Dice of War má být multiplayerová hra pro dva hráče, něco mezi karetní hrou jako je třeba Hearthstone a mezi hrou s miniaturami. Jednotlivé miniatury jsou kostky a hráči jimi hází na hrací plochu. Podle toho, jak kostka dopadne, má k dispozici různé dovednosti. Například pěšák, který má v pravé ruce meč a v levé štít může útočit, pokud spadne pravou stranou nahoru, nebo se může bránit, pokud spadne levou stranou nahoru.
Hra je dost o náhodě, ale hody kostkami z velké části můžete ovlivnit sami a všechna náhodná čísla jsou generována pomocí simulace fyziky. Na hře dělám asi třetím dnem, většina je pro mě úplně nová, jako připojování po internetu, nový UI systém v Unity 4.6, atd.
Zatím mám hotové připojení hráčů k sobě, střídání tahů a házení kostkami. Mám přibližné rozvržení menu. Z části funguje editor armády, kde se automaticky načtou všechny kostky ve hře a hráč si vybírá, které chce v bitvě používat.
Plánuji co nejdřív dodělat editor armád, přidat možnost ukládání vytvořených armád a pak se vrhnu na systém, který bude řešit používání abilit jednotlivých kostek. Potom chci vytvořit několik jednoduchých kostek a hra by mohla být (doufám) celkem hratelná
Časem bych rád přidal náhodný výběr soupeře (zatím jsou vidět založené hry), dokonce myslím, že vím, jak na to, ale teď to není priorita. Taky bych rád přidal možnost kupovat nové kostky za body získané za výhry, ale vzhledem k tomu, že data se ukládají lokálně, to možná nepůjde zabezpečit proti podvádění.