Tento tutoriál, by vám měl pomoci vytvářet dialogové eventy "tam kde se kecá" v závislosti podle party (tedy když máte v partě třeba Clouda), tak bude mluvit Cloud. Pokud máte někoho jiného "a ne Clouda" tak bude mluvit on s jiným dialogem. Možná, že to trochu protáhne tvorbu, ale zase to oživí RPG a hráč si bude vybírat postavy podle jejich osobností (každý má jiné chování, vyjadřování).
--------------------------------------------------------------------------------
Tato operace není vůbec složitá a patří mezi ty lehčí. Jedná se jen o znalosti Fork conditions.
Pokud vytvoříte event s dialogy "message" mějte na paměti Fork conditions. Takže část eventu bude vypadat takto :
<> If Cloud is in the party
<> Message : tak s timhle já nesouhlasim !
<>
:End Case
Musíte ale dbát na to, že pokud budete dávat víc Fork Conditions do eventu, musí potom taky vzniklý dialog dávat smysl !