Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Diskuze k ostatním enginům, Construct, Multimedia Fusion 2, Clickteam Fusion, XNA, Unity3D a všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Příspěvek od Vivi » říjen 28, 2010, 1:39 pm

Tohle tady ještě není, tak jsem to založil.
Jinak, potřebuju pomoc. Jak mám provést to, že se obrazovka pohybuje za hráčem. Za normálních okolností opustí frame a obrazovka zůstane na framu, ale já chci udělat to, že se obrazovka pohybuje s hráčem, jako je v RM.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Příspěvek od JKlena » říjen 28, 2010, 3:55 pm

pokud máš na zction nadstavený pohyb platform alebo 8-direction tak len zvečíš daný frame(klikneš v levem hornem menu na dany frame a v okne properities prenadstaviš velkosť framu) tá je v editačném okne označená čárkovane....

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Příspěvek od Vivi » říjen 28, 2010, 4:55 pm

Nj, ale ono i když to zvětším na 1000x1000 tak obrazovka pořád zůstává.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Příspěvek od JKlena » říjen 28, 2010, 10:21 pm

tak si otevri eventování zadaj podmínku always klikni pravym na tvuj active object vyber order a tam vyber move behind object

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Otázky a odpovědi ohledně práce s MMF2

Příspěvek od Vivi » říjen 29, 2010, 10:53 am

Zadal jsem to a pořád nic, mám podmínku Always - Player - Move Behind Object - Player, a furt se nic neděje :x
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche


Zpět na Diskuze k Clickteam Fusion, Construct, XNA, Unity3D a všemu ostatnímu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků