Spuštění evetnu přes variable (VX)

Skripty pro RPG Makeru VX (nekompatibilní s verzí VX Ace).

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 7
Registrován: říjen 16, 2009, 3:12 pm

Spuštění evetnu přes variable (VX)

Příspěvek od alucardvontepes » říjen 27, 2009, 1:48 pm

Stejná úprava jako http://www.rpg2heaven.ic.cz/forum/viewtopic.php?t=674 Jenom pro verzi VX.

Kód: Vybrat vše
Script editor --> Game_Event --> řadek 68 změnit
Puvodní:       return false if $game_variables[c.variable_id] < c.variable_value

Upravit na:     return false if $game_variables[c.variable_id] != c.variable_value
Naposledy upravil alucardvontepes dne říjen 27, 2009, 9:44 pm, celkově upraveno 2

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 849
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 27, 2009, 4:47 pm

dobrý, ale kdyžtak to dávej do code
[code][/code]

EDIT: :wink:
Naposledy upravil Lukaaash dne listopad 12, 2009, 8:19 pm, celkově upraveno 1
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 27, 2009, 6:07 pm

Jenom dotaz na 100% to funguje? Pro XP 100% jo. Fakt jenom dotaz.
Edit:
toto taky funguje.
Změna z v Eventu na spuštění při rovno var:
Kde:
Game_Event
Řádek:
68
Co:
Kód: Vybrat vše
return false if $game_variables[c.variable_id] < c.variable_value

Za co:
Kód: Vybrat vše
return false if (c.variable_value == $game_variables[c.variable_id]) != true
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 7
Registrován: říjen 16, 2009, 3:12 pm

Příspěvek od alucardvontepes » říjen 27, 2009, 9:47 pm

Grim:

Odzkoušeno, fungujou obě varianty, ta moje je matematické porovnání
tvoje verze je logický příznak stejného matematického porovnání.. :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 849
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 12, 2009, 8:28 pm

tak teda jsem to pochopil, ale asi nevyužiju v ZR, možná v dalších, ptže už mám tu originální možnost využitou a předělávat kupu eventů...
ObrázekObrázek Obrázek


Zpět na Skripty pro RPG Maker VX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků