Moderátor: Moderátoři
add_command(Vocab::item,   :item,   main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::skill,  :skill,  main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::equip,  :equip,  main_commands_enabled)
    add_command(Vocab::status, :status, main_commands_enabled)
    add_command("Questy", :questy, main_commands_enabled)  def create_command_window
    @command_window = Window_MenuCommand.new
    @command_window.set_handler(:item,      method(:command_item))
    @command_window.set_handler(:skill,     method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:equip,     method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:status,    method(:command_personal))
    @command_window.set_handler(:formation, method(:command_formation))
    @command_window.set_handler(:save,      method(:command_save))
    @command_window.set_handler(:game_end,  method(:command_game_end))
    @command_window.set_handler(:cancel,    method(:return_scene))
    @command_window.set_handler(:questy,    method(:questy_scene))
  endlegition píše:akmile máš toto, musíš v vtom samém scriptu přidat metodu questy_scene. Asi takto
def questy_scene
#obsah metody
end
To co je v obsahu této metody se stane když ve hře vyvoláš menu a zmáčkneš tlačítko questy. Nejpravděpodobněji zde budeš volat scenu Quest logu
A co přseně bych měl zadat?
A jak to budu mít tak jak udělám aby se quest zobrazoval právě vtomto menu.
Ajak to udělat aby v tom menu po otevření questy byly dvě položky dokončené a současné úkoly?

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků