[RM VXA] Bludný holanďan

Seznamte ostatní s vaším dokončeným projektem. Tato sekce zahrnuje projekty všech současných verzí RM i jiných enginech.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

[RM VXA] Bludný holanďan

Příspěvek od feryk » květen 16, 2013, 7:37 pm

Menší logická(?) hra zatím s pracovním názvem Bludný holanďan. Vaším úkolem bude procházet lokace a najít cestu ven. Každá lokace bude samostatný level a v každé bude něco trochu jiného, přijdou tak na řadu bludiště,pasti,hádanky apod. Na vše bude časový limit a za každý level získáte určité body,které se budou sčítat. V této hře nepůjde hru uložit ! Tudíž jen ti nejbystřejší dojdou nejdál. Časový limit zaručí,aby u toho člověk neseděl hodiny. Nějaký screen brzy dodám. Zatím je hotov testovací první level a funkční tabulka nejlepších výsledků,do které se bude ukládat výsledek a zůstane vám i po ukončení hry a opětovném spuštění. Jelikož výsledky budou uloženy v save soubory,bude klidně možné svůj výsledek přeposílat jiným lidem a hrát proti jejich skore ;) a třeba to pak poslat dál... pokud by se to ujalo,mohl by vzniknout putovní save soubor a být tu k dispozici pro všechny a každý by tam mohl zanést svuj výkon... ;)
Hra zatím disponuje jen základní grafikou.
Pokud by chtěl někdo testovat a psát mi připomínky,mohu mu poslat odkaz na test prvního jednoduchého levelu. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 17, 2013, 12:44 am

První screeny. ;) Ještě bych upozornil,že mapping v této hře je dělaný trochu odlišně,např. nepoužívám horizontální vrchní díly,střechy apod.. tim získávám dvakrát více prostoru směrem nahoru a dolu,což se pro bludiště hodí.

Obrázek
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 15
Registrován: duben 22, 2013, 4:07 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od Krabik » květen 19, 2013, 2:39 pm

Pěkné, rád bych se přihlásil mezi testery.
Vypadá to vážně zajímavě a abych pravdu řekl, logické hry v RM mě vždycky lákaly. Jediné, co se mi nelíbí jsou ty nekonečně tenké horizontální stěny, ale to by myslím šlo snadno vyšešit. Ale jinak je to vážně dobrý nápad, takže doufám, že neskončí na hromadě těch nedokončených :)
Kdybych v textu výše rozdával nějaké "chytré" rady, tak je prosím ignorujte :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 19, 2013, 5:50 pm

Ber to tak,jako bys šel kolem vysokého dřevěného plotu,taky to je tenká stěna :) navíc jak sem psal,získám tím 2x více místa směrem nahoru a dolu,takže mapa nemusí být dvakrát větší a pro bludiště apod. to nevadí,teda zatím s tím nemám problém. :) odkaz ti pošlu do soukromý zprávy.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 21, 2013, 5:03 pm

Plánuji udělat tak 10 levelů a pak to po otestování zveřejním. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » květen 23, 2013, 11:29 am

Krabik píše:Pěkné, rád bych se přihlásil mezi testery.
Vypadá to vážně zajímavě a abych pravdu řekl, logické hry v RM mě vždycky lákaly. Jediné, co se mi nelíbí jsou ty nekonečně tenké horizontální stěny, ale to by myslím šlo snadno vyšešit. Ale jinak je to vážně dobrý nápad, takže doufám, že neskončí na hromadě těch nedokončených :)



Souhlasím, ty stěni by se měli udělat 2kostky vysoké aby se dalo graficky ukončit vršek stěny. Klidně si zvětši celou mapu aby se ti to tam vešlo a poposouvej to
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 23, 2013, 12:11 pm

to se mi fakt nechce,už kvůli výpočtům jistých věcí,protože věc,která je posunuta o jedno pole se musí defacto posunout o dvě a celý systém to nabourává :) co kdybych tu stěnu rozpůlil??? ukojilo by to vaše smysly? :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 15
Registrován: duben 22, 2013, 4:07 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od Krabik » květen 23, 2013, 6:11 pm

feryk píše:co kdybych tu stěnu rozpůlil???

To je jeden ze způsobů, který mě napadl, když jsem psal:
Krabik píše:ale to by myslím šlo snadno vyšešit.

A není ani jediný. Můžeš si třeba nakreslit/stáhnout tileset s nějakou tenkou zdí, aby horizontální byla přes celej čtverec a vertikální uprostřed čtverce. Další způsob by mohl být třeba živý plot, nebo prostě cokoliv poloprůhledného. Podle mě by ani nevadily obrysy figurky viditelné skrz stěnu. Jak říkám - možností je spousta.
Každopádně ti radím (přestože zároveň upozorňuji na svůj podpis :D), abys to nenechal jen tak být, protože nedůslednost je problém mnoha her a v tomto případě je to i do očí bijící.
Kdybych v textu výše rozdával nějaké "chytré" rady, tak je prosím ignorujte :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 23, 2013, 6:38 pm

Tak on to byl i úmysl to takhle nechat,ale uvidíme,zkusim to změnit,jak to bude vypadat ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 25, 2013, 6:46 pm

Takže takhle by to vyhovovalo? :)

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » květen 26, 2013, 7:26 pm

No není to nejlepší :twisted: :twisted: , Ale dá se to :yes: :yes: asi takhle by to šlo :yes:
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 15
Registrován: duben 22, 2013, 4:07 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od Krabik » květen 26, 2013, 11:01 pm

To už vypadá lépe. Jenom škoda, že ty vertikální stěny jsou tlustší, ale dobře, nebudu už tolik rejpat :D
Ale ještě něco mi vrtá hlavou. Ta výplň kolem toho kruhu je tma??
Kdybych v textu výše rozdával nějaké "chytré" rady, tak je prosím ignorujte :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 26, 2013, 11:38 pm

no,je to černý,tak asi tma,proč se ptáš?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 15
Registrován: duben 22, 2013, 4:07 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od Krabik » květen 27, 2013, 2:30 pm

Protože tam máš stíny.
Kdybych v textu výše rozdával nějaké "chytré" rady, tak je prosím ignorujte :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » květen 27, 2013, 3:48 pm

No, neni to jako opravdová tma, ale ber to tak,že si v bludišti a nevidíš prostě za zeď.. ale jakožto hráč u počítače tam logicky vidíš, takže tohle svym způsobem supluje pohled z vlastních očí... jestli mi rozumíš... prostě to okolí je skryto,aby to nebylo vidět :) nějaké levely ve tmě tam teprve budou :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » červen 9, 2013, 2:29 pm

Mám dotaz, mám udělat levely podle obtížnosti bez ohledu na to, v jaké lokalitě sou nebo mám levely ve stejné lokalitě dát nějak za sebou, co je lepší?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » červen 9, 2013, 3:11 pm

Nechápu otázku...
resp nechápu jaké levely jaké lokality
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » červen 9, 2013, 3:39 pm

nečteš :D hra má lokace=levely... jeden level je třeba to bludiště z živýho plotu,viz obrázky.. jiný level je třeba v nějakých chodbách apod... tzn... mám dát všechny levely(lokace) které jsou graficky ve stejné lokalitě za sebou nebo to mám dát podle obtížnosti a je jedno,že bude jeden level takový a druhý úplně jiný... ?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » červen 9, 2013, 3:42 pm

dej to do více map
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » červen 11, 2013, 1:58 pm

asi si nerozumíme :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » červen 12, 2013, 12:54 am

dát podle obtížnosti
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » červen 12, 2013, 4:11 am

OK ;)

Vše zdárně pokračuje, hotovo zhruba 40% ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od legition » červen 24, 2013, 5:09 pm

super super, jen tak dál
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od feryk » červenec 19, 2013, 2:16 pm

Dva nové screeny:
Obrázek
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Bludný holanďan [VXA]

Příspěvek od Sorc » červenec 19, 2013, 3:56 pm

Začíná to vypadat dost zajímavě :)

Další

Zpět na Hotové hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků