v?echno de, kdy? se chce.
Vidím, ?e jsi nobáček, tak ti nebudu motat hlavu ABSkem
Prostě si vytvoří? les, přidá? event, nastaví? mu podobu jako nějaké potvory a do událostí mu nastaví?
Enemy Encounter, kde vybere?, kdo hlavního hrdinu vlastně napadá. Monstra a Party monster mů?e? editovat a vytvářet v
databázi (
F8) a tam v zálo?ce
monster a
m. Group.
Do eventu na mapě pak je?tě přidá? příkaz
Erase Event, který způsobí, ?e tvoje obluda po tvém vítězství v boji zmizí.
Pokud ale opustí? mapu a znovu se vrátí?, bude tam ta obluda zase. To mů?e? změnit, ale
trochu slo?itěji:
Lze taky nastavit, ?e po boji se na zemi objeví mrtvola. V tom případě v eventu klikni na
New Page, na nové stránce pak za?krtni
Switch, klikni na ty 3 tečky a pojmenuj si ten switch třeba "monster mrtvola" (na jménu nezále?í, jsou tam jen abys v tom neměl bordel
).
Dál na nové stránce nastav
Event Graphic na mrtvolu své obludy (tu si musí? sám vyrobit, například v malování, jde to kdy? se dostane? do slo?ky se hrou a ve slo?ce
CharSet upraví?, nebo okopíruje? a pak upraví? obrázek s tou obludou).
V eventu si pak překlikne? zpátky na stranu jedna, kde místo příkazu
Erase Event pou?ije? příkaz
Switch operations a v něm vybere? ten, který sis pojmenoval "monster mrtvola". a hotovo
Taky mů?e? místo mrtvoly vybrat grafiku, kde není nic (je to ta úplně první), pak po boji obluda zmizí jako v prvním případě, znovu se v?ak u? neobjeví, dokud nějakým příkazem switch "monster mrtvola" nevypne?.
BTW: i kdy? si nejsem jistej jak to editování funguje přímo ve VXku, ale jinak by to mělo ?lapat jak sem napsal