Chyba StringParseru na Androidu [CTF2.5] [Vyřešeno]

Diskuze k ostatním enginům, Construct, Multimedia Fusion 2, Clickteam Fusion, XNA, Unity3D a všem ostatním.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 840
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Dvořisko City

Chyba StringParseru na Androidu [CTF2.5] [Vyřešeno]

Příspěvek od Lukaaash » říjen 26, 2017, 3:42 pm

Ahoj :hello:
Nesetkali jste se s tím, že vám aplikace funguje jinak na PC a jinak na tabletu/mobilu?
Načtu soubor, ve kterém mám připravený seznam úloh, v tomto případě pořadí kostiček, které vypadávají seshora. Soubor načtu, v loopu procházím a pokaždé vezmu náhodný řádek, který mi vytvoří kostky padající v určitém pořadí. Na počítači mi to běhá ladně a bez problémů. Na Androidu to již není taková sláva.
O co jde: První vytvořená kostka se na androidím zařízení v některých případech vůbec neobjeví a já nevím, jaký je přesně důvod. Vím pouze, u kterých případů to je. Všimněte si, jak padají kostky. Pokud je tam pouze jedna řada stejných objektů, jede to správně. Pokud jsou tam dvě řady stejných objektů, už to je špatně. Pokud mám mix objektů, to samé.

EDIT: Tak jsem to vyřešil, ani postovat jsem nemusel :D
Problém byl v objektu StringParser2, komponentě na grabování a dělení textu. Přidal jsem do ní dva delimetery a ten druhý (odřádkování) mi na androidu nefungoval. No nic, taková kravina :D

Aspoň tu máte radu, kdyby se vám náhodou stalo něco podobného.

Příklad:
Obrázek

Obrázek

Dělám něco špatně, co pc překouše úplně v pohodě, ale exporteru se to nezdá, nebo to je chyba androidu?
Poradí někdo?
Pokud je potřeba, hodím zdroj s eventy.

Budu vděčný za jakoukoliv radu :wink:
Naposledy upravil Lukaaash dne říjen 26, 2017, 5:27 pm, celkově upraveno 7
Důvod: Vyřešeno, kravina :'( :D
Obrázek Obrázek

Zpět na Diskuze k Clickteam Fusion, Construct, XNA, Unity3D a všemu ostatnímu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník