Rozhodl sem se vytvořit old-school RPG úplne od piky. Všechno to začalo řádky:
- Kód: Vybrat vše
using System;
namespace Seeker_of_Truth
{
#if WINDOWS
static class Program
{
/// <summary>
/// The main entry point for the application.
/// </summary>
static void Main(string[] args)
{
using (Game1 game = new Game1())
{
game.Run();
}
}
}
#endif
}
A pomalu se z toho stává reálny engine pro mojí hru. Můžu si stavět a ničit tak trochu jako v MC (po blocích) + mám "Objekty" které nejsou vázané na mřížku takže můžou být naprosto kdekoliv chci (viď obr. níž). Co se objektú týče tak plánuju do nich dát všechno od trsu trávy přes stromy až po věci jako třeba kovadlina.
Co se samotné hry týče:
Mám v mysli příběh už nějakej ten pátek ale tentokrát jinak než kdy předtim.
Inspiroval sem se GoT.
NE NE NE NE! Vím co Vás napadá, ale NE! Nehodlám kopírovat ani jedinou část příběhu GoT. Vůbec, i když sem četl i knihy. Moje inspirace spočívá v "stylu" příběhu.
- Plný smrtí hl. hrdiny / hrdinů.
Možná kratší příběhy, ale jen takové které dávají smysl a sou plné tajemství, smrti a naprosté nevedomosti hráče.
Minimum až žádná magie, aspoň pro začátek
Ultimátní nepřítel o kterém nikto neví / nechce vedět.
Spousta malých středověkých zápletek.
A samozřejmně samotná "hra o trůny". (Jak všichni víme v středověku šlo především o ůzemí a moc.)
Něco jako:
Celá hra bude extrémne ovplyvnitelná různymi činy hráče, které né nutne povedou k úplné změne závěru ale rozhodnou o obtížnosti závěru a spoustě různých věcí jako i osudu různých postav.
Hra bude PERMA DEATH. To znamená, zahyneš, hra se uloží a jdeš hrát další část příběhu.
Kdyby si hrál třeba poslíčka co má doručit vzkaz na půlcestě tě zabijou vlci tak ho nikdy nedoručíš a celý příběh se změní.
Co se týče bojového systému chystám něco jako:
Postava má na výběr z několika útoků ( sek na pravý rameno, sek do noh, piruleta, paráda, krytí hlavy, výpad)
Hráč si vybere 8 (možná 10 ješte sem se nerozhodl) těchto skillů do hotbaru který bude dělaný jako v "Magicke". (tj. tlačítka QWER, ASDF a možná až QWERT, ASDFG (10 skillová možnost))
A jejich kombinovaním by dělal různá komba. Později ve hře může přibudnout i magie jako fireball nebo tak něco.
Tyto skilly by ale nemohl spammovat, hra bude HARDCORe jak se na oldschoolovku sluší a patří takže hráč bude muset počkat až stlačenej skill skončí (tu bude malý bar který se bude zmenšovat jak se skill bude blížit ke konci) pro hardcore hráče přidám možnost tento bar skrýt. a pak bude mít hráč 2sek. na stlačení dalšího aby začal combo. Po 3 combách bude mít už jen 1 sek na stlačení. Po dalších 5 (8 celkově) bude mít jen 700ms. A po dalších 10 (18 celkově) už jen 500ms (půl sekundy).
Tenhle systém nebude přidán pro srandu, pokud hráč nebude combit neudělá dostatečnej dmg ani za sto let.
+ pohyb bude udělaný tak že když hráč drží LTM de směrem ke kurzoru, když drží PTM de směrem od něj (vhodný třeba pro střelbu z luku ale o hodne pomalejší než chůze dopředu)
Movement concept:
MAIN MENU BACKGROUND
MAIN THEME
To je všechno co mám zatím vymyšleno. Děkuju za pozornost
UPDATE:
Mám konečne solidní GUI:
the LORE BOOKS (můžou obsahovat spoilery)