Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Diskuze k ostatním enginům, Construct, Multimedia Fusion 2, Clickteam Fusion, XNA, Unity3D a všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od Rebel » červenec 17, 2010, 11:26 am

Co mi strašně chybí v MMF2 je třeba něco jako fork s else case možností a label.
V podstatě v MMF2 jedou všechny kody pořad a musíte jim dát kondici pro každý zvlášť, apod. , apod.

v RPG makeru to vyřešil např. fork s else case a pak následný label, který zabraňoval spuštění kodu pod ním až po label. v MMF2 to jde strašně složitě, pokud se provádí více matematických operací. :((((

Můžete podiskutovat co dál vam chybí...
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od JKlena » červenec 17, 2010, 2:43 pm

Myslim že sem nekde videl rozšírení pre MMF2 a obsahovalo aj event if/else ale nikdy sem ho neskúšal :D

EDIT: http://sites.google.com/site/mmf2stuff/Data/IfElseNestobject.zip?attredirects=0
Ale nikdy sem to neskúšal, já sa hrajem s mooclick a takýma kravinama :D
Naposledy upravil JKlena dne červenec 18, 2010, 3:22 pm, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od Rebel » červenec 18, 2010, 2:56 pm

Staženo a podle examplů vypadá, že půjde využít. Tak to by zřejmě řešilo IF <> Else case jako u RM :).
Vyborna pomoc pro RPG systém.

http://sites.google.com/site/mmf2stuff/

Edit : Funguje to nějak divně něbo to pořadně nechapu, takže jsem to stejně moc nevyužil. heh
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od Rebel » srpen 21, 2010, 7:45 am

Co dál dost chybí je funkce save a load. Musí se to vytvořit jako event.
A co víc, musí se nastavit každá hodnota, hodnota objektů zvlášť. Neexistuje něco, co by vám sejmulo hodnoty z celé aplikace. Musíte nastavit hodnotu od hodnoty k uložení, pozici framu, čislo framu, x, y hera při savu. apod.

Zdlouhavější na setup. Takže je nejlepší save a load udělat hned ze začátku a přidavat do savu každou novou podstatnou hodnotu. x_X
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od Neas » srpen 22, 2010, 6:30 pm

Přiznávám, že to je dost otravný, ale na druhou stranu to má výhodu oproti RM, že si můžeš všechno okolo save/load menu nastavit sám (tím myslím hlavně vzhled, protože ten mi u her z RM docela vadí, ale což - musel sem si zvyknout :) )

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Co mi v MMF chybí oproti RPG Makeru

Příspěvek od Poryg » prosinec 23, 2010, 6:25 pm

Jn, protože tam je to takový, že u těch savů je main hrdina (i když se to v hexeditoru dá editovat, takže jsem si v BH jeden save označil jako theend, takže jsem aspoň poznal, že jsem byl na konci :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(


Zpět na Diskuze k Clickteam Fusion, Construct, XNA, Unity3D a všemu ostatnímu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků