Time Shifter

Moderátor: Moderátoři

tě?íte se?

Ano
18
90%
Ne
2
10%
 
Celkem hlasů : 20

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od Rebel » květen 27, 2009, 7:47 pm

JJ ty screeny by to alespoň chtělo.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 126
Registrován: prosinec 27, 2007, 10:46 am
Bydliště: Milovaná černá Ostrava

Příspěvek od Nord » květen 27, 2009, 10:13 pm

Remind ze sebe dela tajemny hrad v karpatech...mlci jako hrob.

Pripojuji se spise nez ke screenum k nejakym informacim, tedy k zadosti o ne.
Obrázek

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » květen 28, 2009, 6:22 am

Bohužel škola je pro mě přednější , takže toho zatím moc nemám , bližší info + screeny čekejte nejdříve v neděli

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 40
Registrován: květen 6, 2009, 6:39 pm
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jorche » červen 4, 2009, 5:30 pm

Homunuculus? To je z FMA(FullMetal Alchemist)... Což je super manga, takže jesti se malinko inspiruješ FMA tak nic nezkazíš.. Jinak vše zní skvěle! Těším se na screeny.

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » červen 7, 2009, 8:45 pm

Přídány 2 screeny :wink:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » červenec 18, 2009, 5:18 pm

A co bude dál?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » červenec 19, 2009, 6:58 pm

OT: Neni Time Shifter nějáká hra? :D
A jak ti pokračuje vývoj reminde?
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » červenec 19, 2009, 7:04 pm

Existuje hra "TIME SHIFT" ale SHIFTER ne.

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » červenec 20, 2009, 12:32 am

Co bude dál? No zatím nic :D nemám moc času se tvorbě věnovat , ale pracuju na databázi která je snad nejtěžší na vymyšlení

 

Příspěvek od Lokutus74 » červenec 20, 2009, 4:29 pm

Michalc píše:Existuje hra "TIME SHIFT" ale SHIFTER ne.


Shifter ne, ale Shifters jo :P !
http://www.gamespot.com/ps2/action/shifters/review.html

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » červenec 20, 2009, 8:41 pm

Jenze to nejsou TIME SHIFTERS, ale jen SHIFTERS.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » červenec 20, 2009, 8:51 pm

Tak budem se tady dohadovat jesi je ta hra názvem podobná jiné, nebo nám remind prozradí kolik toho má z té databáze udělane?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » červenec 21, 2009, 1:25 am

Momentálně se pracuje na magii , animacích magie a útoků , věci sou hotovy kromě equipů , levelovací systém , mno , uvažuju že udělám vlastní :)

Jinak je ve vývoji Burst metr system , chvíli to bude trvat ale snad to čekání bude stát za to

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » červenec 21, 2009, 7:21 pm

Tak to se těším. :twisted:
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » srpen 3, 2009, 3:16 pm

Nazdar všichni , konečně sem rozchodil svůj ACC na tomhle foru a mám pro vás celkem dobré zprávy ohledně toho , že ted budu mít na tvorbu horu času , takže se můžete těšit na bližší infa co nevidět , zatím řeknu jen to že pracuji na 1 oblasti která bude ovlivnovat příběh , bude to takový jakýsi úvod :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 3, 2009, 6:47 pm

To jsem rád, ale ohledně ACC stačilo písnout mě nebo Rebelovi na Emil ohledňě účtu. A těším se na další info o hře.
Obrázek

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » srpen 3, 2009, 7:05 pm

Až dodělám level Up system a Burst system , finální grafiku facesetu hrdiny a charset a battlecharset tak se pak můžete všichni těšit na Tech demo kde hra ukáže co umí

 
Příspěvky: 27
Registrován: červenec 10, 2009, 8:57 am
Bydliště: U Hři?tě 268 Starovičky 69301

Příspěvek od Dendapro » srpen 13, 2009, 5:59 pm

Víte vy lidi co je to vúbec homunkulus, já vám to řeknu. 4lověk s kamenem mudrců místo srdce. musíš zničit kámen abys ho zabyl, jinak se vždycky vyléčí a jsou nesmrtelní. a brigádní generál ve fma je homunculus. pod páskou má oruburos. A právě jste mě dostali na nápad s hrou. kdo by mi pomohl udělat hru fma v rpg maker VX?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 40
Registrován: květen 6, 2009, 6:39 pm
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jorche » srpen 13, 2009, 6:11 pm

Dendapro píše:Víte vy lidi co je to vúbec homunkulus, já vám to řeknu. 4lověk s kamenem mudrců místo srdce. musíš zničit kámen abys ho zabyl, jinak se vždycky vyléčí a jsou nesmrtelní. a brigádní generál ve fma je homunculus. pod páskou má oruburos. A právě jste mě dostali na nápad s hrou. kdo by mi pomohl udělat hru fma v rpg maker VX?


Homunuculi a FMA jsem už zmiňoval.. ale ne tak OT jak ty... alidi se nezabýjejí ale zabíjejí :P

Jinak na developera: Nový info, screeny nebo download!
Internet - Místo, kde mu?i jsou mu?i, ?eny jsou mu?i a děti jsou agenti FBI.

Universální kousátko!

 
Příspěvky: 27
Registrován: červenec 10, 2009, 8:57 am
Bydliště: U Hři?tě 268 Starovičky 69301

Příspěvek od Dendapro » srpen 13, 2009, 7:53 pm

Jsu duble dis, tak od mě tolik nečekejte.

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » srpen 14, 2009, 2:08 am

Zdarec lidi , zatím sem se moc nepohl protože mám spustu práce (pracuju pro jeden nejmenovaný e-shop na databázi produktů)

Jinak: Homunculus není jen ve FMA , tudíž bych to řekl co nejkratšeji:
Je to člověk uměle stvořen , tečka :)

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » září 16, 2009, 5:02 pm

Zdar lidi po delší neaktivitě se vracím k vývoji a nemohu slíbit že budu plynule tvořit , sem teď na nástavbě takže to nemám moc jednoduchý
Nejbližší Info čekejte v době neurčité , abych tu zase nesliboval něco co nevim že splním , ale projekt není zrušen

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 16, 2009, 5:48 pm

Jsem rád, že projekt žije.
Obrázek

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » září 16, 2009, 8:01 pm

Grim píše:Jsem rád, že projekt žije.


Určitě neumře , mám s touhle hrou velké plány , ale čas mi v tom brání

To all: Lidi pokud budete mít zájem o průběžné testování hry tak mi napište přes pm a kdyžtak rovnou kontkat na icq , díky všem..
kritika bude vítaná

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » září 26, 2009, 2:40 pm

Otázka pro celé forum , nebude vám vadit když z obyčejného battle systému co je na screenech udělám tu jinou verzi kde při boji vydíte metry hp/MP a battle gauge a xichtíky herů? Já toho chci totiž využít pro to abych do fracesetů přidal další metr kterej by ukazoval váš burst

PředchozíDalší

Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník