Bojový systém

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru 2000 a 2003.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Bojový systém

Příspěvek od Poryg » duben 12, 2010, 8:56 am

Chtěl bych se na něco zeptat: Jak bych si moh vytvořit bojový systém, kde bych měl třeba... Skupinka vojáků přepadla hrad, no a pak budu společně s jedním vojákem bojovat proti třem nepřátelům a budu se prohánět v bitvě podobně jako v Broken hearts, akorát že bych se tam moh ještě krýt štítem a měl bych jen 50% šanci na zásah, s tím, že kdybych minul, tak by se nepřátelé změnili na krytí a že by nepronásledovali jenom mě, ale i mého společníka?
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Bojový systém

Příspěvek od Neas » duben 12, 2010, 2:00 pm

Máš tu návrh na docela zajímavej ABS, ale vyrobit ho chce hodně praxe, být tebou, do tak náročných úkolů se začnu pouštět až bych nasbíral více zkušeností. Mimo to takový bojový systém vyžaduje pokročilé zvládání variablů :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Bojový systém

Příspěvek od Michalc » duben 12, 2010, 2:35 pm

Jo, presne tak, to je vzdycky vsichni hrrr hrrr na velky veci a pak to vzdaj, protoze jim to nejde. Zacni obycejnejsima vecma, jen hry se zakladnimy systemy, az budes dobre zvadat conditional branche, switche, variably a show pictury, pak teprve muzes zkusit udelat vlastni ABS, ale takovy system, jaky jsi tu popsal by dal hodne moc prace.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Bojový systém

Příspěvek od Poryg » duben 14, 2010, 3:32 pm

To já vím... Právě proto bych o to požádal někoho zkušenějšího... Krom experimentálního projektu jsem si vytvořil ještě jeden, ale nezačal jsem na něm pracovat. Bratr zkouší dělat projekt s Rm2k3 no a ještě nezná switche, jsem mu s tím trochu pomoh :D:D Ale to je off topic.
Prostě právě proto bych o to požádal někoho zkušenějšího. A o ABS jsem nemluvil, mluvil jsem o možnosti krýt se
a o... Ale to je jedno. Protože ten defaultní bojový systém se mi zdá pěkně o ničem.

Mimochodem: Nedal by mi někdo tutoriál na vytvoření vlastního menu? Stačilo by pouze jak do toho vlastního menu přepnout, a jak ještě oživit to, co tam chci. (třeba ten save, apod.)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Re: Bojový systém

Příspěvek od Maxicek » duben 15, 2010, 9:56 am

Vlastní menu je další věc, která se dělá těžko. Možná že bude lehčí než ABS, ale bude to na dlouho a taky na to bude potřebovat spoustu zkušeností s variablama, picturama, switchema a conditional branchema.

Jo a myslím, že by jsi měl přejít na RM2k3, je skoro stejný jako 2k, ale má jiný bojový systém (mě se víc líbí ten 2k ^_^), víc možností a je tu na něj víc tutoriálů a případné hry/tutoriály se daj z rm 2k konvertovat do 2k3,t akže zvaž používání 2003. Navíc do 2k3 mi jednou Grim ukazoval takovej jednodušší ABS (byl jednoduchý, ale pro začátek by tě nakopl), ale nevim jestli to bylo na Czech RPG, nebo tady. ;]
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Bojový systém

Příspěvek od Poryg » duben 19, 2010, 8:08 am

Díky za tip, ale RPG Maker 2k3 mi připadá trochu těžší.

Nu což, ale stáhnu si jej... Aspoň budu možná mít i lepší učení s RM2k3, když je to podobné jako RM2k
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Re: Bojový systém

Příspěvek od remind » duben 24, 2010, 2:57 pm

vytvořit Action battle system jako takový je směšně jednoduché , ovšem udělat jej dobrý a hratelný na to musíš mít opravdu hromadu zkušeností

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Bojový systém

Příspěvek od Poryg » duben 26, 2010, 8:23 am

Mě to taky tak přijde... Akorát jsem to pěkně podělal. A menu, to vám tu hru udělám těžší. Budete moct jít do menu odkud chcete, ale budete mít určené menu pointy, kam se budete muset teleportovat po odvolání menu :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Bojový systém

Příspěvek od Neas » duben 26, 2010, 1:51 pm

Jinými slovy ideální, pokud budeš chtít pláchnout z nějakého nehezkého dungeonu, nebo když budeš mít málo životů a budeš se potřebovat co nejrychleji dostat do města ... :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Bojový systém

Příspěvek od Poryg » duben 27, 2010, 4:52 pm

Ale bude horší, KDE to udělám. A krom toho... V první verzi neudělám žádný equipy, žádný doplňovače LPček a dokonce ŽÁDNÝ LEVEL UP!!! Když se budete chtít vyléčit, budete muset jít k sobě domů (tam udělám první menu point) a tam se vyspat. V první verzi nebudou ani questy, časem to budu vylepšovat v dalších verzích a možná pak odstraním menu pointy. Hehe :) Možná to zní hrozně bez questů, equipů, apod., ale jsem začátečník...
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Bojový systém

Příspěvek od JKlena » duben 28, 2010, 6:43 pm

Jasne šak musiš nečim začat, popravde ja bych skutečne dobre ABS nespravil.. sekel sem sa u strelby, najzložitejší co sem dokončil byl muj systém hvezdnych brán s DHD, antickym prenosovym portalem a takym portalem v ruinach :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bojový systém

Příspěvek od legition » duben 29, 2010, 7:19 am

Tys dělal SG v rgp makeru?
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Bojový systém

Příspěvek od JKlena » duben 29, 2010, 1:32 pm

Jasne mnel sem celé SGC, a par pokusnych planét...

http://forum.rpg2heaven.cz/viewtopic.php?f=14&t=651
Tu neni ešte šecko, mnel sem o dost víc, ale mnel sem málo času na to...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Bojový systém

Příspěvek od Poryg » květen 3, 2010, 8:33 am

Nu což, na ABSko zatím kašlu, budu pokračovat ve výrobě grafiky, apod. a k ABSku se vrátím potom.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(


Zpět na Tipy, rady, tutoriály pro RM 2000/2003

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků