1. když v precoditions něco zaškrtneš, zobrazí se tahle stránka eventu (event může mít více stránek) jen, pokud splňuje podmínky. Např. pokud zaškrtneš některý ze switchů, zobrazí se ti tento event jen, pokud ten switch je zapnutý. Nebo třeba když zaškrtneš Item, zobrazí se jen, pokud ten item vlastníš v inventáři, atd..
2. já to dělám tak, že v eventu vyrobím další stránku a v precoditionst zaškrtnu nějaký zatím nepoužitý switch. Grafiku na téhle stránce nastavim na žádnou (takovej ten růžovej čtvereček). na první stránce eventu, kde žádné precoditionst zaškrtnuté nejsou, na konec přidám ještě příkaz
switch [ten, který si zvolil] = ON.
3. na konec toho autostartu udělej to samý, co sem popisoval v budě 2. pokud se hero stále nebude hýbat, tak ještě vyměň autostart za parallel process
4. tady úplně nechápu, co chceš
. Jestli chceš změnit animaci teleportu, tak to jde udělat v databázi v kolonce systém. jestli chceš, aby enemy po boji zmizel, udělej s ním totéž, co s předmětem v bodě 2.
5. to je zase podobné jako v bodě 2, jen tentokrát na druhé stránce eventu neměň grafiku, nech jí, ať vypadá stejně, jako na první stránce (tj. podoba nějaké postavy) a na druhé stránce pak jen nastav jiné dialogy.
6. promiň, ale tu poslední otázku jsem nepochopil