(CTF) Nightkeep

Váš rozpracovaný projekt v Clickteam Fusion, Constructu, Unity a ve všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 9, 2017, 8:03 pm

Chce si někdo zahrát Nigthkeep, early demo ?

Přidejte si mě na discord PixelABCD#9316 nebo mi napište sem.

Co je nového oproti demu z minulého roku? Hodně věcí. Především custom key binding a podpora gamepadu.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 849
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » říjen 13, 2017, 6:21 pm

Ahoj :hello:
Tak konečně jsem z příspěvků na Twitteru dospěl sem a nestačím se divit :) Poprosil bych o to demíčko, velice rád vyzkouším :)

PS: Jo a na FB pořád funguje stránka RPG2 Heaven, takže ji klidně využij na sdílení příspěvků :)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 15, 2017, 3:17 pm

Také rád vyzkouším, pokud tam je více změn než jen podpora gamepadu. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 21, 2017, 11:27 am

Sledujte sem tam forum, plácnu sem CZ demo, ekluziv. pro RPG2 Heaven s měsíčním předstihem. Někdo musí najít bugy :twisted: . Kecám, já to odbugoval jak to jen šlo. :hello: Ale zpětná vazba na story, atd. se bude hodit, kor od fandů RPG makeru. :O

Heh, RPG2Heaven od r. 2005 O_O jak ten čas letí! Komunita by slavila 12 let kdyby tu bylo víc lidí. Ale at to nezavedu do :ot:
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 21, 2017, 6:54 pm

Musíte si dát českou verzi hry, anglická vám nepůjde.

DEMO pro RPG2 HEAVEN, rychlo build nekontroloval jsem to, něco jsem smazal, tak snad to poběží.
build dema smazán, nahrazen novým buildem, odkaz níže

Dejte mi jakýkoliv feedback a bugy ! :P
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 22, 2017, 1:37 am

Ještě jsem to nedohrál do konce, ale pár postřehů.
Story ok, hraje se to dobře, líbí se mi detaily, jako poletující kytičky, rozbíjení lamp, prohledávání sena apod... našel jsem i dvě tajné místnosti.
Na začátku mi chvilku trvalo, než jsem třeba pochopil, že musim hodit nůž na to závaží. :) myslel jsem, že to je jen kus kořene :D
Rare monstrum se objeví jednou, předpokládám, že to je tak schválně, aby hráč nemohl farmit.
Inventář a jiné části nejsou přeloženy do češtiny. Na začátku je například potvrzení označeno písmenem X, ale to nefunguje, takže mi chvilku trvalo, než jsem našel S nebo entrem. :) je to trochu matoucí. Stejně jako u rozhovorů, ale jakmile jsem to pochopil, tak ok, jak říkám, jen na začátku tam máš X.. (nebo to je něco jiného??)
Nevím jestli slovo platforma je to správné označení pro různé stupínky apod... třeba u sítí toto nefunguje(dolu a skok), tam platí jen šipka dolu, což se plete a párkrát mě to stálo životy.
U toho hostince při klepání třeba po x tý je rozhovor furt stejný, tam bych to třeba změnil, ale to je detail.
Také mi přijdou relativně nebezpeční pavouci... přece jen, je to malý pavouk a při kontaktu mě otráví, což mi ubralo skoro celej život, to mi přijde docela hodně na začátek, nedá se tomu bránit, nemám v té době žádný protilék.
Bohužel tam máš stále jeden velký bug, který jsem ti psal už dávno a to při přechodu z místnosti do místnosti postava občas samovolně běží stejným směrem dál a dál a nelze ji zastavit, až po nějaké době, takže buď držim opačnou klávesu a nehýbu se a nepřátele mě zabijí a nebo proběhnu čtyři lokace děj se co děj, než se zastaví. Je to nějaká smyčka, protože pokud zemřu ve chvíli, kdy trvá, tak se přenese i do uložené pozice !! i když jindy z té pozice to nahraje normálně, takže ta smyčka je někde nad tim všim.
Jinak dobrá práce, ještě si to zahraju a dám vědět kdyby něco. :)))
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 22, 2017, 9:28 am

ten běh, zapeklítá to záhada. Já to hrál s gamepadem a jak to ted testuju, gamepad nezlobí. Ale klávesnice ti sem tam začne auto běhat. To se musí fixnout asap. rare monster se respawnuje , stači přejit parkrát z místnosti do místnosti, ale možná bych to tam měl taky napsat do toho tutorialu. Jinak to ovládání bych tam měl asi přidat i pro klávesnici, je to jen pro xbox (uvodni menu). O síti popřemýšlím v budoucnu. Děkuji za parádní feedback ! :tanec:
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 22, 2017, 11:20 am

Nový build, save by měly jít ! (pokud load nahraje blbou pozici, je to proto, že jsem proházel pořadí map - asi).

Prosím nahraďte stávájící build tímhle ::

https://www.edisk.cz/stahni/23428/cz_demo_pack.rar_35.98mb.html/

*Bug fix
Snažil jsem se fixnout auto-běh. Nepřišel jsem :cry: na to, kde je chyba a proč se to děje. Tak jsem tam fláknul jakoby "Záplatu".
Prosím o vyzkoušení. Já to hrál asi 4 dny v kuse, abych pofixoval ostatní věci. A bosse jsem zabil asi 15x =D už víckrat ne, prosím. Musím připravovat trailer.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 849
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lukaaash » říjen 23, 2017, 7:37 am

Je to super :)
Prozatím mám nějaké malé připomínky, zdechnul jsem teprve u včel :D

- Na začátku není řečeno, jako klávesou se odklikávají dialogy
- Po kliknutí myší se vytvoří měšec, ale to máš asi k testu, že
- Při vstupu do vesnice zleva není přechod plynulý

Dneska večer se k tomu snad novu posadím :)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 24, 2017, 1:07 am

Bug s tím autoběhem stále přetrvává, takže "záplata" nepomohla.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 24, 2017, 9:14 am

A sakra, to je game breaking. Takhle nemůžu vydat demo, budu na tom dál pracovat.

-+--
Samozřejmě je to ted moje priorita a přezkoumávám to. Vydám nový build, jakmile se mi podaří - vymyslet novou "záplatu", ale nerozumím tomu.* nový buildy nahraju na vlastní domenu, aby se to stahovalo rychle.

-

NEjhorší věcí v testování je, že musím 400x až 500x přejít sem a tam z místnosti do místnosti, než se to stane snad s 0,01 %šancí Uhhhhh :| Nezdá se, že by to mělo nějaký speciální úkon, který to spustí. Páni to budu mít na 14dní.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 24, 2017, 11:46 am

Rád bych nějak pomohl, ale nevim jak, tak jen předám svou programátorskou logiku.
Zkoušel jsem také dělat různé věci a nemá to s ničim nic společnýho. Děje se mi to cca 1x z deseti pokusů zhruba, jak kdy.
Ale všiml jsem si, že se to děje i ve chvíli, kdy nechodím, např. se mi to stalo po ukončení rozhovoru nebo nahrání uložené pozice... takže to nemá nic společného se skriptem, který snímá klávesy!
Chyba je někde přímo u pohybu, respektive ve chvíli, kdy odpauzováváš hru, nevím jak přesně to máš dělané a nevim jestli mi rozumíš.... ale když je rozhovor, tak máš nějak hru pauznutou? stejně jako po nahrání hry nebo přechodu do jiné lokace, tak ta chvíle kdy se hra spustí, tak se to nějak bije se skriptem na běh, chyba je jen někde v nějakém momentu té smyčky, proto to neni pokaždé, ale jen náhodně pokud se to strefí do toho momentu. třeba ti to pomůže. ;)
Jinak úplně nejčastěji se mi to stává nahoře u toho lizardího amuletu, jak jdeš pak doprava do nové lokace.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 24, 2017, 4:19 pm

Takže po x pokusech, x záplatách jsem usoudil, že se jedná skutečně o chybu nástroje vyvolanou tím, že skáču z jedné mapy na další.
Nedokázal jsem najít řešení, ale přidal jsem novou záplatu.

Asi z 80 pokusů, jsem se jednou při přechodu seknul na místě = kdy měl nastat rádoby auto-run? Není to však trvalý sek, ale musí se znovu zmáčknout klávesa pro pohyb. Je to menší zlo.

Stane se tak, pokud vyjdu na mapu a "hned" se rozmyslím, že se chci vrátit. Tak je malá % šance na sek. Jinak se zdá být vše vpořádku. Vím, že je to dost neprofesionální řešení, ale skutečně zde nevím. Takže jsem se to snažil fixnout jak se jen dá.

Nahrávám nový build.

EDIT:
Děkuji moc ještě jednou za znovu-hraní, nebudete mi to věřit, ale já to hrál 50x celé v rámci odbugování. během 14dnů jsem fixnul asi 50 drobných věcí. Proto to je "celkem" bez bugů. Až na ten pitomý auto-run.

NOVÉ DEMO :
smazano, ja se picnu

Jestli mi feryku napíšeš, že to zase auto-běhá nadšený nebudu. Ale potřebuju vědět chování apky. Zdá se, že to u mě na klávesnici - v této verzi běhá dobře. Bez auto běhu.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 24, 2017, 5:10 pm

Bohužel tě musím zklamat, dělá to furt. :( Jediný zlepšení je v tom, že ten běh můžu už zastavit stiskem šipky tam a zpět na opačnou stranu, to předtim nešlo. Ale zas mi občas přišlo, že se ten hráč seknul v soubojích(při animaci objevení nepřítele), tak nevim. Každopádně dělá to furt.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 24, 2017, 5:15 pm

jj misto běhu jsem přidal stun, omyl. Omg... já to snad celé uplně udělám nově celý kod.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 24, 2017, 5:23 pm

Zase se s tim tolik nestresuj, děláš jen demo a to může mít chybky, je spousta her, co má ve finále mnohem horší bugy :D časem na to přijdeš. ;) dodělej demo a pak budeš mít čas na to, opravit ten bug. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 24, 2017, 6:14 pm

děkuji za testy, byly vyčerpávající. Když tak třeba o víkendu hodím nový build.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 24, 2017, 6:16 pm

jj, to zoufalstvi exe taky nic, furt to dělá. :) teď se na to vyprdni, dodělej co máš rozdělaný, ať máš klid, takhle nahonem to nemá smysl. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 24, 2017, 7:04 pm

přesně tak, dlabu na to. Uvidíme, do konce měsíce se k tomu chci vrátit.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » říjen 27, 2017, 5:52 pm

Tak jsem se k tomu vrátil, jelikož mě tlačí čas chci jít indiegogo už příští měsíc. Nějak si řikám, že hra nemá moc šancí, když ji poravnám s jinyma indie-hrama, je to hodně amatersky. Ale čert to vem! Zkusím to.

Taky tu mám nové demo k otestování. Myslím si, že je wealking bug pohřben. (Ale to jsem si myslel 4x před tím, že). Udělal jsem uplně nový kod pro keyboard control /left and right/ input. Tak uvidíme. :lol:

DEMO KE STÁHNUTÍ ZDE
http://www.rpg2heaven.com/keepczdemo.rar

------
FIX:
- Auto běh :?:

NOVÉ věci:
- Více plamínků pro doplnění munice
- V druhém patře sídla, kde byla kniha je teď nová zbraň, kniha přesunuta do jiné oblasti
- Máte víc startovních životů a munice
- Help se teď zobrazuje na title screenu podle toho, jestli máte keyboard nebo gamepad
-------

Budu to moc rád za otestování dema :), Vím o bugu, kdy nemizí nová help pro klavesnici z Prologou. To si opravím.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 516
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od feryk » říjen 27, 2017, 8:55 pm

Zatím jsem to jednou vyzkoušel a zatim v pohodě. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na http://www.feryk.cz
Facebook: https://www.facebook.com/feryk.cz

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 8, 2017, 10:41 pm

((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 11, 2017, 1:28 pm

Ahoj, Pomožte mi doladit Pozadí pro příběh. Budu velmi rád a vděčný za zpětnou vazbu. Trochu jsem to změnil - je to takové pozadí. Chtěl bych aby vám to přišlo srozumitelné. :hello: Díky za odezvu, makám na tom jako šroub.


Před 735 lety vládl východnímu království Nyros Tyren.

Ze svého zámku spravoval kraj. Bránil životy svých
poddaných a zajišťoval jim bezpečné domovy.

Nic však netrvá věčně a Nyrosův čas se chýlil
ke konci.



Nyros neměl žádné potomky, a tak neunesl
tíhu života, která na něj dopadla.

Nechal shromáždit všechny alchymisty,
vědce a vědmy, aby našli způsob, jak mu vrátit mládí.

Když ho kromě stáří dohnala i nemoc,
uvědomil si, že ani celý dvůr ho nedokáže zachránit.


Rozum vyměnil za šílenství. Uvnitř svého sídla
vybudoval ohromnou mučírnu a každého,
kdo mu nedokázal pomoci, popravil.

Jeho služební utekli. Nyros zůstal sám a ve svém
sídle čekal na svoji smrt. Objevilo se však něco jiného.

Nebyl to člověk, nebyla to ani příšera, kdo se
vplížil do jeho komnat...


Nyros toho dne a zmizel a jeho zámek přilákal
tvory, kteří se před tím krčili ve stínech.

Nelpějme teď na minulosti. K jedné vesnici, jenž
leží poblíž opuštěnho Nyrosova zámku se blíží
dva lovci. Vlastně dvě lovkyně.

Sestry, které spolu vyrostly v hlavním městě
nového království. Čeká je zde práce.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

 
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 21, 2017, 6:51 pm

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Lord čuník » listopad 12, 2017, 9:31 pm

Kromě toho, že dvakrát vyměnil rozum za šílenství, nemám žádnou výtku. Je to intro, které by ti mohla závidět spousta profesionálů :)

Jen mi z logiky věci nesedí, jak mu ta ohromná mučírna mohla projít, když nemá žádnou jinou moc kromě své pověsti a autority.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: (CTF) Nightkeep

Příspěvek od Rebel » listopad 12, 2017, 10:15 pm

Lord čuník. Nad tím jsem vážně nepřemýšlel :D Řekněme, že ji budoval tajně se svými nejvěrnějšími, třeba.
+
Aha poslal jsem tam nějakou zprzněnou verzi, opravil jsem to. Mělo tam být, aby mu našli mládí a taky, že vládl království hned v úvodu.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

PředchozíDalší

Zpět na Projekty ve všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník