tím, jak označit kostku, na kterou hráč klikne. Není to sice úplně dokonalé, ale aspoň už je poznat, jakou kostku označíte. Teď se může jít na základ gameplay systému :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » prosinec 29, 2014, 10:03 pm

Mám hotový základ pro systém schopností. Hra je svým způsobem už teď hratelná (to berte s nadsázkou :D), je čas začít vytvářet kostky a různé ability pro ně. Taky to znamená udělat pro ně grafiku... ach jo :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Rebel » prosinec 29, 2014, 10:08 pm

Gl, grafika je snad horší jak samotnej kod :D (jak co)
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » prosinec 31, 2014, 9:47 pm

To je peklo :D Nemám ani na to abych udělal 16x16 obrázky pro stěny kostek :D Radši jsem se věnoval všemu ostatnímu, udělal jsem zobrazování informací o tom co se děje, vylepšil jsem zobrazování infa o kostkách, zefektivnil jsem některé scripty, jenom abych nemusel dělat tu grafiku :D A vážně nevim co s tím, protože to je docela problém :evil:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od JKlena » prosinec 31, 2014, 11:11 pm

Hele kostky sou hračka, jen mi napiš co přesne potřebuješ. V mezičase sem ti skusil udělat aspoň náznak toho jak by to mohlo vypadat :) Kdyžtak kostky ti udělám klidne i highres, nebo teda aspoň trochu večí resolution :) Tyto sou 24x24.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od feryk » prosinec 31, 2014, 11:29 pm

Je silvestr, běžte slavit. :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » prosinec 31, 2014, 11:42 pm

Když ono to má právě vypadat jako nějaká postava. Třeba jako pěšák který bude mít v pravé ruce meč, v levé štít a třeba nějaký náznak zbroje nebo tak :D Co se týče rozlišení tak jsem ho chtěl nechat co nejmenší právě abych zvládnul něco udělat, jinak bych byl pro větší :D A taky to bylo moje první setkání s UV mapama takže ani nevím jestli jde kostku rozložit nějak smysluplnějc než to mám teď.

Feryk: Slavím programováním :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od JKlena » leden 1, 2015, 2:23 pm

Takže chceš vlastne neco jak toto?
Obrázek

PS: Ne neni to dokončené, je to rychlá skica, či to chápem dobre. Sem si vedomí že to má miliontristo chyb.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » leden 1, 2015, 3:08 pm

Wow, to vypadá skvěle :) Přesně něco takového potřebuju!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od JKlena » leden 1, 2015, 4:48 pm

Tak já ti teda skusim udělat nejaký ty kostky, jen mi řekni ješte co všechno tam chceš. Jako jestli mám dělat i nejaký lučešníky a tak. Vypiš si co by si chtěl.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » leden 1, 2015, 4:57 pm

To by bylo možná spíš na nějaký pokec na skypu kdybysme vymysleli nějaký kostky třeba spolu. Taky plánuju přidávat pořád nějaký nový tak nevím, jestli bys byl ochotný být nastálo můj grafik :D Ale určitě teď budu potřebovat nějakého lučištníka a něco na způsob kněze, který by healoval.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » leden 4, 2015, 2:59 pm

S radostí oznamuji, že hra je v celkem funkčním stavu :) Jsou v ní zatím 3 různé kostky s několika schopnostmi, jde zakládat hry a připojovat se k nim. Když některému hráči nezbyde žádná kostka, prohrál. Teď budu přidávat další kostky a schopnosti a taky zkusím nějak zlepšit vzhled bojiště. Až s tím budu spokojený (to může trvat dlouho :D), mohl bych vypustit první zkušební verzi :)

Taky bych chtěl poděkovat Klenovi za to, že mi dělá textury pro kostky. Snad mu to vydrží :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od JKlena » leden 4, 2015, 4:45 pm

Taky doufám že mi to vydrží. Toho archera sem skoušel 8x ale pokaždý sem to zmáznul stálo to za prd. :D
Nakonec sem místo toho udělal tohle. :D
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Rebel » leden 9, 2015, 3:05 pm

Jestli chceš, tak ti ty kostky klidně udělám v pixelartu, pokud jde pouze o 2D grafiku. Pošli návrhy v přesném rozlišení, v jakém to má být a uvidíme.
jestli je jedna kostka nad 50x50 pix., tak do toho nejdu :D
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » leden 9, 2015, 3:16 pm

S rozlišením je to takové různé :D To co mi udělal Klena jako rytíře bylo 64x64 jedna strana, ale neměl by být problém s 32x32. Jen nevím, jestli má pořád v plánu dodat toho lučištníka, zatím bych asi počkal. Až budu řešit další kostky někdy později tak dám vědět :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od legition » březen 21, 2015, 4:28 am

Tak jak jsi daleko? Docela se teším na první screeny
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od Sorc » březen 21, 2015, 8:30 pm

No už se na tom nepracuje, jak jinak :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: [Unity, C#] Dice of War

Příspěvek od legition » červenec 22, 2015, 5:44 pm

Tak začni. Nic ti nebrání!
Obrázek


Obrázek


Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník