Caf.
Po dlouhé době se ozývám s tím, že potřebuju pomoct. A to zejména od vás zkušenějších
Ve skratce mi jde o to, aby při vražení do eventu byl rozdíl, pokud do něj hrdina vrazí zleva, nebo jinak, avšak aby, pokud k NPC přijdu zleva, se NPC
neotáčelo k hrdinovi. Něčeho podobného se mi podařilo docílit následujícím postupem, ten však obsahuje malinkou nepříjemnou chybičku
Na mapě mám 2 eventy, jeden parallel process a jedno NPC.
V eventu s parallel processem mám příkaz, který ukládá do variablu číselnou hodnotu natočení NPC (Sprite -> Facing).
NPC obsahuje následující posloupnost příkazů:
Branch if var xxxx == 4 (pokud je NPC otočen doleva)
_ Branch if Hero up facing (pokud je hrdina otočen doleva)
__ Move event: This event, Face Left
__ Stane se něco.
_ Else case (pokud hrdina není otočen jinak, než doleva)
__ Stane se něco jiného.
_ End case
End caseProblém však tkví v tom, že když k NPC přijdu zleva a aktivuji ho, NPC se asi na desetinu vteřiny otočí k hrdinovi a až potom se otočí zpět, jak bylo.
Nenapadá někoho lepší způsob, jak zařídit, co potřebuji (aby se NPC neotáčelo)?
Děkuji
...snad to bylo aspoň trochu srozumitelný