Tiene

Diskuze o vhodných editorech pro tvorbu grafiky do RPG makeru, pixel art, efekty, úprava palet, apod.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Tiene

Příspěvek od JKlena » květen 1, 2009, 3:47 pm

Ahoj, vytvoril som v RMXP 1 mega tileset (v?etky tilesety dohromady) a dal sem na pozadí alfa kanál , a ky? sem nadstavoval u stromov priechodnos? (za listmi) pak sem pri?el po políčko kde sou listy i stin a podle originalov by mali byt tieto dieli prechodne za listmi ale tiene by mali byt "polo"priesvitne, aby bolo videt, ALE aby to vyzeralo ?e postava chodí ZA listmi ALE PRED tienom.Ako to nadstavi????

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » květen 1, 2009, 9:05 pm

Nějak takhle:
Obrázek
Proto musí? udělat toto označeno červeným čtvercem:
Obrázek
V tom dolním je tileset beze stínu a nastavit priority u stínu na 0 a u bez stínu na *2.
Obrázek


Zpět na Grafické editory

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků