Moderátor: Moderátoři
add_command(Vocab::item, :item, main_commands_enabled)
add_command(Vocab::skill, :skill, main_commands_enabled)
add_command(Vocab::equip, :equip, main_commands_enabled)
add_command(Vocab::status, :status, main_commands_enabled)
add_command("Questy", :questy, main_commands_enabled)
def create_command_window
@command_window = Window_MenuCommand.new
@command_window.set_handler(:item, method(:command_item))
@command_window.set_handler(:skill, method(:command_personal))
@command_window.set_handler(:equip, method(:command_personal))
@command_window.set_handler(:status, method(:command_personal))
@command_window.set_handler(:formation, method(:command_formation))
@command_window.set_handler(:save, method(:command_save))
@command_window.set_handler(:game_end, method(:command_game_end))
@command_window.set_handler(:cancel, method(:return_scene))
@command_window.set_handler(:questy, method(:questy_scene))
end
legition píše:akmile máš toto, musíš v vtom samém scriptu přidat metodu questy_scene. Asi takto
def questy_scene
#obsah metody
end
To co je v obsahu této metody se stane když ve hře vyvoláš menu a zmáčkneš tlačítko questy. Nejpravděpodobněji zde budeš volat scenu Quest logu
A co přseně bych měl zadat?
A jak to budu mít tak jak udělám aby se quest zobrazoval právě vtomto menu.
Ajak to udělat aby v tom menu po otevření questy byly dvě položky dokončené a současné úkoly?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků