Moderátor: Moderátoři
Poryg píše:Já bych chtěl opravit ten souhrn bugů, a to tak, že on říká, že chce 9 kůží z medvěda, ne 5.
Ale taky jsem něco našel.
1. loď - Když vystřelím a popluju do jiného směru, tak ta střela udělá jeden krok a pak se otočí.
2. Loď střílí zepředu, ale obvykle lodě střílejí z boku
3. Jak je ta jeskyně, tak poté, co se zaplavila, jsem si šel nechat vyrobit kostěné brnění. Jenže jsem neměl dostatek kostí, tak jsem si chtěl dojít pro další. Jenže jak jem jich měl dostatek, tak jsem tím vorem odplul zpátky. Jenže jak jsem vystoupil, tak jsem se nemoh pohnout. A zase jako vždycky je tu bug s rýči (Že já s nmi otravuju ) a to ten, že když mám equiplý rýč a nastoupím do toho voru, tak ho unequipne, ale zároveň dostanu další rýč, takže mám doma savelý obrázky s dvěma, třemi, čtyřmi rýči
4. Když si chci vytvořit kostěnou kudlu, tak si ji nemůžu vytvořit, dokud nepřijmu ten úkol s koňma.
5. Když útočí ranged zbraněmi, útočí 2x, což na vyšším levelu značně zlehčí hru.
6. Když si s tou holkou pokecáš o tom koni, tak tam zůstane její obrázek i dlouho poté, co zkončí rozhovor. (Přesněji řečeno do doby, než přejdeš na další mapu)
7. Pokaždý, když dueluju s kostřičem, tak se ty vykopané jámy zase zahrabou. I když nechápu proč. Ale to není vše, protože když už jsem kopal třeba do tří jam a ony se zahrabou, tak když dloubnu do jedné, tak se všechny ty, co se zasypaly, rozevřou taky. Tohle je teda jeden z nejkritičtějších bugů, ten nejkritičtější je bug číslo 3, kde se vlastně v jedné chvíli nemůžu pohnout.
Jinak jsem rád, že jsi:
1) poupravil měnu, protože ty Gul byly trochu divné.
2) opravil bug s tím vorem, jak jsem jel po pevnině
3) opravil bug s tím, že jsem někde šel přes ten sesuv a zpět
4) dal jsi tam zvuky chcípajících zvířat, ale jak byly zvuky chcípajícího lva a chcípajícího medvěda stejné, tak mi to časem lezlo krkem
Ale jinak je to opravdu hezký, když jsem na vyšším levelu a zaútočím na partu divočáků. Ozve se Klik...Kvííík! Kvííík!
5) opravil bug s pokladem, že už to není takový, že: Nenajdu poklad a nebo když najdu, tak nemůžu zabít kostřiče ale že s nimi můžu duelovat i potom
Ale mám tu i nějaké námitky:
1) Ty kůže z medvěda skutečně zlehčují hru a to o moc, protože když si pak vyrobím to vyztužené brnění a ty kůže budu mít z těch mrtvých medvědů, tak najednou mi zvířata dají velmi málo zranění, na určitém levelu absolutně žádný.
2) Truhla u jeskyně - 49500 G je trochu moc a ta truhla se tam neobjevuje pouze jednou, takže když si chvíli poputuješ sem a tam, dokud se tam truhla neobjeví znovu, tak máš najednou 99000 G a za to se dá nakoupit hafo věcí.
3) Je trochu divný tam zobrazovat třeba jak tam máš Poklad a on se hned rozpovídá, pak máš u starýho piráta Chybějící poklad, když už, tak bych tam dal něco jako "Nejsou nějaké problémy?" nebo tak něco, protože takhle zničehonic je to trochu divné
4) Když už jsem na vyšším levelu, tak je trochu divný to, že když začnu bojovat s divočáky nebo medvědy, tak je tam vždycky "Překvapil jsi nepřítele" a oni jsou zády k tobě a až pak se otočí.
5) Vůbec mi teda není jasné, k čemu jsou ty kůže z veverky a ze skunka a ty drápy. Brnění z nich udělat nelze, prodávat je je trochu šílený, protože v dřívějších verzích jsem nebyl schopnej porazit veverku a skunka ani na 20. levelu a tak tohle by bylo trochu divný.
Jinak je to docela zajímavé. Kdybych tu měl flash disc, tak bych ti ty rýčové bugy ukázal.
Jinak se omlouvám, že jsem použil Cheat engine, ale to je můj hlavní antibugový kamarád, protože se díky němu nemusím levelovat.
Michalc píše:Jenze kvuli tomu tvemu Cheat Enginu je taky mozne, ze to co tady hlasis jako bugy ve skutecnosti vubec bugy nejsou, protoze ten CHE kurvi switche atp, takze to neni tak jednoznacny.
Poryg píše:Juchůůůůůůůů!!! No a když seženeš koníka, tak budeš *lebka* pirát?
Budeš přepadávat lodě?
Budeš dobývat města jako assassin?
No, asi se nechávám unést... Jo a ještě bych chtěl podotknout, že jak je ta pochodeň, tak bych to dal jako že když vyjdeš z té jeskyně, tak ti jedna pochodeň ubyde, aby to nebylo na to, že máš nehořlavou a nehasnoucí pochodeň
Rebel píše:takže Finální produkt ? Proč o tom nepostnout do plných her ?
komi píše:Kraken ale přece to máš napsaný u jména obrázku .
Poryg píše:Hm, právě tu jde net vážně pomalu, tudíž budu stručnej: Zahrál jsem finální produkt, ale neslyšel jsem v něm žádnou hudbu. Ten bug s rýči jsi neopravil, tam je to takový jako že on ten rýč unequipne, ale dá ti ještě jeden To by byl takový zlatý důl, protože u toho koňáka se pak dají prodat. Taky jsem rád za tu truhlu, ale ty mrtvoly medvěda bych odstranil I v tý finální verzi byli. Bratr našel nenaleznutelný bug, kdy se mu dva variably popraly no a teď mu medvědi zdrhají, takže občas se mu kořisti zobrazují na mapě No ale ještě bych ti vytknul tu věž na počáteční mapě, protože na začátku je celá, ale pak je totálně na hadry, prostě zbouraná.
Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků