Quests slot

Diskuze o všem možném kolem RPG, RPG Makerů, apod.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 16, 2012, 4:55 pm
Bydliště: Kundenburg

Quests slot

Příspěvek od Rotrex » březen 25, 2013, 6:27 pm

Potřebuju poradit jak udělat ve RM VXA že v menu bude nová položka Quests sem se vtom štoural ale nic konkrétního ztoho nevzešlo.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Quests slot

Příspěvek od feryk » březen 26, 2013, 4:19 pm

Záleží jaké menu myslíš. Vše se dá změnit ve scriptech,ale musí se to udělat na více místech ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Quests slot

Příspěvek od legition » březen 26, 2013, 5:12 pm

Popravdě je to jednoduché a mohu ti to ukázat, otázka je co ta volba bude dělat. JEstli chceš spustit nějaký scritp, tak to většinou už mají samy v sobě. Pokud si budeš dělat vlastní tak pak chápu.

Ve scriptu Window_MenuCommand v metodě add_main_commands přidej řádek se svojí volbou v menu. metoda by nyní měla vypadat takto

Kód: Vybrat vše
add_command(Vocab::item,   :item,   main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::skill,  :skill,  main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::equip,  :equip,  main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::status, :status, main_commands_enabled)
    add_command("Questy", :questy, main_commands_enabled)



Poté jdi do scriptu Scene_Menu a zde si najdi metodu create_command_window kde přidáš řádek říkající jaká metoda se má zavolat. Metoda by měla poté vypadat takto

Kód: Vybrat vše
  def create_command_window
    @command_window = Window_MenuCommand.new
    @command_window.set_handler(:item,      method(:command_item))
    @command_window.set_handler(:skill,     method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:equip,     method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:status,    method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:formation, method(:command_formation))
    @command_window.set_handler(:save,      method(:command_save))
    @command_window.set_handler(:game_end,  method(:command_game_end))
    @command_window.set_handler(:cancel,    method(:return_scene))
    @command_window.set_handler(:questy,    method(:questy_scene))
  end



Jakmile máš toto, musíš v vtom samém scriptu přidat metodu questy_scene. Asi takto

def questy_scene
#obsah metody
end


To co je v obsahu této metody se stane když ve hře vyvoláš menu a zmáčkneš tlačítko questy. Nejpravděpodobněji zde budeš volat scenu Quest logu
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 16, 2012, 4:55 pm
Bydliště: Kundenburg

Re: Quests slot

Příspěvek od Rotrex » březen 27, 2013, 7:38 pm

Dík to je asi to co jsem potřeboval.Já sem se vtom trochhu vrtal a je to jednoduché jenom my tahle poslední část chyběla.:D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 16, 2012, 4:55 pm
Bydliště: Kundenburg

Re: Quests slot

Příspěvek od Rotrex » březen 28, 2013, 2:05 pm

legition píše:akmile máš toto, musíš v vtom samém scriptu přidat metodu questy_scene. Asi takto

def questy_scene
#obsah metody
end


To co je v obsahu této metody se stane když ve hře vyvoláš menu a zmáčkneš tlačítko questy. Nejpravděpodobněji zde budeš volat scenu Quest logu


A co přseně bych měl zadat?A jak to budu mít tak jak udělám aby se quest zobrazoval právě vtomto menu.Ajak to udělat aby v tom menu po otevření questy byly dvě položky dokončené a současné úkoly?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Quests slot

Příspěvek od legition » březen 28, 2013, 8:12 pm

A co přseně bych měl zadat?

To co chceš aby se stalo

A jak to budu mít tak jak udělám aby se quest zobrazoval právě vtomto menu.

Vytvoříš si Script Scene_Quest kde naprogramuješ celé okno Quest logu
Ajak to udělat aby v tom menu po otevření questy byly dvě položky dokončené a současné úkoly?

To právě musíš udělat v tom scriptu

Odpovědět "jak", ti jen tak v minutě nedokážu, ptáš se mě totiž na to, jak udělat celý script :D
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: Quests slot

Příspěvek od Vlaxa » duben 11, 2014, 8:07 pm

A poradil by my někdo taky se stejnou položkou Questů ale v RPG Makeru XP?
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: Quests slot

Příspěvek od Vlaxa » červen 20, 2014, 6:59 pm

PROSÍM??? :evil: :evil: :evil:
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Quests slot

Příspěvek od Vivi » červen 20, 2014, 7:02 pm

Na netu jsou v této době hromady scriptů,na spoustu z nich sice nefunguje link, ale když budeš hledat, něco najdeš.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: Quests slot

Příspěvek od Vlaxa » červen 20, 2014, 7:25 pm

Tak chtěl jsem se zeptat vás, protože jste odborníci :D .Dík.
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Quests slot

Příspěvek od legition » srpen 20, 2014, 12:48 am

V principu to v XP funguje stejně. Jen se to tam jmenuje malinko jinak a má to jiné barvičky. Z hlavy ti přesná jména neřeknu, ale to co jsem již napsal by tě mělo v klidu navést i ve verzi XP
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: Quests slot

Příspěvek od Vlaxa » srpen 30, 2014, 7:12 am

Jo, super, dík, zkusím to :) . Ty se ve skriptech vyznáš, takovy člověk se tu na fóru hodí, dobrý :D :yes:
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Quests slot

Příspěvek od legition » srpen 31, 2014, 5:57 pm

No není to semnou nejhorší :yes:
Obrázek


Obrázek


Zpět na RPG maker diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků