Mám tu krátkou video ukázku, každý jistě pozná, o jaký žánr se jedná.. mě by zajímalo, jestli by o takovou hru někdo stál a jestli v tom mám pokračovat a dodělat to. Upozorňuju, že je to jen ukázka, takže to neni dodělané ani graficky ani jinak.. Co vy na to?
Zatial som žiadny detektivny žáner na Rpg maker nehral, možno je to tým že sú to raritné projekty...
Video vyzerá ale dobre, hlavne to menu s indiciami a podobne vyzeralo super, dobrý nápad. Otázkou ale je , akým štýlom to budeš robiť, bojový systém si tam predstaviť neviem a možno ludia sa nechytajú aj zato, že tam chýba nejaká akcia...Ktorú samozrejme musíš niečim vykompenzovať aby si prichytil hráčov k hre. Takže vela štastia
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.
Lubo 586 píše:Zatial som žiadny detektivny žáner na Rpg maker nehral, možno je to tým že sú to raritné projekty...
Video vyzerá ale dobre, hlavne to menu s indiciami a podobne vyzeralo super, dobrý nápad. Otázkou ale je , akým štýlom to budeš robiť, bojový systém si tam predstaviť neviem a možno ludia sa nechytajú aj zato, že tam chýba nejaká akcia...Ktorú samozrejme musíš niečim vykompenzovať aby si prichytil hráčov k hre. Takže vela štastia
Bojový systém tam samozřejmě nebude,ani systém úkolů,které by se někam zapisovali. Tvým úkolem je vyřešit případ a to jedině stylem hledání stop,náznaků,výslechem osob,řešením logických hádanek a plněním úkolů,které si ovšem musíš pamatovat,jediným vodítkem budou právě nalezené indicie a stopy,které ti budou sloužit jako vodítko k tomu,jak dál... samozřejmě že lidé ti mohou lhát a vodítka mohou být falešná či zavádějící... tvým úkolem je rozpoznat co je pravda a co ne a rozhodnutí o tom,kdo je vinen je na tobě. je jasné,že můžeš podezřívat úplně špatného člověka.. ale to se dozvíš až na konci hry
To mi zní poněkud dětsky, takže koukej, ať tak taky vypadá!
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let...
Detektiv Zhubmaster Detektiv Vyřešpřípad Detektiv Detektiv - A mohl bych pokračovat
Samozřejmě jsem se snažil zdržovat jmen, které vymýšlím pro své hry... Protože jsou to jména a ne příjmení, no Jinak... Možná něco použitelného by mohlo být třeba... Detektiv Norman - z Mafie nebo detektiv Moron - první příjmení, které mi slina na jazyk přinesla
detektiv Alexander Falleander Adrian Hadrian David Goliáš Marshall Sherman
Možná si z toho něco vybereš, ale je to vesměs pojaté z reálie, kromě některých individuí... a většinou z angličtiny.
detektiv Parrver detektiv Melresk detektiv Bazder detektiv Hardemlaid (všechno bych používal jako jména, ale dají se použít i jako příjmení, naštěstí) a jména + příjmení (pro mě něco nového) detektiv Kolear Glerrvadur detektiv Rilor Moklurd detektiv Arxamlerd Pordom a dál radši pokračovat nebudu Jinak tyto jména jsem nikde nepoužil, z fleku jsem je vymyslel. Něco, co jsem někdy použil, pokud tě to tedy zajímá Ligen Vedulbor Lebr Velibon Fargarnember Na víc si teď nevzpomenu
Tyto jména mají naštěstí jednu výhodu: Můžeš je kombinovat, zaměňovat jména a příjmení... (třeba se mi jeví jako jméno + příjmení třeba Morlurd Bazder) Mělo by být vesměs všechno univerzální, nebo aspoň se mi to tak jeví.
Tak svět ve hře není reálný,je to zatím nepojmenovaný fiktivní svět... takže ani datovat to nemohu,budou tam prvky jak modernější,tak i staré... takový mix,no.. uvidíme... vzhledově vypadá jak Colombo, má kolegu jako Sherlock Holmes a metody jak Poirot takže to nějak střihnu a třeba z toho bude parodie na nějakého detektiva a Agathu Christie z toho vypadne nějakej Olda Kolmes a bude to
Ukázka se mi velice líbí a fandím ti! Pokud to myslíš vážně s tou parodií... Muselo by se tam předělat mnoho věcí, ale jestli se to vztahuje pouze na to jméno, tak fajn
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let...
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.
Tak abych zatim shrnul dosavadní vývoj. Půjde tedy o detektivní hru malého rozsahu. Hlavní hrdina se bude jmenovat detektiv Koumes. Ve hře nebude žádný bojový systém, úkolem bude vyřešit případ a najít zločince a to jen za pomoci nalezení indicií,stop,důkazů a výslechu osob. K tomu bude nápomocna tabulka toho,co objevíte. Avšak lidé vám mohou lhát, motivy můžou být různé nebo jich může být více, nalezené stopy mohou být falešné a je jen na vás, po které stopě půjdete, můžete se zaměřit na jednoho nebo klidně na všechny osoby, nakonec bude jen na vás, koho odhalíte. Ale samozřejmě to může být špatně a hra tak bude mít tolik konců, kolik je podeřelých a jen jeden je ten pravý. Rozhovory budou variabilní a někdy bude záležet na tom,co uděláte a jak budete reagovat,aby ste se něco dozvěděli.