(CTF) Nightkeep

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » listopad 13, 2017, 3:32 pm

Mně tam nesedí ta věta: Nyros byl poslední ze svého rodu, A TAK neunesl
tíhu života...

Já bych dal něco jako:
Nic však netrvá věčně a ruka času dolehla i na něho.
Nikdy se neoženil a byl tak poslední ze svého rodu.
Najednou cítil, že se blíží jeho konec a s tím se nehodlal smířit.

Nechal shromáždit....
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 13, 2017, 8:55 pm

Bravůrně.. už ten prolog bude mít lepší šmrnc, to je ještě lépe srozumitelné. Trochu jsem to zkrátil at je ten úvod stále jednoduchý.

Nyros se neoženil a byl tak poslední ze svého rodu.
Cítil, že se blíží jeho konec nehodlal se s tím smířit.

Nechal shromáždit...
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » listopad 14, 2017, 12:49 am

ok, možná bych ještě vyměnil slovo neoženil za něco jiného, protože to, že se neožení ještě neznamená, že nemá někde bokem děti.. takže třeba.

Nyros neměl žádné potomky(děti, syny apod.) ani se nikdy neoženil a byl tak poslední ze svého rodu.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 104
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » listopad 14, 2017, 10:35 am

To je zbytečně komplikované Feryku. To příběhové pozadí by mělo být snadno pochopitelné, například proč je tam napsané "před 735 lety"? Je to sice pochopitelné, ale takhle nikdo nemluví. Lepší by bylo "v roce 863 žil" nebo něco jako "před půlstoletím vládl" případně "před dávnými časy".

V tom demu jsem našel "skrytou" kombinaci kláves. Při zmáčknutí šipka nahoru + skok postava vyleze na schod.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 14, 2017, 4:03 pm

jo v novém demu je navíc "další" boss .) ale to se vypustí až s indiegogo a taky budete moc vejít do domů. na schody se leze šipka ke schodum a skok.

Hmm, jo ono postačí do toho prologu :
Nyros neměl žádné potomky, a tak neunesl
tíhu života, která na něj dopadla.
at je to krátké a stručné.
to bude asi nejlepší kompromis mezitím, co jsem měl a tím, na co Feryk pokukázal.

Jinak před 735 lety je před 735 lety, je to před xxx roky, tahat do toho století, jako v roce 800 žill a pak se děj bude odehrávat v 1500, +/- lepší nechat jeden ukazatel jako před 735 lety a pak pouze současnost bez určitého letopočtu. Zbytečně to nebude komplikovat časovou osu.

Před půl stoletím vládl se jistě vnímá lépe jako před 735 lety , ale jinak to napsat nejde?
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » listopad 14, 2017, 7:17 pm

No záleží jak to vyhovuje tobě, ale opět si tam vrátil tu větu: -... , A TAK neunesl tíhu života... což je dle mého nesmysl v tom kontextu.

Co neunesl? že žije? že nemá ty potomky a tak chce zemřít? nebo jakou tíhu života? nedává to smysl. ;) tahle věta by se hodila spíš někam, kde chce někdo zemřít, protože neunesl tíhu něčeho... a né do kontextu, že chce navrátit mládí.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od remind » listopad 15, 2017, 1:56 pm

napadá mě akorát že neunesl tíhu času místo života

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 15, 2017, 3:00 pm

Finální podoba, snažil jsem se to mí krátké a jednoduché - tučný text, je pasáž, která se tu probírala.
--------------
Před 735 lety vládl východnímu království Nyros Tyren.
Ze svého zámku spravoval kraj. Bránil životy svých
poddaných a zajišťoval jim bezpečné domovy.

Nic však netrvá věčně a Nyrosův čas se chýlil ke konci.


Nyros byl poslední ze svého rodu. Nedokázal příjmout
stáří a tak nechal shromáždit všechny alchymisty,
vědce a vědmy, aby našli způsob, jak mu vrátit mládí.


Když krále kromě stáří dohnala i nemoc,
uvědomil si, že ani celý dvůr ho nedokáže zachránit.



Rozum vyměnil za šílenství. Uvnitř svého sídla
vybudoval ohromnou mučírnu a každého,
kdo mu nedokázal pomoci, popravil.

Jeho služební utekli. Opuštěň ve svém
sídle čekal na svoji smrt. Objevilo se však něco jiného.

Nebyl to člověk, nebyla to ani příšera, kdo se
vplížil do jeho komnat...


Nyros toho dne a zmizel a jeho zámek přilákal
tvory, kteří se před tím krčili ve stínech.

Nelpějme teď na minulosti. K jedné vesnici, jenž
leží poblíž opuštěnho Nyrosova zámku se blíží
dva lovci. Vlastně dvě lovkyně.

Sestry, které spolu vyrostly v hlavním městě
nového království. Čeká je zde práce.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 25, 2017, 2:27 pm

děkuji za pomoc, testování dem, atd. hlavně ferykovi, kterej tomu věnoval snad půl dne.

A indiegogo se blíží, sice nebude v české verzi. Ale kdo by si to přece jen chtěl přečíst v Češtině, můžete se podívat dnes a zřejmě zítra na českou verzi draftu. Je to pouze šablona a ještě to není LIVE.
Texty se vymění za Anglické.

Trailer ještě není aktuální a demo taky neni k dispozici. Pokud si myslíte, že jsem se zbláznil, že žádám o tak ohromnou částku, ano máte pravdu. Zbláznil :hello: . Ale porovnával jsem to s podobnými hrami, které se objevily na kickstarteru. A věřte, že některé položky jsou poměrně drahé muzika, digitální art, atd. (cover určitě budu chtít).

https://www.indiegogo.com/project/preview/e1e8ddf4

Pokud si to přečtete, rád bych znal váš názor na celou věc.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » listopad 27, 2017, 4:54 pm

co je to snes era? :shock:

jinak nevidím rozdíl mezi 20 a 25 dolarů.

jinak jsem to přečetl a ok. k částkám se nevyjadřuji. ;-)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

 
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 21, 2017, 6:51 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lord čuník » listopad 28, 2017, 6:20 pm

feryk píše:co je to snes era? :shock:

jinak nevidím rozdíl mezi 20 a 25 dolarů.

jinak jsem to přečetl a ok. k částkám se nevyjadřuji. ;-)

snes éra je éra konzole SNES. Časy Super Mario world :)
Já to jinak npřečetl, protože link mi nic moc neřekne, z nějakého důvodu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 104
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » listopad 30, 2017, 9:17 pm

Chyba v demu - když ve hradu přijdu do místnosti se zrcadlem, tak zamrznu na místě.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 528
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » prosinec 2, 2017, 4:40 pm

Lord čuník píše:
feryk píše:co je to snes era? :shock:

jinak nevidím rozdíl mezi 20 a 25 dolarů.

jinak jsem to přečetl a ok. k částkám se nevyjadřuji. ;-)

snes éra je éra konzole SNES. Časy Super Mario world :)
Já to jinak npřečetl, protože link mi nic moc neřekne, z nějakého důvodu



Dík, nejsem konzolista, tak jsem trochu tápal :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od remind » prosinec 2, 2017, 4:54 pm

Výborná práce jako vždy :yes:
Počítej ode mě s něakým tím supportem , zasloužíš si to a přeju hodně štěstí !

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » prosinec 3, 2017, 2:27 am

Diky :O)

prosím @ filozofa o přezkoušení, zda problém přetrvává.

Novou verzi stáhni přímo zde (adresa je stejná) :
http://rpg2heaven.com//downloads/nightk ... ild_01.zip

--------------------- Za zpětné přetestování moc děkuji,
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 3, 2017, 2:14 pm

Ahoj! :hello: Začal jsem hrát demo z Indiegogo a mám nějaké připomínky:
- Když jsem zabil létajícího gnoma ve vesnici, vypadly z něj peníze a ty vyletěly trošku výš a zůstaly viset ve vzduchu. Jeden peníz šel sebrat. Bylo to napravo od domu, u stromu.
- Otevřel jsem inventář a v něm mi vyskočil otazník (/vykřičník) u Journalu. Když jsem ho otevřel, nevěděl jsem, zda je to Questům či k Itemům, každopádně jsem prošel obě sekce, ale znak u zápisníku zůstal. Po vstupu do vesnice znak zmizel.

Případné další připomínky doplním.

EDIT 1: Tak se zlaťáky to nebylo pouze na tomto místě, ale i jinde, v tom baráčku.
- Další věc. u první Save statue jsou dva plameny, do pravého jsem hodil dýku, pravý plamen se zničil, modrý gem vypadl z obou. Přikládám screen:

Jo a to rare monstrum už se mi po druhém vstupu do místnosti nezobrazilo. Šel jsem si to nejprve uložit a už je pryč :/ Jde nějak zobrazit znovu? :D

EDIT 2: Po načtení save se mi již zobrazilo :D

EDIT 3:
Obrázek je v příloze.
Přílohy
2017-12-03.png
2017-12-03.png (68.49 KiB) Zobrazeno 26700 krát
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » prosinec 3, 2017, 4:45 pm

rare monster ja nahodné, obrázek nevidím a penízky začaly blbnout, když ted clickteam fusion vydal novy build, před tim byly ok. nějak změnil physic a tak budu muset projet zase kod-

nebo raději si stahnu stary update, vratit se k předchozi verzi ctf bude lepši, než s tim ted ztrácet čas.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 3, 2017, 5:44 pm

Obrázek jsem přidal do přílohy.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » prosinec 4, 2017, 4:10 pm

To je zajímavy bug.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 4, 2017, 4:19 pm

Třeba to má něco společného s updatem CTF.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » prosinec 5, 2017, 3:25 am

Alright, vše opraveno. Vyladěna obtižnost, atd.

demo si stáhnout můžete zde -
http://rpg2heaven.com//downloads/nightkeep_abuild_01.zip
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » leden 2, 2019, 8:35 am

Tak tohle ruším, https://gamejolt.com/games/Nightkeep/303200 tady ke demo komplet v CZ.

Vedlo mě k tomu víc věcí, taky to, že jsem na tom nechal dohromady někde přes dohromardy přes 20k, z toho asi 15,000,- na podělanym OST. :D Ano, muzika je velmi drahá. Po failu na indiegogo jsem nežral nic po 3dny před výplatou, tak jsem měl takové krušné období.

Taky mě otrávila negativita lidí, kteří psali v diskuzích, že to vypadá jako srač**, možná že bych se neměl pokoušet dělat hry, atd.
Prostě se mi hate dostala pod kůží a nasralo mě to. :evil:

Nj, dneska musí mít vše asi profesionální grafiku. Čas pohnout se dál a udělat jednoduchou 8bit záležitost. :arrow:
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » leden 2, 2019, 12:25 pm

Tak tohle nečtu moc rád, zvlášť, když jsi na tom udělal tolik práce (plus ty náklady) a spousta lidí ti v tom fandí... (Samozřejmě i já. :) )
Nemá smysl řešit pár ufňukánků, že se jim něco nelíbí, vždycky se najde někdo takový.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 104
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od filozof » leden 3, 2019, 1:12 pm

Není ti líto to jen tak vzdát, po tom kolik jsi tomu věnoval času a peněz? Nightkeep má na youtube a gamejoltu stovky pozitivních komentářů, tak se nevymlouvej.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » leden 3, 2019, 7:31 pm

Buďme realisté :? Kolik z nás začalo x projektů a kolik z nich jsem dokončili. Řekl bych, že je to u mě tak 1:1 hotové / nedokončené.

Armortale teď vypadá slibně. Mnohem lepší vyhlídky jak u Nightkeep. Proto se tohodle projektu držím fest. Ještě na 100% nevím jak budu řešit hudbu, ale určitě to bude original soundtrack.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

PředchozíDalší

Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník