Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.
	Moderátor: Moderátoři
	
		
		
		
			
				- 
					
					
				
 
				-  
 
				- Příspěvky: 8
 - Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Klaru.ska » březen 2, 2008, 5:20 pm
				
				Ahojky chtěla bych se zeptat jestli jde nějak udělat přes eventy něco jako náhoda..jako třeba ?e kněkomu přijdu a on se zeptá pana nebo orel ja něco vyberu a nahodně se urči co padlo a kdy? jsem se trefila vyhrala jsem a kdy? ne tak jsem se netrefila.Prosím poraďte
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
	
	
		
		
		
			
				- 
					
					
				
 
				-  
 
				- Příspěvky: 8
 - Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Klaru.ska » březen 2, 2008, 7:01 pm
				
				no je?tě tam chybi abych si vybrala jako jestli vsazim na orla nebo na pannu...a nevis jestli by slo nejak udělat ?e nco vsadím a kdy? vyhraju dostanu dvojnásobek a kdyz prohraju tak ztratim to co vsadim. 

 
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
		
		
		
			
				- 
					
					
						Grimveterán RPG2 Heaven
					 
				 
				-  
 
				- Příspěvky: 1416
 - Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
 - Bydliště: Brno,  snad někde na kopečku.
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Grim » březen 2, 2008, 7:33 pm
				
				Tu je verze i s vyhrou:
Uprava:
@>Text: Zahrajem si Panna nebo Orel?
@>Show Choices: Ano,,Ne.
: When [Ano,]
@>Text: Kolik vsadis?
@>Show Choices: 1,5,10,15
: When [1]
@>Conditional Branch:Gold 1 or more
@>Show Choices: Panna,Orel
: When [Panna]
@>Control Variables:[0003:typ]=4
@>
: When [Orel]
@>Control Variables:[0003:typ]=8
@>
: Branch end
@>Change Gold: -1
@>Control Variables:[0002:sazka]=1
@>Control Variables:[0001:PannaOrel]= Random No.(0...10)
@>Conditional Branch:Variables:[0001:PannaOrel]<= 5
@>Text: Padla: Panna
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]<= 5
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
: Else
@>
@>Text: Padl: Orel
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]>= 6
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
@>
: Branch end
@>
: Else
@>Text:Nemas penize.
: Branch End
@>
: When [5]
@>Conditional Branch:Gold 5 or more
@>Show Choices: Panna,Orel
: When [Panna]
@>Control Variables:[0003:typ]=4
@>
: When [Orel]
@>Control Variables:[0003:typ]=8
@>
: Branch end
@>Change Gold: -5
@>Control Variables:[0002:sazka]=5
@>Control Variables:[0001:PannaOrel]= Random No.(0...10)
@>Conditional Branch:Variables:[0001:PannaOrel]<= 5
@>Text: Padla: Panna
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]<= 5
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
: Else
@>
@>Text: Padl: Orel
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]>= 6
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
@>
: Branch end
@>
: Else
@>Text:Nemas penize.
: Branch End
@>
: When [10]
@>Conditional Branch:Gold 10 or more
@>Show Choices: Panna,Orel
: When [Panna]
@>Control Variables:[0003:typ]=4
@>
: When [Orel]
@>Control Variables:[0003:typ]=8
@>
: Branch end
@>Change Gold: -10
@>Control Variables:[0002:sazka]=10
@>Control Variables:[0001:PannaOrel]= Random No.(0...10)
@>Conditional Branch:Variables:[0001:PannaOrel]<= 5
@>Text: Padla: Panna
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]<= 5
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
: Else
@>
@>Text: Padl: Orel
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]>= 6
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
@>
: Branch end
: Else
@>Text:Nemas penize.
: Branch End
@>
: When [15]
@>Conditional Branch:Gold 15 or more
@>Show Choices: Panna,Orel
: When [Panna]
@>Control Variables:[0003:typ]=4
@>
: When [Orel]
@>Control Variables:[0003:typ]=8
@>
: Branch end
@>Change Gold: -15
@>Control Variables:[0002:sazka]=15
@>Control Variables:[0001:PannaOrel]= Random No.(0...10)
@>Conditional Branch:Variables:[0001:PannaOrel]<= 5
@>Text: Padla: Panna
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]<= 5
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
: Else
@>
@>Text: Padl: Orel
@>Conditional Branch:Variables:[0003:typ]>= 6
@>Control Variables:[0002:sazka]*=2
@>Text: Vyhrals: \v[0002]
@>Change Gold:+Variable:[0002:sazka]
@>
: Else
@>Text: Nevyhrals.
@>
: Branch end
@>
: Branch end
@>
: Bravch End
@>
: Else
@>Text:Nemas penize.
: Branch End
@>
: When [Ne.]
@>Text: Mozna priste.
@>
: Branch End
@>
 
 
				
					Naposledy upravil 
Grim dne březen 4, 2008, 4:13 pm, celkově upraveno 1
						
					
 
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
		
		
		
			
				- 
					
					
				
 
				-  
 
				- Příspěvky: 8
 - Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Klaru.ska » březen 2, 2008, 8:23 pm
				
				Díky moc
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
	
	
		
		
		
			
				- 
					
					
				
 
				-  
 
				- Příspěvky: 8
 - Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Klaru.ska » březen 3, 2008, 10:54 pm
				
				je?tě sem si těd vsimla ze jde vsazet i kdyz nemam penize nevis jak to spravit?
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
		
		
		
			
				- 
					
					
						Grimveterán RPG2 Heaven
					 
				 
				-  
 
				- Příspěvky: 1416
 - Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
 - Bydliště: Brno,  snad někde na kopečku.
 
			
		
		
			
						
					
				
				
 od Grim » březen 4, 2008, 5:58 am
				
				Dik toho jsem si nevsim. opravim to hned jak budu doma.
Opraveno
				
		
			
		 
		 
	 
	
	
	
	Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP
	
	Kdo je online
	Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků